Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
quote:Liezze schreef op 23 september 2012 @ 20:33:

[...]





Ehm Zon, je verpest t 'n beetje nu



Vincent jonguh! Je weet wel.



[afbeelding]O die! Maar die is toch van de Beffel?
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 23 september 2012 @ 20:34:

[...]





Van baan gewisseld en daar eruit gekieperd. En nu sinds februari thuis. Ik heb zelfs in jouw stad gesolliciteerd!

Dat meen je!!!

Das kut zeg!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 23 september 2012 @ 20:34:

[...]





Ik heb er 3, en ik heb een oppervlakte van 85 vierkante meter

Groot zat voor mijn upIk heb 80, groot zat inderdaad. Ik huur, had ik gekocht was ik zeker 2,5 ton kwijt geweest hier.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 23 september 2012 @ 20:35:

[...]





O die! Maar die is toch van de Beffel?

Maar wel HEUL lekker!



Ik vind Cedric leuk!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Weet je wat me opvalt.... zelfs de Belgen die uit Wallonië wonen spreken in SYTYCD Nederlands maar als je daar bent kennen ze het in ene niet meer.......
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 23 september 2012 @ 20:35:

[...]





O die! Maar die is toch van de Beffel?



Je moet je kans pakken als 'ie voorbij komt hè



En hij doet vaak choreo's voor SYTYCD.
Alle reacties Link kopieren
Waarom komt er niemand hier wonen eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
wij moesten net iets meer afrekenen voor ons appartement (zo een 30.000 euro meer)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 23 september 2012 @ 20:35:

[...]



Dat meen je!!!

Das kut zeg!Best wel ja. Want de werkloosheid is hóóg in mijn sector.
Alle reacties Link kopieren
Eng pakje
Alle reacties Link kopieren
Liezze, hoe oud ben je dan? Dat je Vincent als pubert heb les hebt gegeven...
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 23 september 2012 @ 20:36:

Waarom komt er niemand hier wonen eigenlijk? omdat itsman hier een hele goede baan heeft, ik vind overal wel weer wat
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 23 september 2012 @ 20:35:

Weet je wat me opvalt.... zelfs de Belgen die uit Wallonië wonen spreken in SYTYCD Nederlands maar als je daar bent kennen ze het in ene niet meer.......





Velen kunnen het ook echt niet hoor.

Omgeving Brussel vaak nog wel, maar verder Wallonië in nauwelijks.
Alle reacties Link kopieren
Hij danst als een meisje....

En toch vind ik hem leuk!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 23 september 2012 @ 20:36:

Waarom komt er niemand hier wonen eigenlijk? Omdat jij geen strand in de buurt hebt zon
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 23 september 2012 @ 20:36:

Waarom komt er niemand hier wonen eigenlijk? Is dat een serieuze vraag?
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 23 september 2012 @ 20:38:

Hij danst als een meisje....

En toch vind ik hem leuk!Ja, hij is een beetje girly, maar wel goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 23 september 2012 @ 20:38:

Hij danst als een meisje....

En toch vind ik hem leuk!Hij heeft ook een staartje, het is een half meisje!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond hem erg goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 23 september 2012 @ 20:38:

[...]





Is dat een serieuze vraag?





Nee, maar ik had toch nog een klein beetje stille hoop



Wel banen hier Frizz!
quote:S0LEIL schreef op 23 september 2012 @ 20:36:

Waarom komt er niemand hier wonen eigenlijk? Of hier in de buurt, mag ook hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 23 september 2012 @ 20:38:

[...]



Omdat jij geen strand in de buurt hebt zon Ja ja, wrijf het er nog maar eens in
Alle reacties Link kopieren
En natuurlijk een beetje girly want hij heeft 3 jaar balletacademie gedaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bertrade schreef op 23 september 2012 @ 20:40:

En natuurlijk een beetje girly want hij heeft 3 jaar balletacademie gedaan.

Girly mag!~



EN waarom spreekt zij niet gewoon Nederlands, Frans, Engels WAT DAN OOK!



Staat me daar een pot te hakkelen!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 23 september 2012 @ 20:39:

[...]





Nee, maar ik had toch nog een klein beetje stille hoop



Wel banen hier Frizz! Dat denk jij. Ook voor jouw stad zie ik geen vacatures hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven