Eindexamenjaar 2026-2027
zondag 16 augustus 2026 om 07:03
Mijn zoon doet eindexamen havo komend schooljaar. Ik vind het niet spannend en ga er vanuit dat hij het gaat halen. Hij vindt het zelf ook niet spannend heb ik het idee.
Mijn dochter heeft een paar jaar geleden eindexamen gedaan, ook havo en studeert nu (3ejaars).
Mijn dochter heeft een paar jaar geleden eindexamen gedaan, ook havo en studeert nu (3ejaars).
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
zondag 16 augustus 2026 om 09:02
Dochter gaat ook haar examenjaar in, 6 vwo.
Ze heeft er eigenlijk wel zin in want ze wilt heel graag gaan studeren.
Ik vind het gewoon heel erg leuk dat ze hierna haar vleugels uit kan gaan slaan en heb alle vertrouwen dat ze haar examen gaat halen.
Ze is heel gemotiveerd maar weet ook dat als ze het niet haalt ze toch naar haar hbo kan die ze wilt.
Bedenk me overigens dat toen dochter net geboren was ik de nachten tijdens het kolven ook op het forum zat…
Ze heeft er eigenlijk wel zin in want ze wilt heel graag gaan studeren.
Ik vind het gewoon heel erg leuk dat ze hierna haar vleugels uit kan gaan slaan en heb alle vertrouwen dat ze haar examen gaat halen.
Ze is heel gemotiveerd maar weet ook dat als ze het niet haalt ze toch naar haar hbo kan die ze wilt.
Bedenk me overigens dat toen dochter net geboren was ik de nachten tijdens het kolven ook op het forum zat…
frietmetmayo wijzigde dit bericht op 16-08-2026 09:26
13.62% gewijzigd
zondag 16 augustus 2026 om 09:17
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in