*165* Bar Too Much *165*

09-04-2008 21:45 710 berichten
Alle reacties Link kopieren

One-hundred-and-sixty-five?!
Ik zou gewoon kunnen barren als ik op vakantie ben......
Stuur ik dochter ook mee!!

Nou Hela dan weet je wat je te doen staat!
Ha die Hela!

Ik ga bij de boer kamperen, kan misschien wel af en toe een postduifkip sturen om te communiceren?
Ik lees dagelijks bij, maar kom er zelden aan toe om hallo naar binnen te roepen doordeweeks.. Nu zit ik op wacht bij een ziek kind, dus dan moet je wat. (kind ligt lekker in bed hoor, maar man is hond eindelijk goed uitlaten, dus die is wat langer weg)
Ik zit in Drenthe, is dat nog wat *tis zowat buitenland *
Vanuit Drenthe valt ook prima te forummen.... als je wilt....
Nou, zitten we volgens mij lekker op een rijtje...ik zit 20-30 minuten ten oosten van Mik.

Hoi Mik! Werkt je prik?
Nou, nou, nou, ik krijg wat van dat genou van me. Wat een verschrikkelijk stopwoord.
De prik helpt (nog) niet.

Yet je zit gezellig dicht bij
En ik ben niet op vakantie de komende weken. En de kinderen ook niet. En een aantal mensen om mij heen wel. Dus ik heb wrsch ook best tijd om die bar een beetje hoog te houden.

Goedenavond trouwens. Yet, je wordt toch een beetje triest figuur hoor, zo in je eentje in een kroeg hangend.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Hoi Mik en Solomio.

Aan jullie de eer volgende week

Hela, 'k heb geen forumspulletjes mee naar drenthe.
Ik heb wel een aantal verplichte vrije dagen half volgende week, dus ik kan ook overdag nog eens wat posten om de bar op zijn plek te houden

Mir hoe was je weekend weg? Was de reis in 7 etappes te doen? (ben te lui om terug te lezen, hoewel het ws op deze pagina staat)
Ja, zielig hè Mir?

Ik zit toch altijd 20-30 minuten van je vandaan, Mik?
Nou niet met de trein Yet, dan is het een soort wereldreis (we reizen nog wel eens naar jouw plaats en dan worden we opgehaald door een vriend die ongeveer een 20-30 minuten rijden verderop woont)
Treinen heb ik die kant op nog nooit geprobeerd, maar met de auto ben je er wel snel. Aangezien je in een veel leukere stad woont, met een betere schouwburg en een Ikea, kom ik er best wel eens.
Whoehahaha, zoon logeert bij een vriendin, lag daar in het waterbed. Heeft ie net overgegeven. Hij werd zo misselijk omdat het bed zo wiebelde. Zeeziek in een waterbed. Kan tuuk ook een buikgriep zijn. Lullig dat ik hem uitlach dan.

Ik ben er weg van, oudste komt zo thuis. Mooie tijd wel.

David Dunning
Doeg Mir (als ik naar mijn zoon kijk zeg ik: buikgriep volgens mij heerst het)

Yet met auto is het zeker te doen, met de trein wordt het een wereldreis (en dat terwijl het hemelsbreed niet ver is)
Ach, da's wat, zeeziek in een waterbed
Over bed gesproken.

Truste
Miniman heeft vandaag ook overgegeven. Moest ik ook wel een beetje om lachen. Hij was op het schoolplein even aan mijn aandacht ontsnapt en had zichzelf toen in no-time kotsmisselijk gedraaid op zo'n eenpersoons draaiding gaat loeihard als je het goed doet, en motorisch gezien is hij nogal bijdehand
Truste Winx
Truste Winx

Da's wel knap Yet
Wat minder leuk was, was dat hij voor het eerst zijn nieuwe schoenen èn zijn 15 minuten daarvoor vers gestreken jasje aanhad.
Zoon ligt in bed. Ik heb best wel slimme kids. Jongste kotste vorige week de gang onder bij de cavia-gastouders, oudste nu bij een vriendin. Dat doen ze goed. En goed dat ik niet om 11 uur naar bed ben gegaan (wat ik me wel had voorgenomen).

Dus ik ga nu.

Trusten en toedels enzo.

David Dunning
Truste Mir

Yet ik ben vanmorgen ondergekotst terwijl ik versgekleed, gewassen en gestreken klaar stond voor het werk....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven