SYTYCD 2012
zondag 23 september 2012 om 20:42
quote:c_estelle schreef op 23 september 2012 @ 20:37:
Liezze, hoe oud ben je dan? Dat je Vincent als pubert heb les hebt gegeven...
33
Ik was begin 20 toen. Ik gaf 'm geen dansles hoor, voordat iedereen hier denkt dat ik dat kan.
Ik begeleide zijn dansteam, regelde optredens, zorgde dat het hele zwikje op tijd was etc. Leuke tijd!
Liezze, hoe oud ben je dan? Dat je Vincent als pubert heb les hebt gegeven...
33
Ik was begin 20 toen. Ik gaf 'm geen dansles hoor, voordat iedereen hier denkt dat ik dat kan.
Ik begeleide zijn dansteam, regelde optredens, zorgde dat het hele zwikje op tijd was etc. Leuke tijd!
zondag 23 september 2012 om 20:50
quote:Liezze schreef op 23 september 2012 @ 20:49:
Sum, hoe was je vakantie eigenlijk?
Heerlijk!
Veel zon, rosè, lekker gegeten, mooie gesprekken, tranen (komt door de rosè en de mooie gesprekken) en heerlijk liggen lezen aan de rand van het zwembad.
Ik ben echt heerlijk uitgerust!
Sum, hoe was je vakantie eigenlijk?
Heerlijk!
Veel zon, rosè, lekker gegeten, mooie gesprekken, tranen (komt door de rosè en de mooie gesprekken) en heerlijk liggen lezen aan de rand van het zwembad.
Ik ben echt heerlijk uitgerust!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 23 september 2012 om 20:52
quote:Summerdance schreef op 23 september 2012 @ 20:50:
[...]
Heerlijk!
Veel zon, rosè, lekker gegeten, mooie gesprekken, tranen (komt door de rosè en de mooie gesprekken) en heerlijk liggen lezen aan de rand van het zwembad.
Ik ben echt heerlijk uitgerust!
Super voor je!
Klinkt idd als een heerlijke vakantie!
[...]
Heerlijk!
Veel zon, rosè, lekker gegeten, mooie gesprekken, tranen (komt door de rosè en de mooie gesprekken) en heerlijk liggen lezen aan de rand van het zwembad.
Ik ben echt heerlijk uitgerust!
Super voor je!
Klinkt idd als een heerlijke vakantie!
zondag 23 september 2012 om 20:57