Forum
Nieuwe topics
Actieve topics
Algemene voorwaarden & huisregels
account
inloggen
Aanmelden
Home
Entertainment
SYTYCD 2012
Entertainment
alle pijlers
Relaties
Werk & Studie
Geld & Recht
Reizen
Seks
Gezondheid
Coronavirus COVID-19
Overig
Actueel
Oekraïne
Entertainment
Lijf & Lijn
Kinderen
Digi
Eten
Mode & Beauty
Zwanger
Psyche
Thuis
Klussen
Sport
Contact
Viva zoekt
Aangeboden
Gevraagd
Horen
Doen
Zien
Lezen
SYTYCD 2012
02-09-2012 19:51
3489 berichten
1
...
36
37
38
39
40
...
140
S0LEIL
zondag 2 september 2012 om 19:51
Alle reacties
Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!
Dan met zijn dansers!
Wie geniet mee?
Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Anoniem_16402
zondag 23 september 2012 om 20:14
Alle reacties
Link kopieren
Hee Sum! Ik had je al gezien. Maar toen deden we serieus.
Summerdance
zondag 23 september 2012 om 20:14
Alle reacties
Link kopieren
Bij Jan kwam duidelijk de wind van links
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Anoniem_6523240b244e0
zondag 23 september 2012 om 20:15
quote:frizzy schreef op 23 september 2012 @ 20:14:
[...]
Sjemig hee, foutjuuuuuuuuh!Dan mag toch wel op/aan/tegen je liggen?
S0LEIL
zondag 23 september 2012 om 20:15
Alle reacties
Link kopieren
Ah, ze had nog verwacht dat ze door zou gaan ook
S0LEIL
zondag 23 september 2012 om 20:15
Alle reacties
Link kopieren
quote:frizzy schreef op 23 september 2012 @ 20:14:
Hee Sum! Ik had je al gezien. Maar toen deden we serieus.
Jij?? Sum?? Serieus????
Anoniem_34240
zondag 23 september 2012 om 20:15
Alle reacties
Link kopieren
ik vind haar nu al leuk die vivian
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Anoniem_130947
zondag 23 september 2012 om 20:17
Alle reacties
Link kopieren
Ze heeft juist een schitterend figuur!
Anoniem_16402
zondag 23 september 2012 om 20:17
Alle reacties
Link kopieren
quote:Fruity-Pebbles schreef op 23 september 2012 @ 20:15:
[...]
Dan mag toch wel op/aan/tegen je liggen?Ieuw nee, laat em dat lekker bij Sum ofzo doen.
Anoniem_40852
zondag 23 september 2012 om 20:18
Alle reacties
Link kopieren
Ik ook. En ik denk dat ze te veel met balletdanseressen heeft rondgehangen als ze denkt dat ze te veel billen en benen heeft.
Anoniem_16402
zondag 23 september 2012 om 20:18
Alle reacties
Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 23 september 2012 @ 20:15:
[...]
Jij?? Sum?? Serieus????
Ik heb haske problemen hoor!
c_estelle
zondag 23 september 2012 om 20:18
Alle reacties
Link kopieren
Kom net thuis, gelijk tv aan en laptop opstarten, hoe verslaafd ben je dan?
Summerdance
zondag 23 september 2012 om 20:18
Alle reacties
Link kopieren
God ze zitten allemaal te soppen op den jurystoel!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Anoniem_16402
zondag 23 september 2012 om 20:19
Alle reacties
Link kopieren
Heel erg Es! Haai!
S0LEIL
zondag 23 september 2012 om 20:19
Alle reacties
Link kopieren
quote:frizzy schreef op 23 september 2012 @ 20:17:
[...]
Ieuw nee, laat em dat lekker bij Sum ofzo doen.Mine mine mine!
S0LEIL
zondag 23 september 2012 om 20:19
Alle reacties
Link kopieren
quote:frizzy schreef op 23 september 2012 @ 20:18:
[...]
Ik heb haske problemen hoor! Heb ik een topic gemist?
Anoniem_34240
zondag 23 september 2012 om 20:19
Alle reacties
Link kopieren
ze heeft echt een prachtfiguur vind ik
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Anoniem_16402
zondag 23 september 2012 om 20:19
Alle reacties
Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 23 september 2012 @ 20:19:
[...]
Mine mine mine!Dat vecht je dan maar met Sum uit. Als ik em maar niet aan hoef te raken.
Summerdance
zondag 23 september 2012 om 20:19
Alle reacties
Link kopieren
IK KEN RIKKIE!!!
Uit de kroeg!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Anoniem_16402
zondag 23 september 2012 om 20:20
Alle reacties
Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 23 september 2012 @ 20:19:
[...]
Heb ik een topic gemist?Ja! Maar nu is het al opgelost heur.
Anoniem_40852
zondag 23 september 2012 om 20:20
Alle reacties
Link kopieren
Es, niet verslaafd maar gewoon erg geinteresseerd.
S0LEIL
zondag 23 september 2012 om 20:20
Alle reacties
Link kopieren
Ik zat al een half uur vantevoren klaar Es
Anoniem_34240
zondag 23 september 2012 om 20:20
Alle reacties
Link kopieren
jaaaaaaaa ik zag wiebelarmpjes
Itsman wil dit ook kunnen, ik laat hem maar even in die waan
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
S0LEIL
zondag 23 september 2012 om 20:21
Alle reacties
Link kopieren
quote:frizzy schreef op 23 september 2012 @ 20:19:
[...]
Dat vecht je dan maar met Sum uit. Als ik em maar niet aan hoef te raken.
Anoniem_130947
zondag 23 september 2012 om 20:21
Alle reacties
Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 23 september 2012 @ 20:19:
IK KEN RIKKIE!!!
Uit de kroeg!GAAAAAAF! Dat wil ik nou ook wel eens. Dat ik gewoon iemand ken die meedoet.
S0LEIL
zondag 23 september 2012 om 20:21
Alle reacties
Link kopieren
Dan is wel afgevallen, niet?
1
...
36
37
38
39
40
...
140
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.
Maak nieuw topic aan en praat verder
Actieve topics
Liefdesverdriet wat ik niet zou moeten hebben
in
Relaties
-
2 minuten geleden
Financial independence, retire early (FIRE)
in
Geld & Recht
-
21 minuten geleden
Feestje tiener geven - wat is normaal (tijd/geluid etc)?
in
Thuis
-
29 minuten geleden
Je weet dat het buiten écht warm is als....
in
Overig
-
43 minuten geleden
Lego voor volwassenen
in
Thuis
-
57 minuten geleden
Het nieuwe bugtopic
in
Overig
-
1 uur geleden
Kopen zonder kijken 2026 - zonder spoilers -
in
Entertainment
-
1 uur geleden
Eerste verkering
in
Kinderen
-
1 uur geleden
Extremen zijn voor dramaqueens – geef ons gewoon 18-24°C
in
Overig
-
1 uur geleden
Podcasts luisteren uit ergernis
in
Entertainment
-
1 uur geleden
Terug naar boven