Bar Too Much *****200*****
maandag 10 september 2012 om 20:01
Helaas, geen spetterend vuurwerk, geen stralende neonletters vanwege dit jubileum, alleen saaie lettertjes.
Maarrrrrr............... toch heel bijzonder, onze 200e Bar.
Edit: ik kan gewoon de OP aanpassen.
Maarrrrrr............... toch heel bijzonder, onze 200e Bar.
Edit: ik kan gewoon de OP aanpassen.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 24 september 2012 om 17:32
maandag 24 september 2012 om 18:38
maandag 24 september 2012 om 20:39
Hallloooooo, weeer veilig thuis en het was eeen heel rare harde knal bij Jootje tegen het raam.
Heeft Joman nog kunnen ontdekken wat het was meis???
Ik ben nu heerlijk voldaan moe, het enige wat ik wel hoop, is, dat ik jullie niet teveel heb opgehouden..... maar als dat wel zo is, dan hebben jullie pech, want ik heb het mooi WEL gered
Heeft Joman nog kunnen ontdekken wat het was meis???
Ik ben nu heerlijk voldaan moe, het enige wat ik wel hoop, is, dat ik jullie niet teveel heb opgehouden..... maar als dat wel zo is, dan hebben jullie pech, want ik heb het mooi WEL gered
dinsdag 25 september 2012 om 09:09
hondje uit, bed afgehaald, glas in zak gedaan, papier in zak gedaan, plastic in zak gedaan, statiegeldflessen in zak gedaan, nu alles nog opruimen, wassen en wegbrengen.......
Ja Wiesje dochter 1, eerste in rij was zelf een soort verzopen kat en van het hondje was na de stortbuien ook niet veel meer over, net een ratje .
Maar ze kan wel ZIT, AF en een beetje HIERRRRRR.
De hond dan hè, dochter 1, eerste in rij kon dat al heur ........
Ja Wiesje dochter 1, eerste in rij was zelf een soort verzopen kat en van het hondje was na de stortbuien ook niet veel meer over, net een ratje .
Maar ze kan wel ZIT, AF en een beetje HIERRRRRR.
De hond dan hè, dochter 1, eerste in rij kon dat al heur ........