Vrijgezellenfeest

18-09-2012 11:37 62 berichten
Ik heb een vrijgezellenfeest gepland voor mijn schoonzusje. Het wordt ontzettend leuk, maar ik heb nog een paar ideetjes van jullie nodig. We hebben eerst een high tea, maar ik zou graag wat spelletjes ideeën willen hebben voor onder de high tea. En tussen de activiteit en het eten zit 3 kwartier loze tijd. Hebben jullie daar nog ideeën voor?
Haar vriend is militair, dus ze mag over de stormbaan. Ik heb m al eens gedaan en het is erg leuk al klinkt het waarschijnlijk niet zo
Alle reacties Link kopieren
quote:rara70 schreef op 18 september 2012 @ 14:58:

Wat is de activiteit die jullie gaan doen? Dan kunnen we misschien iets bedenken wat er leuk op aansluit....

Ik hoop op paaldansen.

Sorry TO, ik bedoel het allemaal niet zo lullig als het overkomt. Als je zwanger bent kan ik me goed voorstellen dat zuipen en naar huis toe kruipen niet aan de orde is.

Zolang het goed bij de groep/bruid/bruidegom past, lekker doen. Ookal vinden Viva forummers high tea'en stom.
quote:lise07 schreef op 18 september 2012 @ 15:17:

Haar vriend is militair, dus ze mag over de stormbaan. Ik heb m al eens gedaan en het is erg leuk al klinkt het waarschijnlijk niet zoOh, dat vind ik dan wel weer leuk!!! Gaat iedereen over die baan?
Leuk die stormbaan! Helemaal met een paar(of meer) drankjes daar aan vooraf. Ik zou zelf die hele high Tea skippen maar ja.

Ik had laatst ook zo'n volgepland vrijgezellenfeestje, compleet met High Tea en Workshop. Heb daarna meteen even aan mijn vriendinnen duidelijk gemaakt dat ik dat dus niet wil.

Kost klauwen vol geld en ik vind het ongelofelijk suf.
Die stormbaan is leuk ja! Maar misshien is die 3 kwartier daarna niks doen dan juist wel even lekker.
Als je over de stormbaan bent geweest zou ik ff uitrusten in het café! Neem desnoods een bult gezelschapspelletjes mee voor als de verveling toeslaat (party&co, cluedo, Triviant, Ben ik een banaan - ja dat heet echt zo, hints, pictionary :P )
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Nee niet iedereen gaat over de stormbaan. Ik ben namelijk hoogzwanger. Hoef dan nog maar 2 weken dus zie mezelf niet over de grond kruipen, over water springen en over balken klimmen :p

De high tea is trouwens bij mij thuis en zal dus niet super degelijk worden.
twister
quote:rara70 schreef op dinsdag 18 september 2012 12:02 Ik zou de high tea seauouiseau omruilen voor een workshop coctails maken,.

Ik zou sowieso geen bachelorparty willen, organiseren of bijwonen.

High tea te truttig, stripper te fout
Je bent zelf een theepot
quote:jooppie schreef op 18 september 2012 @ 17:33:

twister

jaaa!

Extra uitdaging met die dikke buiken :P

En High Tea is leuk, ga ik zelf ook mede-organiseren voor een vrijgezellenfeest
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
quote:SuzanneSuus schreef op 18 september 2012 @ 17:36:

[...]

Ik zou sowieso geen bachelorparty willen, organiseren of bijwonen.

High tea te truttig, stripper te foutDe vraag is toch niet Hoe ze het moet invullen of wat jij ervan vindt?
Ik heb al heel veel verschillenden vrijgezellenfeesten meegemaakt (actief, creatief, mutsig, cultureel en wasted) en ze waren allemaal leuk. Voor elk feestje was goed nagedacht wat de bruid leuk zou vinden en als je die dan ziet genieten met haar vriendinnen, dan is het toch gewoon geslaagd? Of gaan jullie alleen voor jezelf naar zo'n feestje? Leuke vriendinnen zeg!

Ontopic: als het echt stilvalt op zo'n moment, dan

kun je wat vragen/opdrachten achter de hand

houden. Van een braaf: Hoe hebben bruid en gom elkaar leren kennen?, tot: Geef een lapdance aan de ober. Veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven