singapore en kl
zondag 16 september 2012 om 22:32
zondag 16 september 2012 om 23:06
maandag 17 september 2012 om 00:19
Heb een maand door Maleisië gebackpacked, drie jaar geleden. Ben in beide steden geweest en die militairen zijn me niet in het bijzonder opgevallen. Zag ik ze wel, dan vond ik dat juist een veilig gevoel. Kuala Lumpur is een leuke stad, vooral in de buurt van Petaling Street. Overnacht vooral in het Reggae Guesthouse! Little India in Singapore mag je ook niet missen. Maar dat vertelt je Lonely Planet je ook wel! Enjoy your trip!
maandag 17 september 2012 om 09:22
quote:legerwoman schreef op 16 september 2012 @ 22:32:
Nu hoor ik van vele mensen en lees ik dat in de eerste twee steden op elke hoek een agent met een mitrailleur staat en dat het nogal beangstigend is.
Weet iemand hier meer van of heeft ervaringen?
Je vraagt hier om ervaringen, dus die 'vele mensen' van wie je dat hebt gehoord zijn er dus helemaal niet geweest?
Ik ben er verschillende keren en langere tijd geweest, en kan het me niet herinneren. Hoogstens een keer bij een ambassade/bank ofzo, dat er een gewapende bewaker staat.
En waar heb je dat dan gelezen, dat dat wél het geval zou zijn?
Nu hoor ik van vele mensen en lees ik dat in de eerste twee steden op elke hoek een agent met een mitrailleur staat en dat het nogal beangstigend is.
Weet iemand hier meer van of heeft ervaringen?
Je vraagt hier om ervaringen, dus die 'vele mensen' van wie je dat hebt gehoord zijn er dus helemaal niet geweest?
Ik ben er verschillende keren en langere tijd geweest, en kan het me niet herinneren. Hoogstens een keer bij een ambassade/bank ofzo, dat er een gewapende bewaker staat.
En waar heb je dat dan gelezen, dat dat wél het geval zou zijn?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 18 september 2012 om 15:49
quote:himalaya schreef op 17 september 2012 @ 09:22:
[...]
En waar heb je dat dan gelezen, dat dat wél het geval zou zijn?Tuurlijk zijn die er wel geweest, wat denk jij dan, dus dan mag ik geen andere meningen vragen?
[...]
En waar heb je dat dan gelezen, dat dat wél het geval zou zijn?Tuurlijk zijn die er wel geweest, wat denk jij dan, dus dan mag ik geen andere meningen vragen?
dinsdag 18 september 2012 om 19:27
quote:legerwoman schreef op 18 september 2012 @ 15:49:
[...]
Tuurlijk zijn die er wel geweest, wat denk jij dan, dus dan mag ik geen andere meningen vragen?
Ik denk niet dat himilaya dat zo bedoelt. Maar vind het wel vreemd dat net al deze 'vele mensen' die jij hebt gesproken deze ervaring hadden. Ik (en daarmee velen met mij) herken het absoluut niet.
Dus nogmaals, maak je er niet druk over!
[...]
Tuurlijk zijn die er wel geweest, wat denk jij dan, dus dan mag ik geen andere meningen vragen?
Ik denk niet dat himilaya dat zo bedoelt. Maar vind het wel vreemd dat net al deze 'vele mensen' die jij hebt gesproken deze ervaring hadden. Ik (en daarmee velen met mij) herken het absoluut niet.
Dus nogmaals, maak je er niet druk over!