Gedeelte betalen bij aflevering

24-09-2012 13:37 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gister een bestelling gedaan bij de h&m van een behoorlijk bedrag. Vandaag kreeg ik een mail dat mijn bestelling onderweg is en dat ik ¤140,- moet betalen bij aflevering van mijn bestelling. Allemaal prima, maar ik kan dat toch hopelijk wel pinnen? In plaats van dat ik het handje contantje met de postbezorger meegeef. Want dat vind ik niet zo'n prettig idee! Hopelijk heeft iemand hier ervaringen mee en kan mij vertellen hoe of wat

Alvast bedankt voor jullie reacties!
Bij rembours moet je bij de postbode volgens mij contant betalen, als je het ophaalt bij een tnt servicepunt kan je het ook pinnen.

Iig zo is het bij mij in het dorp geregeld, misschien heeft jouw postbode een mobiele pin mee.
Postbodes hebben (oa voor hun eigen veiligheid) een mobiele pin mee tegenwoordig.

Bij beide (zowel cash als pinnen) krijg je een betaalbewijs.
Ik ben overdag bijna niet thuis, of ik mis die postbode net, dus ik betaal altijd als ik het pakketje ophaal bij het postkantoor.
Ik moet 42,- aan de deur betalen voor mijn h&m bestelling. Op mijn persoonlijke pagina van Postnl, waar ik de leveringsgevens kan in zien, staat dat ik dit gepast en contant moet betalen..
Some people aim at nothing in life and hit it with amazing accuracy..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven