*165* Bar Too Much *165*
maandag 21 april 2008 om 23:05
maandag 21 april 2008 om 23:16
En ik ben niet op vakantie de komende weken. En de kinderen ook niet. En een aantal mensen om mij heen wel. Dus ik heb wrsch ook best tijd om die bar een beetje hoog te houden.
Goedenavond trouwens. Yet, je wordt toch een beetje triest figuur hoor, zo in je eentje in een kroeg hangend.
Goedenavond trouwens. Yet, je wordt toch een beetje triest figuur hoor, zo in je eentje in een kroeg hangend.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 21 april 2008 om 23:19
maandag 21 april 2008 om 23:32
Whoehahaha, zoon logeert bij een vriendin, lag daar in het waterbed. Heeft ie net overgegeven. Hij werd zo misselijk omdat het bed zo wiebelde. Zeeziek in een waterbed. Kan tuuk ook een buikgriep zijn. Lullig dat ik hem uitlach dan.
Ik ben er weg van, oudste komt zo thuis. Mooie tijd wel.
Ik ben er weg van, oudste komt zo thuis. Mooie tijd wel.
David Dunning
David Dunning
maandag 21 april 2008 om 23:49
Miniman heeft vandaag ook overgegeven. Moest ik ook wel een beetje om lachen. Hij was op het schoolplein even aan mijn aandacht ontsnapt en had zichzelf toen in no-time kotsmisselijk gedraaid op zo'n eenpersoons draaiding gaat loeihard als je het goed doet, en motorisch gezien is hij nogal bijdehand
maandag 21 april 2008 om 23:59
Zoon ligt in bed. Ik heb best wel slimme kids. Jongste kotste vorige week de gang onder bij de cavia-gastouders, oudste nu bij een vriendin. Dat doen ze goed. En goed dat ik niet om 11 uur naar bed ben gegaan (wat ik me wel had voorgenomen).
Dus ik ga nu.
Trusten en toedels enzo.
Dus ik ga nu.
Trusten en toedels enzo.
David Dunning
David Dunning