Entertainment alle pijlers

Dallas

09-08-2012 13:56 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al die smulde van intrige, macht, Texas, drankmisbruik, de Ewings, de geweldige openingstune Klikkerdeklik

Ze komen terug

Toen:

Nu:

Vanaf 4 september op Net5

Het familieverraad gaat verder waar het gebleven is.

6,9 miljoen Amerikanen keken naar de eerste uitzending.

Ga je kijken?

Totaal aantal stemmen: 26

Misschien (4%)
Ja (73%)
Nee (23%)
quote:lottekeNL schreef op 07 september 2012 @ 14:49:

Ja, ik las dat Eleonora het wat nuanceerde, dat saaie, maar toch.. als het écht wat had geweest was ze niet in slaap gevallen, denk ik.

Lieverd, dat vind ik heel lief, dat je zo'n vertrouwen stelt in mijn mening over Dallas maar ik slik morfine tegen pijn en valium om te slapen, dus ik ben niet echt betrouwbaar, als bron momenteel.

Ik vond het, wakker en wel, heel leuk, Dallas!
Ik zie het ook al voor me, hoe je lekker ontspannen ligt te snurken op de bank, terwijl op tv JR en Sue-Ellen elkaar voor rotte vis uitmaken

(want dat is nog niet veranderd, toch, please?)

Edit, O dat wist ik niet van de Valium, excusez, ik ga gewoon mijn mond houden en kijken
Die griet die Elena speelt,zat vroeger in as the world turns en later the fast&the furious en toen vond ik haar prachtig maar nu... Zo mager en een enge mond en tanden..
quote:lottekeNL schreef op 07 september 2012 @ 14:55:

Ik zie het ook al voor me, hoe je lekker ontspannen ligt te snurken op de bank, terwijl op tv JR en Sue-Ellen elkaar voor rotte vis uitmaken

(want dat is nog niet veranderd, toch, please?)

Edit, O dat wist ik niet van de Valium, excusez, ik ga gewoon mijn mond houden en kijken

Is het een spoiler als ik zeg dat ze elkaar beleefd benaderen en JR zegt dat ze nog steeds het mooiste meisje op het feest is ?

SueEllen wil gouverneur ofzo worden, geloof ik.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Zo! Ik heb de eerste twee afleveringen gekeken en vond het best een leuke serie. Maar jeetje, wat een boel intriges zeg....

( en lekkere mannen...)
Vanavond mogen we weer! Ik heb er zin in hoor. Was vorige week eigenlijk meteen al aan het balen dat ik weer een week moest Wachten
Bij ons thuis vindt Verhuizer het erg leuk; en ik kijk mee

Elena heeft inderdaad een hele enge mond met veel te grote tanden
'Je moeder was mijn zus', uit de mond van Cliff.

Is Pamela's dood?
Christopher probeert getergd te kijken. Maar ik heb bij die blik het gevoel alsof er een drol bij hem dwarszit.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ben ik het gewoon wéér vergeten.

Nou dat wordt niks meer. Ik koop het wel ooit op dvd ofzo
Gewoon inprogrammeren en later kijken, dan kun je meteen de reclames doorspoelen.
Nou twee keer geprobeerd, maarvoor twee maal niet het tweede deel uitgekeken. De slaap won het iedere keer.

Ben gewoon te moe.

En ik heb geen videorecorder of iets anders dat ik het kan opnemen.
Ik zit toch te twijfelen om het te gaan volgen, vroeger keek ik altijd

Dus keek ik op uitzending gemist om de vorige afleveringen te kijken, klopt het dat je daar alleen nog gedeeltes van kunt terugzien? Als ik ze zie staan, duurt een aflevering maar 26 minuten ofzo, dan zie je toch niet alles zeker?
Vind het heerlijk om weer te kijken ! Lekker om twee afleveringen achter elkaar te zien. Ik hoop dat Pamela nog eens terugkomt maar volgens Patrick Duffy is die kans niet groot.

De tune mag wat mij betreft wel wat heftiger zijn (misschien iets oppimpen ?)

Geweldig om Sue Ellen met grote opengesperde ogen te zien en haar botox gezicht :-)

De nieuwe serie van 90210 vind ik helemaal niets.
I learned that pleasing everyone is impossible. But pissing everyone off is a piece of cake
quote:pearle schreef op 17 september 2012 @ 08:28:

Ik zit toch te twijfelen om het te gaan volgen, vroeger keek ik altijd

Dus keek ik op uitzending gemist om de vorige afleveringen te kijken, klopt het dat je daar alleen nog gedeeltes van kunt terugzien? Als ik ze zie staan, duurt een aflevering maar 26 minuten ofzo, dan zie je toch niet alles zeker?Waar kan je de herhalingen dan zien? Ik kijk op net5.nl maar kan het daar niet vinden. En ik ben het dus tot vandaag vergeten om te kijken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Oh híer zit iedereen! Hoera, oude tijden herleven! En wat is JR óud geworden!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 september 2012 @ 16:19:

[...]

Waar kan je de herhalingen dan zien? Ik kijk op net5.nl maar kan het daar niet vinden. En ik ben het dus tot vandaag vergeten om te kijken.Heb ondertussen op de site van Net5 gezien dat ze geen rechten hebben om de uitzendingen ook via Gemist uit te zenden..
Vorige week dinsdag kon ik Dallas niet kijken en tot mijn verbazing zag ik in de tv gids dat het snachts om 3 uur (geloof ik) werd herhaald. Ik als Dallas fan van het 1e uur moest dat natuurlijk kijken want net als vroeger wil ik geen aflevering missen. En misschien op youtube dat ze afleveringen uitzenden.

Maar ik vind dit echt weer een leuke serie die ik gewoon wil zien, en die heb ik de afgelopen jaren haast niet meer gehad. Zie je Sue Ellen staan en dan kijken met die ogen van haar en dan denk ik, drink er nog eentje Sue Ellen (was alcohol verslaafd). En JR met zijn gemeen lachje, heerlijk vind ik het!

Volgende week dat JR en Cliff Barnes gaan pokeren samen? Ik hoop het en geniet nu al van het vooruitzicht die 2 samen
Volgens mij word het op zaterdag herhaald! Althans dat was twee weken geleden wel, rond een uur of 10-11 's avonds.
Ik heb wel gekeken, met een half oog, maar ik kan die vrouwen niet uit elkaar houden! Hadden ze niet een blond type kunnen nemen, ze zijn allemaal donker en ze lijken zo op elkaar. Vroeger was dat toch een stuk makkelijker. Of klink ik nu echt als een bejaarde
Djuuls ik heb er geen problemen mee ik zat er na 1 aflevering al weer helemaal in
Gisteravond zat ik helemaal klaar om Dallas te kijken. De eerste aflevering heb ik gezien. Helaas kregen we op een gegeven moment storing (grrr). Is er iemand die mij kan bijpraten ? De laatste scene die ik zag was dat John Ross en Elena bij haar huis kwamen en de voordeur open stond......

Bedankt alvast :-)
I learned that pleasing everyone is impossible. But pissing everyone off is a piece of cake
http://www.uitzending-gemist.com/net-5/dallas/400064
Las in mijn tv-gids dat er volgende week een dode valt.....

Is er nog iemand die mij kan bijpraten over de laatste aflevering ?
Speklapje die ene meid waar john ross een deal mee had gesloten en waar hij ook sex mee had gehad was het huis van Elana binnen gegaan en had een foto op het aanrecht gelegd met een mes erin. Tja wat is er verder gebeurt. Oja Bobby en Chris hebben een papier gevonden dat er geen grondstoffen uit de grond van southfork ranch mogen worden gehaald. Dus John Ross mag niet boren. Word weer spannend volgende week!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven