Eindexamenjaar 2026-2027

16-08-2026 02:30 5 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn oudste zoon start na de vakantie in 6 vwo. Zijn er nog meer moeders van eindexamenkandidaten? Ik vindt het best spannend als moeder. Het is maar een kort schooljaar. Zoon zelf is er vrij relaxed onder. Hoe is dat bij jullie?
Mijn zoon doet eindexamen havo komend schooljaar. Ik vind het niet spannend en ga er vanuit dat hij het gaat halen. Hij vindt het zelf ook niet spannend heb ik het idee.
Mijn dochter heeft een paar jaar geleden eindexamen gedaan, ook havo en studeert nu (3ejaars).
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Dochter gaat ook haar examenjaar in, 6 vwo.
Ze heeft er eigenlijk wel zin in want ze wilt heel graag gaan studeren.
Ik vind het gewoon heel erg leuk dat ze hierna haar vleugels uit kan gaan slaan en heb alle vertrouwen dat ze haar examen gaat halen.
Ze is heel gemotiveerd maar weet ook dat als ze het niet haalt ze toch naar haar hbo kan die ze wilt.

Bedenk me overigens dat toen dochter net geboren was ik de nachten tijdens het kolven ook op het forum zat…
frietmetmayo wijzigde dit bericht op 16-08-2026 09:26
13.62% gewijzigd
Mijn dochter doet komend jaar havo examen
Ze komt van de mavo af dus niet nieuw maar wel een stuk zwaarder ze zal vanaf begin van het jaar moeten werken
Mijn zoon gaat ook examen doen dit jaar. Ik vind het vooral een ding omdat het zoals iemand al zegt een kort jaar is en hij daarna uitvliegt. Als hij het haalt, want dat is ook nog spannend.
josiexx wijzigde dit bericht op 16-08-2026 09:20
Reden: Aanvulling
64.92% gewijzigd

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven