Mode & Beauty alle pijlers

Laars met bont

13-11-2007 09:43 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Al een tijdje ben ik op zoek naar een laars met een bontrand(je) Het liefst in het zwart of bruin. (Geen Uggs) Ik kan ze alleen nergens vinden, zelfs niet op internet Of er een hakje onder zit of een redelijke platte zool maakt me niet uit. Ik vind het gewoon lekker om in de winter van dat soort laarzen te hebben die ik over mn spijkerbroek kan trekken. En zo'n bont randje vind ik geinig staan.... maar het lijkt wel of ze dit jaar mij niet gegund zijn.

Heeft iemand ze misschien ergens gezien op internet of in de stad? Je zou mij erg blij maken!

Goretjes Nadam
Die schapenvacht is er wel vanaf gestroopt.

Maar ik zie dat het een oud topic is
Zag gisteren leuke bruin leren bij Piet Kerkhof. Verschillende stukken bruin leer daar tussen een rnadje (nep)bont. Je kon ze ook omslaan (was dus iets van suede/leer achtig de laars) en dan zat het bont aan de buitenkant
quote:tangerine schreef op 20 november 2007 @ 23:24:

Bont = afschuwelijk & zinloos dierenleed.

Ik vind het anders om restproducten tot wat nuttigs te verwerken (leer), of dieren enkel en alleen te fokken en op een nare manier te behandelen om er een stukje bont van te maken :-S.

Vlees eten is ook niet nodig..

En toch valt het me op dat veel mensen die tegen bont zijn dit dan weer wel doen...

Maar om dat goed te willen praten weet iedereen met de beste argumenten te komen. En enigszins zullen sommige daarvan wel kloppen, maar toch blijf ik het tegenstrijdig vinden!

Maarre.. Bij Tango, Sasha, Cinderella hebben ze de laatste tijd wel dit soort modellen.
Pleur op met je spam! Kan iemand staffen? Forum mobiel...
Echt bont mag niet worden verkocht in nederland.
Ja, en een slotje op dit topic zou wel mogen.

Is bijna V I J F J A A R O U D.
quote:Pumps_italiaans schreef op 16 september 2012 @ 16:13:

Ja, en een slotje op dit topic zou wel mogen.

Is bijna V I J F J A A R O U D.
quote:Ivetje schreef op 15 september 2012 @ 14:22:

Pleur op met je spam! Kan iemand staffen? Forum mobiel...

Is mevrouwtje Sandra alweer aan het spammen?

Oh ik zie het al, nu heet ze weer `Bontjesandra´
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven