oude onverwerkte emoties

23-09-2012 01:42 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt wel of na jaren bij mij het verdriet van onverwerkte emoties boven komt. Na een burnout en behandeling voor angst lijkt t allemaal los te komen.. Ik huil constant om dingen van jaren terug en mis mensen en dieren uit verleden.. Wie herkent dit?
Ervaring mee paloma?
quote:lilyrose2012 schreef op 23 september 2012 @ 11:00:

Ervaring mee paloma?Wie niet? Emoties zijn emoties. Groot, klein, intens, oppervlakkig, heel erg en valt best wel mee. Als ze bij je aankloppen, moet je opendoen.
Lilyrose, ik heb dit ook. En ik loop hier nu voor bij een psycholoog. Bij mij was het juist zo dat, toen ik mijn leven eindelijk op een rijtje had, er vanalles begon te knagen. Dingen die ik zelf gedaan had in het verleden, maar ook dingen die anderen me aangedaan hadden. En nu praat ik al een paar maanden regelmatig met iemand, en dat gaat goed. Ik voel me een stuk sterker, helemaal omdat mijn psycholoog me steunt en me laat weten dat ik niet gek ben, dat ik met die dingen zit.

Dus kun je eventueel met iemand praten? Je emoties delen? Of zie je dat niet zo zitten?
Ja deel t t liefst met psych. Dan kun je t daar achter laten..
Met vrienden is dat toch anders.. Heb geen zin om alles te delen..
Nee, maar ik bedoel ook een professional. Die heeft misschien ook advies hoe je ermee om moet gaan. Die van mij geeft me ademhalingstechnieken, en ik moet van haar opschrijven wat mijn emoties triggert. Daar gaan we volgende week samen naar kijken. Ik merk gewoon dat het steeds beter gaat en het huilen minder wordt. En dat is met name voor mijn vriend wel prettig Vrienden deel ik ook niets mee, want ik kan me voorstellen dat je daar liever gewoon lol mee hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven