Reacties datingsite

18-09-2012 22:41 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ineens iets heel vreemds. Ik heb een half jaar geleden op datingsites gezeten en werd overladen met reacties. Nu heb ik weer de moed bij elkaar geraapt en heb weer een profiel aangemaakt, en ineens maar 2 reacties.... Begrijp niet wat er ineens aan de hand is, en zo'n groot verschil met een half jaar geleden. Ik ben 51 en weet dat ik aantrekkelijk/mooi gevonden wordt, krijg dit nl. vaak te horen de foto's zijn ook leuk/duidelijk. Ik heb mijn tekst nog goed nagekeken op fouten, omdat het een site voor hoogopgeleiden is. Maar begrijp er niets van, zijn er hier dames die dit ook meemaken? Of zijn mannen het moe om steeds mails te sturen en vaak geen bericht te krijgen? Ik begrijp het even niet meer; lees "zelfvertrouwen daalt" :(
Ze slapen nu.

En het is dinsdag. Donderdag loopt het weer storm.
Wat heb je trouwens eens vreselijke Nickname voor een vrouw van 51.
Heb ik even snel gedaan, was even niet zo creatief. Heb een betere op de datingsite hoor.
Ik heb wel een gratis profiel en kan zelf geen berichten sturen. Geen idee of dat er iets mee te maken heeft? Het verschil met een half jaar geleden is zo onverklaarbaar vandaar. Misschien is dit een serieuzere site dan de voorgaande, heb ik ook nog aan gedacht. Maar ik wilde graag ervaringen horen van andere vrouwen, als je op internet leest dan krijgen vrouwen vaak over de 50 reacties per dag. Kan ook aan de leeftijdscategorie liggen misschien?
Bij mij reageerden er altijd heel veel mensen. Uit alle leeftijdscategorien. Ook die waar je duidelijk niet om gevraagd had.
quote:meisje10 schreef op 18 september 2012 @ 22:48:

Heb ik even snel gedaan, was even niet zo creatief. Heb een betere op de datingsite hoor.Lolita
Dat maakte ik dus op andere sites ook mee, mannen van begin 30 ja daar zit ik niet op te wachten. Hoe oud ben jezelf?
Jeetje relax even...je profiel staat er net op! Loopt vanzelf weer storm hoor..beetje geduld kan geen kwaad;-)
Omnia mea mecum porto
Ehm...kun je zelf niks sturen ofzo? (relatieplanet?) Want anders snap ik het niet zo goed, waarom zo'n afwachtende houding? Gewoon zelf leuke mannen zoeken en berichtjes sturen. Vinden ze hartstikke leuk als een vrouw eens iets stuurt. En 50 berichtjes per dag word je snel flauw van hoor, als je netjes alles wilt beantwoorden ;) Veel plezier!
Misschien valt je profiel minder in de smaak bij hoogopgeleiden? Of stond je daar in het verleden ook op?
AJAX speelt vanavond..
quote:meisje10 schreef op 18 september 2012 @ 22:41:

Ik heb mijn tekst nog goed nagekeken op fouten, omdat het een site voor hoogopgeleiden is. (

Daar zal 't probleem wel liggen. (Moeilijk publiek) En je leeftijd als tweede factor schat ik.
Champions League is weer begonnen vanavond. Hoogopgeleide mannen kijken ook voetbal ;)
Een voetbalavond.
Hahahahaha.

Geweldig topic.

Ik haak er even op in.

Een vriend van mij date ook via een datingsite.

De reacties die hij soms krijgt!

"ik zie dat je al een aantal keer op m'n profiel hebt gekeken. Jammer dat je dan niet de tijd neemt om een berichtje achter te laten'.

S c a r y !
quote:quattro35 schreef op 19 september 2012 @ 00:15:

[...]

Daar zal 't probleem wel liggen. (Moeilijk publiek) En je leeftijd als tweede factor schat ik.

Ik heb voor de grap eens samen met een vriendin daar een profiel aangemaakt.

(we hebben allebei mbo en "mogen" dus niet op die site)

Zij een profiel dat duidelijk aangaf een slimme dame te zijn, goede baan, opleiding enzovoort.

Mijn profiel was het bimbomeisje, vertelde niks over een baan, maar wel dat ik zoenen lekker vond, lang blond haar had en grote borsten had...beetje dom profiel.

Zij kreeg wel diverse reacties, maar ik werd echt horendol van de reacties.

Onze conclusie was dat hoogopgeleide mannen ook gewoon voor een dom blondje gaan. Niks intellectueels aan dus. Ze lopen allemaal gewoon hun pik achterna

Ja en ik vermoed ook dat je leeftijd ga meespelen helaas. Ook al roepen mannen vaak van niet, ze willen toch het liefst een vrouw die een stukje jonger is
quote:meisje10 schreef op 18 september 2012 @ 22:41:

Ik heb ineens iets heel vreemds. Ik heb een half jaar geleden op datingsites gezeten en werd overladen met reacties. Nu heb ik weer de moed bij elkaar geraapt en heb weer een profiel aangemaakt, en ineens maar 2 reacties.... Begrijp niet wat er ineens aan de hand is, en zo'n groot verschil met een half jaar geleden. Ik ben 51 en weet dat ik aantrekkelijk/mooi gevonden wordt, krijg dit nl. vaak te horen de foto's zijn ook leuk/duidelijk. Ik heb mijn tekst nog goed nagekeken op fouten, omdat het een site voor hoogopgeleiden is. Maar begrijp er niets van, zijn er hier dames die dit ook meemaken? Of zijn mannen het moe om steeds mails te sturen en vaak geen bericht te krijgen? Ik begrijp het even niet meer; lees "zelfvertrouwen daalt" :(Misschien dat ik nu teveel tussen de regels door lees hoor, maar het lijkt net alsof je hier zegt dat je het heerlijk vindt als er veel mannen reageren, maar zelf niet de moeite neemt om berichtjes terug te sturen?
Ik heb het ook een keer gedaan om op iemands profiel te kijken(met toestemming). Ik bn een roker en had dat ingevuld en kreeg allemaal reacties van niet rokers. Was ook een site voor hoogopgeleiden. Vond dat wel grappig want niet rokers weigeren meestal om een asbak te zoenen.
Ligt aan het type datingsite. Heb zelf eerst bij RP ingeschreven gestaan, niet normaal hoeveel reacties, maar bij het gros van deze mannen ging het om een o.n.s. Daarna bij een site voor hoger opgeleiden ingeschreven, inderdaad weinig reacties maar wel allemaal serieus...en nu al bijna 4 jaar heel gelukkig :Imao:
welke site? ik heb dezelfde ervaring bij een site voor hoger opgeleiden beginnend met een e- (mag ik hier eigenlijk de volledige naam schrijven of is dat reclame)? Bij RP veel reacties, bij deze site ook bijna geen en las het ook op een recensiesite voor datingsites dat dat gebruikelijk is daar, je moet als vrouw echt zelf actief sturen anders blijft het heel rustig.
Ik heb zelf ook vaak en veel op dating sites gestaan,en mensen die geen full member waren(dus betaald hadden voor mee te doen) daar reageerde ik zowiezo niet op.

Vind dat niet serieus overkomen,dat je niet eens wat geld wilt uittrekken om een leuke vent/vrouw aan de haak te slaan.
Waarschijnlijk ben je in dat half jaar jarig geweest? Zit je ineens bij veel mannen niet meer in de zoekcriteria, die zoeken dan wrsch t/m 50.
Yep, dacht ik ook,was je een half jaar geleden misschien nog 50.

Zoek criteria is vaak <50 of >50 jaar he.........
Mooi om te horen dat het qua site verschillend ligt. Bij RP tig reacties, bij E-matching 2.... Ik kan zelf niet reageren op profielen, omdat ik geen betalend lid ben. Heb problemen op het moment met ING vandaar. Maar dat zou het natuurlijk kunnen zijn. Nee ik ben nog steeds 50 dus qua zoekmachines moet het ook niets uitmaken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven