Minnaartopic deel 18

10-08-2012 11:54 3001 berichten
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten. Op dit topic schrijven we over de issues die het hebben van een minnaar met zich meebrengt. Gevoels- en communicatiekwesties maar ook hoe geweldig, leuk en heerlijk het kan zijn.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
quote:Rooss4 schreef op 14 september 2012 @ 11:09:

Vain, heb jij het verslagje trouwens al geschreven, boefje?

Jajaja, komt goed hoor schat

t Werd geen romantisch picknickkleedjesdate helaas, maar een autodate. Maar we hebben ons prima vermaakt op mijn achterbank

Last van de LR Kiki? Fijn dat de lucht weer geklaard is! En Allegaartje, klinkt goed zeg, nu maar hopen dat ie zo bruin is...
Alle reacties Link kopieren
Jij weet ook alles he Rooss, er is ook niks geheim voor jou ;)

Eén ruzie in de drie jaar is inderdaad heel keurig. We hebben het er gisteren nog even kort over gehad en kwamen toch wel tot de conclusie dat het echt niet de moeite waard was om zoiets moois wat we hebben op het spel te zetten door eigenlijk iets onbenulligs. We hebben elkaar gewoon nog beter leren kennen.

Hier heeft het deze keer ook drie maanden geduurd voor een date mogelijk was door vakanties ed.. Normaal gesproken plannen wij één keer per maand.

Vandaag inderdaad last van de LR....pfff ....zitten gaat een beetje moeizaam, maar ik ben niet de enigste, hij is ook beurs ;) hihi

Hij zei vanochtend nog dat hij het de volgende keer dan wel wat rustiger aan zou doen, ik zei; NO WAY, ik wil meer, meer en nog eens meer en vaak!

Jij ook lekker genoten Vaintje?
Ja heerlijk genoten Kiki, en niet beurs, alleen beetje schraal de dag daarna. Nog lang niet beurs dus, kan volgende keer nog wel beetje steviger (al moet ik oppassen niet met marks thuis te komen)
Ahh ja dat begrijp ik Vaintje, lastig.

Heb ik gelukkig geen last van. Alles is hier open en eerlijk.

Mijn nr 1 zit momenteel voor het werk aan de ander kant van NL en is daardoor doordeweeks niet thuis. Normaal gesproken date ik op een vrijdag met dan de overnachting naar zaterdag. Uiteraard ga ik niet op date op een vrijdag als dan mijn schatje thuiskomt dus deze keer hadden we het op een donderdag gepland. Mijn nr 1 vindt dat allemaal goed!

Nr 1 heeft ons gisteren veel plezier gewenst en ik moest zelfs de groeten doen aan nr 2 en met de boodschap als hij mij niet goed zou verwennen me dan terug zou sturen ;)

Nou....dat verwennen is goed gebeurt dus terug sturen hoeft zeker niet, maar willen wel......

Even voor mijn beeldvorming, ik lees namelijk niet iedere dag mee en ook niet terug, jouw nr 1 weet van niks? Is ook niet bespreekbaar?
Wat heerlijk toch dat jij en je nr 1 dat zo hebben geregeld, en daar allebei zo van genieten!

Mijn nr 1 weet idd van niets, en het is niet bespreekbaar denk ik. Helaas...
quote:vaintje schreef op 14 september 2012 @ 11:05:

Oeh Silver, een hele nacht! Hebben jullie dat al eens eerder gehad?

Ik heb afgelopen week een heerlijke date gehad, wat een fijne minnaar heb ik toch, mmm

Nee dit wordt de 1e keer dat dit mogelijk is..... lijkt me geweldig net wat Rooss zegt, rustig wat eten en drinken en gewoon niet op de tijd te hoeven letten en lekker samen kunnen gaan slapen na afloop.

Iedereen aan het nagenieten van dates blijkbaar..

Heerlijk vooruitzcht nu , lekker comfortabel in een hotel, ik vind de achterbank ook garant staan aan spierpijn en kramp nadien, mijn minnaar is ook 2 meter en dan gaat het niet echt makkelijk
quote:Rooss4 schreef op 14 september 2012 @ 11:54:

De schattige Noordeling Gaar. Die kan zelfs in zijn slaap geen genoeg van dit lijf krijgen en opent regelmatig de aanval...

Lekkerrrrrrrrrrrrrr......een minnaar die niet genoeg van je kan krijgen, dat zien we graag toch??

Fijn Vaintje dat je je minnaar weer gezien hebt! En Silver, geniet er lekker van.... lijkt me zwaar relaxed; een hele nacht met je minnaar. Dat deed ik met de vorige wel, maar voor m'n huidige valt dat lastig te organiseren dus onze dates zijn meestal overdag.
Pfff, zit even in een dipje...

Ik weet dat ik geen contact op kan nemen met ex nr2, maar alles in mij schreeuwt dat ik dat wel moet doen. Ik ben nogal een gevoelsmens en eigenlijk wint mijn gevoel het wel heel vaak van mijn verstand. Dus weet ik ook niet zo goed hoe ik dit soort dingen meer verstandelijk moet benaderen.

Zoek me suf naar afleiding, sport me gek, ben continue op pad, maar toch. Hij zit in mijn kop en wil er niet uit! Arghhhhh!

Toch maar rebounden dan?
@sparkle ik herken het gevoel. Dit liefdesverdriet kan zo eenzaam zijn, maar het wordt beter echt! ...het duurt....het duurt lief, echt, echt het vlammende wordt minder, maar het duurt. geef het de tijd, volgende week voel je je beter, en de week daarna nog weer iets beter...enzovoort.
anoniem_147484 wijzigde dit bericht op 14-09-2012 16:22
Reden: toevoeging weggehaald
% gewijzigd
@iddan; thanks! Doe ik...

Ik weet dat je gelijk hebt, alleen voelt t nog even niet zo...

Dit zijn wel de momenten dat ik denk; waar ben ik aan begonnen? maar weet natuurlijk veel te goed het antwoord
Sparkle, nummer 2 relatie beëindigd na 5 jaar, zo uit mijn hoofd? Niet gek dat je er nog verdrietig over bent, het is nog niet zo lang geleden! Je gaat alle stadia van liefdesverdriet door en dan ook nog in het geheim. Kan me voorstellen dat je af en toe uit elkaar lijkt te barsten.

Contact opnemen heeft geen, rebounden in mijn optiek ook niet. Geen man is zo leuk, lief, mooi en lekker als hij. Pas als het verdriet begint te slinken zijn andere mannen weer leuk.

Rot hè?
He getver, Roos. Had toch wel een gouden tip verwacht...;-)

Over dat rebounden ben ik nog niet uit. Zou me zomaar wel even beter kunnen later voelen. Denk er nog even over.

Klaar voor je date?
Ja! Hij is onderweg met boodschappen, massage olie staat klaar.

Gouden tip, ik houd me van harte aanbevolen. In het kader "voorkomen is beter dan genezen" doe ik aan hartbewaking, betonstorten, prikkeldraad wikkelen en o ja, ik neem alleen maar stomme minnaars.

En dan nog.....

Heb je een hele leuke reboundmeneer? Hij moet wel net zo leuk, wat zeg ik, leuker zijn dan je ex nummer 2 !!
Nee, heb geen voorraadje rebounders klaarliggen. Ben er vijf jaar uitgeweest, remember :-) En leuker dan ex nr 2 gaat natuurlijk nooit lukken, maar misschien wil ik dat ook wel niet meer. Te ingewikkeld! Kijk, krijg nu al inzichten...

Ben benieuwd of jij wel aan je diner toekomt vanavond of al veel eerder bij de massageolie eindigt... Veel plezier!
quote:missdaisyduke schreef op 14 september 2012 @ 11:08:

Noa ik ken jouw situatie niet maar is het niet vreselijk om zo lang te moeten wachten op een date? Lijkt me dat het je juist dan in z'n greep houdt, zeker met dagelijks whatsapp contact , de spanning dan zo ver opbouwt dat je het nog zou gaan irriteren? (ik ben zelf niet het toonbeeld van geduld dus ik zou het echt rete-irritant vinden)

Ja dat vind ik op het moment ook vreselijk, maar hij woont ook helaas niet naast de deur (1-1,5 uur rijden) Zie hem graag wat vaker maar hij werkt ook nog eens onregelmatig (veel weekenden) en ook vrij druk sociaal leven voor zover ik weet. Is dus echt plannen. Dus we proberen eind september of oktober en dan begin november wil ik een nachtje naar hem toe en daar leef ik wel naar toe! Whatsapp contact is soms alleen maar xxx en soms ook heerlijk "spannend" Maar liever wat minder vaak en goed dan vaak en half zeg maar
Ik heb vanavond wat zitten lezen van jullie en ik ben niet zo thuis in de sex-wereld,misschien een stomme,domme vraag,maar wat betekent:LR
Llllaaage Rrrregionen!!

Die kunnen soms behoorlijk schraal aanvoelen na een neuk of eeeh 4,5,6,7... 8.
Oké,ik snap het
Oooo! Nu snap ik 'm ook.

@roos was t fijn gisteren?

Ik liep vandaag zomaar ineens plotseling rebound materiaal tegen het, zeer fijne, lijf. Eerste contact is er. Even nadenken of ik het verder wil laten gaan.Wel weer fijn, maar toch ook weer niet... Zucht. Zie wel.
Leuk Sparkle! Of je er nu wel of niet wat mee gaat doen, het leidt wel af...

Voor mij bleek mijn rebound per ongeluk ook de start van een hele lekkere en fijne affaire. Anders dan de eerste, maar niet minder lekker ;)

Ik was ook al diverse verklaringen aan het bedenken voor LR, maar dit had ik niet direct bedacht. Lage, lange, luie, lekkere, lome.. maar dan...

Noa, niks aan he. Het lukt mij ook nog niet om dit jaar een date te plannen. Wellicht nog in oktober, daarna zie ik het heel somber in. Vanaf november heb ik het extreem druk en hij heeft ook zijn eigen dingetjes... Ik heb nog wel hoop dat ik hem nog een keer in het 'openbaar' tref, maar durf daar ook al niet echt op te rekenen.
Spark, kom je dat zomaar tegen bij de Appie ofzo?

Date was leuk, lekker, cosy, lief, gezellig, verwennerig... lekker gesekst, gegeten, gekletst, gelachen, geruziet (met een knipoog) en in elkaars armen geslapen.

En nu is zijn tank leeg.. anders was hij weer naar roosdorp gekomen, we missen elkaar een beetje.

Maar het is oké. Het is echt oké.
quote:anna15 schreef op 15 september 2012 @ 22:59:

Noa, niks aan he. Het lukt mij ook nog niet om dit jaar een date te plannen. Wellicht nog in oktober, daarna zie ik het heel somber in. Vanaf november heb ik het extreem druk en hij heeft ook zijn eigen dingetjes... Ik heb nog wel hoop dat ik hem nog een keer in het 'openbaar' tref, maar durf daar ook al niet echt op te rekenen.

Nee niks aan, maar is ook even niet anders...

@Rooss, nog gezwommen?

Wist trouwens niet wat LR was ook hahaha
Voor de afkortingen: Jong of Oud; een God, dat is ie!!

Niet gezwommen, Noa... deze is recent heel veel kiloos afgevallen, zijn zwembroek past niet meer!
@roos: je date klinkt super. Hou je wel je prikkeldraad omhoog Of heeft deze slanke man geen nr 1?

En neuh, niet bij mijn Appie. Daar is het treurig gesteld met de leuke mannen. Mijn interessante meneer kwam ik tegen bij een zakelijk dingetje. Kende hem al vaag. We zullen zien...

@anna: ik ken dat lange moeten wachten ja. Zo vervelend! Stort je dan maar op de wa, toch? En echt? Je reboundmeneer bleef hangen? Ojee...
Sjee hoe houden jullie het vol om nr 2 zo weinig te zien...

Waarschijijk doe ik iets fout. Vorige week 1 officials date gehad, eentje spontaan op het laatste moment en 1 keer Kwam ik hem tegen. deze week 1 officiële en 1 keer kwam ie even snel langs en komende week ook al weer een date gepland en 2 feestjes waarop ik hem zie.

Dit is te veel hè?

Merk wel dat het mailcontact korter af en minder wordt en Zelfs dat maakt me onzeker. Soma lijkt het alleen van mij uit te komen maar hij zegt nooit née...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven