Mode & Beauty alle pijlers

Glossy Box - wie?

27-10-2011 11:21 1567 berichten
Sinds kort (gisteren?) is de Glossy Box ook in NL te verkrijgen en ik heb hem besteld.

Eigenlijk te gek voor woorden: je betaalt 12,50 om maandelijks 5 "luxe" miniaturen te krijgen. Maar hebberig als ik ben, heb ik me toch aangemeld. Wie is ook zo gek??
Alle reacties Link kopieren
Ik ben inmiddels echt helemaal klaar met de beautybox!!

Heb nog steeds mijn Summeredition niet ontvangen.

Volgens hen ligt het aan POST NL omdat die mijn adres niet kunnen vinden, wat ik een beetje bizar vindt aangezien ze met andere pakketjes mij wel kunnen vinden. Inmiddels reageren ze ook niet meer op mijn e-mails. Geef ze nog deze week en anders laat ik mijn geld terugstorten. Baal er echt van zeg.
Eindelijk is mijn beautybox er ook!

Jullie willen natuurlijk ook weten wat er in die van mij zit?

Ik had:

Toni&Guy sea salt spray

Toni&Guy shampoo

Trind nagellak (roze)

Pascaud creme

Hans schreuder littekencreme

Hans Schreuder body creme

Eveline Mascare

Lookx Eyeliner

Mini lipgloss van Lookx

Volgens mij is het een combinatie van alle drie de dozen, maar ik klaag niet.
Oeeiii, iemand gelezen wat er in de Glossybox zit die morgen gaat komen?

Dat wordt een tegenvaller.... Geen enkel fullsize product, alleen maar samples... En dan die prijsverhoging vanaf volgende maand. Dág Glossybox..!
Heb even een unboxing video gekeken. Weet niet zo goed wat ik er van moet zeggen/vinden. Heb zelf de glossybox niet dus kan er ook wat nonchalanter naar kijken. Ik begreep alleen dat er wel een fullsize in zit??
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Ik had de glossybox eenmalig genomen met korting en idd valt tegen. De vorige boxen (tot juli alle boxen gehad) waren echt veeel beter!
Ik heb nog 2 kortingcodes voor de glossybox, voor de geïntresseerden:

GBWB0912 (20% korting)

GBL0912 (10% korting)
Ik ben sinds begin lid van de glossybox, maar na die box die ik vandaag kreeg was ik er echt klaar mee. Wat er nu inzat was de prijsverhoging zeker niet waard, heb dus maar opgezegd. hoopte op niche merken in de box maar dat valt ook tegen, alsof hun voorraad ineens op is.
Truly yours box gaat ook in prijs omhoog naar 14,95 maar alleen voor nieuwe abonnees die na 1 oktober lid worden. Bestaande abonnees blijven 12,95 betalen.
Glossybox was echt een tegenvaller deze maand :(

Vooral die 2 proefparfummetjes die je ook gratis krijgt als je naar de Douglas gaat ...

Ben steeds meer geneigd om over te stappen op Truly Yours. Kan iemand dat hier aanraden?
Yep! 1e keer vond ik het niks (juni geloof ik) maar daarna waren top!
Krijg net een mailtje dat de Fashionbox stopt, vanwege de crisis uhuh.

Niet echt verrassend.
En een proefdiervrije Beautybox deze maand. Ik hoopte eigenlijk dat ze altijd proefdiervrije producten hadden; dierproeven voor make-up zijn toch bijna niet meer nodig?
beautybox komt pas 4 oktober. Ligt het aan mij of komt de box steeds later??
Ik heb alweer een tijdje de truly yours box en ben daar erg tevreden over, vind de kwaliteit vrij constant en ben ook al aan een paar produkten blijven hangen, die koop ik nu zelf ook.

Ik vind het een mooie manier om wat nieuws te testen, ook voor mij totaal onbekende produkten. Wat ik fijn vind aan de TY box is dat ze volgens mij ook elke keer wel wel een paar produkten tussen zitten die in min of meerdere mate natuurlijk zijn.

Schijnt dat die beautybox op 4 oktober komt ivm dierproefvrije en dierendag. Maar het fijne weet ik er verder ook niet van, heb die box niet.
Ik heb net de Glossybox opgezegd. Ik zat er al over te twijfelen en gezien de inhoud van de laatste box, heb ik besloten om hem op te zeggen.

Nu heb ik dus alleen de Beautybox, maar wil ook graag de Truly Yours want daar lees ik veel goede reactie over.

Is er toevallig iemand die nog een kortingscode heeft voor de Truly Yours?
het is inderdaad vanwege dierendag. maar de box moet wél door gaan voor de september box!

Krijgen we dan in oktober 2 boxen?? Aangezien we dan weer de oktoberbox horen te krijgen.
Ik heb een mail van de mensen van beautybox gekregen. Heb er een stukje uit gekopieerd:

Met veel plezier kunnen we je vertellen dat in samenwerking met Stichting Proefdiervrij een exclusieve Proefdiervrije Beautybox uitgebracht gaat worden!

Met het oog op dierendag wordt deze editie op 4 oktober bij jou thuis bezorgd. Een box vol met Beauty- en cosmeticamerken die laten zien dat je met alternatieve technieken even goede en misschien zelfs wel betere en mooiere cosmetica ontwikkelt.

Voor de duidelijkheid, eind oktober zal de oktober-editie verzonden worden.

Omdat de speciale Proefdiervrije Beautybox op dierendag wordt bezorgd, zal de afschrijving voor de oktober-editie rond 10 oktober plaatsvinden.

Wij wensen je alvast heel veel plezier met deze speciale uitgave van de Beautybox!
Semper ubi sub ubi
Wanneer komt de TY?
Eind deze week wordt de TY verzonden.
quote:makeupyourmind schreef op 23 september 2012 @ 16:49:

Ik heb net de Glossybox opgezocht. Ik zat er al over te twijfelen en gezien de inhoud van de laatste box, heb ik besloten om hem op te zeggen.

Nu heb ik dus alleen de Beautybox, maar wil ook graag de Truly Yours want daar lees ik veel goede reactie over.

Is er toevallig iemand die nog een kortingscode heeft voor de Truly Yours?Een doorlopende kortingscode.... als je nl voor 1 oktober een abonnement neemt betaal je nog de oude prijs van 12,95 ipv 14,95.
Ja inderdaad, als je twijfelt over de TrulyYours, neem dan een abonnement voor 1 oktober.

Verder hoop ik dat de TY vrijdag komt, ik ga zaterdagochtend-vroeg op vakantie..
TY box is besteld!
quote:kerstklok schreef op 25 september 2012 @ 12:20:

Ja inderdaad, als je twijfelt over de TrulyYours, neem dan een abonnement voor 1 oktober.

Verder hoop ik dat de TY vrijdag komt, ik ga zaterdagochtend-vroeg op vakantie..Net bericht dat ie is verstuurd! Ben benieuwd, staat nog niks op site helaas
Op facebook zijn al een aantal hints gegeven.. Ik hoop dat ik hem morgen krijg, ga zaterdag op vakantie.
Bij mij is de selektvracht-code nog niet actief, dus ik denk dat de box pas morgen wordt bezorgd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven