Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Zucht... Til kitten van schoot, leg haar op de andere kant van de bank... Pak wat te drinken en madame loopt terug en gaat op mijn plekkie zitten...

Kom terug, til haar weer terug, laptop op schoot en nu zit ze op m'n linkerarm te balanceren...

Even wennen hoor...!!!!



Wel blij dat ze me nu vertrouwd, heb haar afgelopen vrijdag meegenomen van haar moeder. Was helemaal verwaarloosd, schuw en haalde uit als je in de buurt kwam...

Vrijdagnacht hele nacht bezig geweest om vertrouwen te winnen, nu wijkt ze niet meer van m'n zij... Maar soms kan ze ineens heel venijnig worden

Waarom hebben sommige mensen huisdieren??
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft Donnie gebruikt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 23 september 2012 @ 20:27:

Ah, weer een uitstekend momentje om te vertellen dat ik vroeger Vincent begeleid heb. Toen 'ie nog een puber-dansertje was



Ik heb m alleen nog niet gezien dit seizoen. Maar ik zeg het lekker toch! UitsloverT
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 23 september 2012 @ 20:26:

[...]





Als je nou ook even een baan regelt, kom ik meteen hoor Voor mij hoeft dat weer niet speciaal, naar mijn werk vanaf hier of vanaf Sim-city is ongeveer even ver....
Alle reacties Link kopieren
Kruisgrijpen is zoooo 1986
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 23 september 2012 @ 20:27:

[...]





Kost zo'n apppartementje dan? Enne, niet onbelangrijk..... hoeveel kamers? Larf moet uiteraard wel een eigen kamertje krijgen.¤170,000 voor 3 kamers
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Poep, al zou ik hem goedvinden, ik haat hem vanwege zijn gevolg wat hij mee heeft genomen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik ken lekker helemaal niemand die meedoet aan talentenjachten... Wij hebben gewoon geen talent
Alle reacties Link kopieren
jullie mogen ook hier komen wonen hoor, banen genoeg
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 23 september 2012 @ 20:30:

[...]



¤170,000 voor 3 kamersWow, da's geen geld!
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 23 september 2012 @ 20:29:

[...]





Voor mij hoeft dat weer niet speciaal, naar mijn werk vanaf hier of vanaf Sim-city is ongeveer even ver....Jij zit echt te veel achter de laptop!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 23 september 2012 @ 20:29:

[...]





Voor mij hoeft dat weer niet speciaal, naar mijn werk vanaf hier of vanaf Sim-city is ongeveer even ver....





Van mijn werk naar Sumcity is niet echt heel praktisch vrees ik

De reistijd was juist de reden van verhuizen.
Alle reacties Link kopieren
Vincent??
Alle reacties Link kopieren
Oh dan kom ik bij jou wonen Its, een baan lijkt me best leuk.
Alle reacties Link kopieren
Wat een irritante vent!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 23 september 2012 @ 20:30:

[...]



¤170,000 voor 3 kamersOké..... nu eerst nog even een vast contract regelen dan kom ik die kant op hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 23 september 2012 @ 20:31:

Oh dan kom ik bij jou wonen Its, een baan lijkt me best leuk.





Maar zonder dollen, ben jij je baan kwijt?

Howcome?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 23 september 2012 @ 20:30:

[...]



¤170,000 voor 3 kamers





Wat goedkoop!

Of zijn het 3 hele hele kleine kamers?
quote:Summerdance schreef op 23 september 2012 @ 20:30:

[...]



¤170,000 voor 3 kamers

Wow... Dat is veel

Die hypotheek kan ik niet betalen met mijn salaris aanwezigheidsvergoeding
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 23 september 2012 @ 20:31:

[...]



Jij zit echt te veel achter de laptop! tiepvauwtje schat...... die knoppies zitten naast elkaar.....
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 23 september 2012 @ 20:31:

[...]



Jij zit echt te veel achter de laptop!
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 23 september 2012 @ 20:31:

Vincent??



Ehm Zon, je verpest t 'n beetje nu



Vincent jonguh! Je weet wel.



Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 23 september 2012 @ 20:32:

[...]







Maar zonder dollen, ben jij je baan kwijt?

Howcome?Van baan gewisseld en daar eruit gekieperd. En nu sinds februari thuis. Ik heb zelfs in jouw stad gesolliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
...Maar je moet toch aardig wat verdienen om in je eentje die 170.000 neer te tellen? Dan is het misschien relatief goedkoop maar in absolute zin best veel.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 23 september 2012 @ 20:32:

[...]





Wat goedkoop!

Of zijn het 3 hele hele kleine kamers?



Ik heb er 3, en ik heb een oppervlakte van 85 vierkante meter

Groot zat voor mijn up
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven