Zinloze producten.

22-09-2012 14:28 204 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kom net onderstaande tegen:

I didn't think it was possible to be this stupid... but apparently, a grocery store in Germany went there. The store peeled some bananas and then wrapped them up in plastic wrapping. WHY?!?! The banana peel is nature's way of providing your fruit with protection. Le sigh.

Wat vind jij het meest zinloze product?
Niet echt een zinloos product, maar toch stom:

Komkommers verpakt in folie.

Zulke verspilling, milieuverpestende onzin enzo...
668, the neighbour of the Beast
Inlegkruisjes! Ondergoed is ooit uitgevonden om de kleding te beschermen tegen menselijk sappen en dergelijke, dus een inlegkruisje om je ondergoed daartegen de beschermen, vind ik waanzin en je loopt ook nog eens de kans op een flinke schimmelinfectie, door dat broeierige plastic.

Nog even en ze verzinnen een inlegkruis om je inlegkruis te beschermen. Anything to make a buck.
quote:Marels schreef op 22 september 2012 @ 14:30:

Niet echt een zinloos product, maar toch stom:

Komkommers verpakt in folie.

Zulke verspilling, milieuverpestende onzin enzo...Niet bij AH hoor.
Die is wel heel erg!
Er zijn zoveel producten waarvan ik denk: waarom??? Dat betekent niet dat ze 'zinloos' zijn, maar wel zie ik vaak niet in waarom iemand die producten nodig denkt te hebben.
quote:SeptemberGirl schreef op 22 september 2012 @ 14:35:

[...]

Niet bij AH hoor.

Jawel. Ik heb ze vanmorgen nog zien liggen. De biologische komkommers nog wel

De gewone waren plasticloos.
668, the neighbour of the Beast
Hier bij de AH ook ingepakte komkommers.
De gewone komkommers waren trouwens wel van betere kwaliteit toen ze nog in folie zaten! Vind ze de laatste tijd allemaal erg slap bij de AH.
O ja, zwarte inlegkruisjes voor in je string. Ik geloof ook niet dat het erg aansloeg...
Snoepjes in plastic in plastic! :/
Internagelaktisch
Ja die zwarte inlegkruisjes waren ook erg apart
Ik vind een banaan niet zinloos.

Bij ons zitten de biokomkommers is van dat verschrikkelijk krakerige biologisch afbreekbare plastic. Griezel.
Ga in therapie!
Snoepjes los in een zak lijkt me ook geen succes, lekker plakkerig

Ik zag laatst in life en cooking een standaard, waar je een maxicosi op kan zetten. Als je dan ergens wat gaat drinken kun je hem met kind en al daarop klikken. Ehhh, daar heb ik een kinderwagen voor.
Dubiootje, jij vindt een voorgepelde banaan verpakt in plastic geen onzin? Serieus?
Een banaan is niet onzinnig, maar een voorgepelde, in folie verpakte banaan?
Maandverband met een lekker geurtje vind ik ook vreselijk!

Wie verzint die dingen toch?
quote:Jorina schreef op 22 september 2012 @ 14:43:

Ik zag laatst in life en cooking een standaard, waar je een maxicosi op kan zetten. Als je dan ergens wat gaat drinken kun je hem met kind en al daarop klikken. Ehhh, daar heb ik een kinderwagen voor.Ja die zag ik ook. Lijkt me een heel gedoe om daar mee rond te sjouwen.
quote:dubiootje schreef op 22 september 2012 @ 14:42:

Ik vind een banaan niet zinloos.

Een voorgepelde ook niet? De banaan wordt sneller bruin en ipv de milieuvriendelijke verpakking (de schil) doe je er maar plastic omheen?
De stinken.
"Goh, wat doe jij eigenlijk voor werk?"

"Ik? Ik ben bananenpeller!"

Heerlijk! Ach, het houdt de economie draaiende enzo...
Dierenkleding
*Al die shampoomerken die 15 verschillende flessen hebben. Eentje tegen dit, eentje voor dat, nog één voor zus en intussen hebben ze allemaal dezelfde inhoud, alleen de geur is anders.

*Vitamin-water. Het smaakt naar slappe limonadesiroop in een dure fles. En volgens mij is het ook niet meer dan dat; limonadesiroop.

*Tandpasta voor wittere tanden. Ik had de mazzel dat ik een tube gratis mocht proberen en hij smaakt prima. Maar een oogverblindend witte smile? Welnee.

*Boeken over afvallen of stoppen met roken. Laten we even eerlijk zijn, afvallen of stoppen moet je zelf doen. Daar helpen geen honderd boeken aan. Tenzij je precies doet wat erin staat natuurlijk. Maar als je die discipline hebt, heb je dat boek waarschijnlijk niet nodig.

*Pannenkoekenmix in een fles. Het is exact hetzelfde als in een pak, alleen dan met de helft minder inhoud en voor 2x zoveel geld. En de fles functioneert voor geen meter dus je gebruikt alsnog een beslagkom en een garde. Dure flauwekul dus.
quote:missy_acy schreef op 22 september 2012 @ 14:46:

De stinken.Wasda Missy?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven