Vrijgezellenfeest
dinsdag 18 september 2012 om 11:37
Ik heb een vrijgezellenfeest gepland voor mijn schoonzusje. Het wordt ontzettend leuk, maar ik heb nog een paar ideetjes van jullie nodig. We hebben eerst een high tea, maar ik zou graag wat spelletjes ideeën willen hebben voor onder de high tea. En tussen de activiteit en het eten zit 3 kwartier loze tijd. Hebben jullie daar nog ideeën voor?
dinsdag 18 september 2012 om 11:56
Niet goed gelezen. Je wilt dus onder het eten en drinken ook nog een spelletje doen. Gaat dit om een kindhuwelijk of zo?
Tijdens het eten wil ik gewoon eten. Niet een spelletje spelen. Ik wil lekker kletsen met de anderen. Eten. Drinken. Af en toe naar buiten voor een sigaret en fb checken. Geen spelletje. Niet. Leuk.
Tijdens het eten wil ik gewoon eten. Niet een spelletje spelen. Ik wil lekker kletsen met de anderen. Eten. Drinken. Af en toe naar buiten voor een sigaret en fb checken. Geen spelletje. Niet. Leuk.
dinsdag 18 september 2012 om 12:05
quote:rara70 schreef op 18 september 2012 @ 12:02:
Ik zou de high tea seauouiseau omruilen voor een workshop coctails maken,.
Ja. Ik dus ook. Maar ik denk dat TO d'r schoonzusje vast goed kent en dit goed bij haar past. Mij zou je er geen plezier mee doen en en ik zou in die drie loze kwartieren mijn verdriet wegzuipen vanwege het feit dat ik een high tea heb gedaan op mijn vrijgezellenfeest. Dat is net zo burgerlijk als een workshop paaldansen, maar dat is dan nog lekker gek.
Maar goed, misschien ben ik wat te drank minded als het om vrijgezellenfeesten gaat. Ik was erg blij dat mijn vrienden ook helemaal rekening met onze wensen hebben gehouden wat betreft dat feest en dat zal TO ook vast gedaan hebben.
Ik zou de high tea seauouiseau omruilen voor een workshop coctails maken,.
Ja. Ik dus ook. Maar ik denk dat TO d'r schoonzusje vast goed kent en dit goed bij haar past. Mij zou je er geen plezier mee doen en en ik zou in die drie loze kwartieren mijn verdriet wegzuipen vanwege het feit dat ik een high tea heb gedaan op mijn vrijgezellenfeest. Dat is net zo burgerlijk als een workshop paaldansen, maar dat is dan nog lekker gek.
Maar goed, misschien ben ik wat te drank minded als het om vrijgezellenfeesten gaat. Ik was erg blij dat mijn vrienden ook helemaal rekening met onze wensen hebben gehouden wat betreft dat feest en dat zal TO ook vast gedaan hebben.
dinsdag 18 september 2012 om 12:13
Ik zou die 3 kwartier opvullen met ergens wat drinken/kletsen/bijkomen van de activiteit.
Een vol geregisseerd vrijgezellenfeest vindt niet iedereen leuk. Zorg dat je voldoende ruimte neemt om elkaar te leren kennen (voor zover niet iedereen elkaar kent) en bij te kletsen. Als je dan toch een spel wilt doen, doe dan iets ludieks, om de sfeer er een beetje in te krijgen! Of houd het alleen achter de hand als je merkt dat de gesprekken niet echt op gang komen ofzo!
Een vol geregisseerd vrijgezellenfeest vindt niet iedereen leuk. Zorg dat je voldoende ruimte neemt om elkaar te leren kennen (voor zover niet iedereen elkaar kent) en bij te kletsen. Als je dan toch een spel wilt doen, doe dan iets ludieks, om de sfeer er een beetje in te krijgen! Of houd het alleen achter de hand als je merkt dat de gesprekken niet echt op gang komen ofzo!
dinsdag 18 september 2012 om 12:22
Spelletjes tijdens een high tea?? Lijkt me helemaal niks.
En hoezo heb je drie kwartier 'over' voor het eten? Kun je niet vast ergens een aperitiefje nemen voor het eten ofzo?
Wat ik heel leuk vond bij mezelf én bij verschillende vriendinnen, is dat alle gasten een klein kadootje meenamen voor de bruid, met een boodschap of iets wat herinnerde aan de vriendschap.
En hoezo heb je drie kwartier 'over' voor het eten? Kun je niet vast ergens een aperitiefje nemen voor het eten ofzo?
Wat ik heel leuk vond bij mezelf én bij verschillende vriendinnen, is dat alle gasten een klein kadootje meenamen voor de bruid, met een boodschap of iets wat herinnerde aan de vriendschap.
dinsdag 18 september 2012 om 12:26
- Haar op straat sturen met een leuke opdracht
- Een grappig filmpje over haar leven maken en afspelen
- Iedereen een liedje voor de vrijgezel laten uitkiezen waarvan ze vinden dat het echt bij haar past, en laten uitleggen waarom. Tijdens de pauze/de high tea de liedjes draaien en gewoon even bijkletsen
- De stripper natuurlijk
- Iemand leuke dingen laten demonstreren thuis, zoals make-up, lingerie, seksspeeltjes
- Iedereen een liedje voor de vrijgezel laten uitkiezen waarvan ze vinden dat het echt bij haar past, en laten uitleggen waarom. Tijdens de pauze/de high tea de liedjes draaien en gewoon even bijkletsen
- De stripper natuurlijk
- Iemand leuke dingen laten demonstreren thuis, zoals make-up, lingerie, seksspeeltjes
dinsdag 18 september 2012 om 12:29
Je kunt altijd wat spelletjes voorbereiden en kijken hoe het feest verloopt. Mocht iedereen zich prima vermaken, dan is dat prima, en zo niet, dan ben je goed voorbereid. Je kunt bijvoorbeeld iedereen een kinderfoto van zichzelf laten meenemen, en dan moet de bride to be raden wie er op staat. Dit kan ook met quotes, dat iedereen een quote over de bruid op schrijft en dan raden. Het namenspel is ook altijd leuk.
dinsdag 18 september 2012 om 12:34
Mijn vriendinnen en ik zijn gewoon de kroeg ingedoken.. heul gezellig!! Maar,ja dat is ruim 20 jaar geleden en ondertussen ben ik al weer gescheiden..
Ik heb dus ook geen flauw idee wat de standaard nu is betreffende een vrijgezellenfeest..
Maar toch veel plezier!
Ik heb dus ook geen flauw idee wat de standaard nu is betreffende een vrijgezellenfeest..
Maar toch veel plezier!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
dinsdag 18 september 2012 om 12:37
dinsdag 18 september 2012 om 12:38
quote:moozana schreef op 18 september 2012 @ 12:26:
- De stripper natuurlijk
- Iemand leuke dingen laten demonstreren thuis, zoals make-up, lingerie, seksspeeltjesWat een horror!
- De stripper natuurlijk
- Iemand leuke dingen laten demonstreren thuis, zoals make-up, lingerie, seksspeeltjesWat een horror!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 18 september 2012 om 12:42
quote:moozana schreef op 18 september 2012 @ 12:26:
- Iedereen een liedje voor de vrijgezel laten uitkiezen waarvan ze vinden dat het echt bij haar past, en laten uitleggen waarom. Tijdens de pauze/de high tea de liedjes draaien en gewoon even bijkletsenBen benieuwd of de andere gasten dat ook weten te waarderen....
- Iedereen een liedje voor de vrijgezel laten uitkiezen waarvan ze vinden dat het echt bij haar past, en laten uitleggen waarom. Tijdens de pauze/de high tea de liedjes draaien en gewoon even bijkletsenBen benieuwd of de andere gasten dat ook weten te waarderen....
dinsdag 18 september 2012 om 13:01
Dan zou ik eerder kiezen voor een high wine/cocktail thuis (of als je een zaal o.i.d. huurt ergens) incl. een dare2dare party met op het einde een knappe stripper. Maakt het allemaal net wat spannender dacht ik zo.
En anders misschien ik zie ik zie wat jij niet ziet?
En anders misschien ik zie ik zie wat jij niet ziet?
If someone tells you that you cant, all you have to do is turn around and say Watch Me!
dinsdag 18 september 2012 om 13:07
Ik zou die drie kwartier gewoon laten. Misschien loopt je high tea uit, wie weet is iedereen nog lekker aan het kletsen. En als je persé iets wil doen behalve uitbuiken, dan zou ik die spelletjes die je tijdens je high tea wilt doen, verzetten naar die drie kwartier.
Heb ook wel eens een high tea gedaan tijdens een vrijgezellenfeestje. De helft van de dames was zwanger en de andere helft waren saaie dozen, je moet wat he?
Heb ook wel eens een high tea gedaan tijdens een vrijgezellenfeestje. De helft van de dames was zwanger en de andere helft waren saaie dozen, je moet wat he?