Mode & Beauty alle pijlers

Glanzend haar, hoe?

19-09-2012 22:14 26 berichten
Ik ben blij met mijn haar, het is middenbruin, lang en geknipt in laagjes. Het is steil met wat slag erin. Echter: glanzen doet het weinig. Af en toe gebruik ik een glansspray, maar welke middelen gebruiken jullie?
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik een serum van de Hema. Is maar een euro of 5 en werkt bij mij echt heel fijn. Mijn haar voelt niet vet, maar wordt lekker zacht en het glanst heel fijn.
Serum, van de action. M'n haar glanst, is zacht en mooi.
@missy acy

En die serum van de action is de enigste die in de schappen staat? Zodat ik niet de verkeerde pak. En je haar wordt er niet vet en slap van?

Deze gebruik ik. Kost maar iets van 3 euro. Je doet er lang mee.
Hier een revieuw. Hij is best populair.

http://ilovebeauty89.blog ... action-haarserum.html?m=1
Heb als kind 's een ei boven mijn hoofd gebroken in de hoop dat mijn haar ervan ging glanzen...
quote:ouwejurknieuwejurk, 62 seconden geleden

Heb als kind 's een ei boven mijn hoofd gebroken in de hoop dat mijn haar ervan ging glanzen...

Ik bruin bier.
Dank je wel miss- acy.

Ben benieuwd als ik het zo lees heb je er maar een klein beetje van nodig.
ik gebruik een soort blanke vernis wat met ontwikkelaar hecht aan de haren. Is niet uitwasbaar dus een serieuze bewerking die moet uitgroeien.

Iets dergelijks als de John Frieda Glaze van vroeger (denk ik).

Ik ben wel tevreden denk ik. Het haar is dikker.
it's a big club and you ain't in it
Ja. Half pompje ofzo. Het ruikt heeeeeerlijk!
quote:missy_acy schreef op 19 september 2012 @ 22:33:

[...]

Ik bruin bier.

Morgen even naar de Action denk ik!
Ik heb ook heel dof haar en voor mij werken die goedkopere serums niet, maar ik vind de BioSilk echt fantastisch, wel wat duur maar werkt als de tierelier, met n paar druppels heb je prachtig glanzend haar. Zijn veel kappers die het gebruiken, misschien kun je t een keer proberen.
argan olie werkt goed bij mij (van bv Dove hair therapy)
x
veel goede tips. Ik ga voor de action variant om te beginnen. Biosilk heb ik ooit eerder gebruik, maar dat beviel me niet.
Mijn haar is verder niet beschadigd of echt dof, dieppgaande maskers hoeven voor mij ook niet. En ik heb toch redelijk vettig haar na 3 dagen niet wassen, ik wil mijn haar liever niet vaker wassen, dus iets vets wil ik niet
Nettel: die bovenstge heb ik weleens gebruikt, maar ik herinner me vooral dat het erg raar rook.
x
@ riony,

Hoe heet dat product?
Als ik mijn haar wil laten glanzen dan doe ik er een beschermend product in (nu serum van andrelon) en daarna föhn ik het met een ronde borstel (polijsten).
quote:februari, 2 uur geleden

@ riony,

Hoe heet dat product?+1
Eerst gebruikte ik het serum bio silk,daar ging me haar niet van glansen.

Daarna ging ik naar de douglas en vroeg advies. Ze demonstreerde bij mij een glans spray, Bio Silk Shine On.

Het werkt super. Het is wel18 euro. Ik ben met fles nr 2 bezig. Hij is ook online verkrijgbaar.

Haar maskers willen ook wel helpen. Olijf olie, biosilk heeft ook een haar masker en van elvive willen ook helpen. Dat rood met witte potje.
Meng wat appelciderazijn met water (ongeveer 1:10) en spuit dat over je haar na het wassen. Even laten intrekken en dan even uitspoelen met koud water, het hoeft er niet volledig uitgespoeld te worden. Het ruikt niet zo lekker, maar de geur is weg als je haar droog is. Lekker goedkoop en het werkt erg goed. Ik heb dat mengsel in een oud spuitflesje gedaan en heb het in de badkamer staan, gebruik het soms ook als tonic voor mijn huid, aanbrengen met een watje.
Riony, is dat wat jij hebt gedaan zo een keratine behandeling?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven