De dramatische levens in Moredyke
vrijdag 4 mei 2012 om 12:30
Zing maar allemaal mee!
Goede tijden, slechte tijden
Rik z'n nek is nog steeds kwijt
Bing die zit nog steeds vol schijt
Doet aan onze ogen zeer
Toch kijken we telkens weer
Gedeelde smart is halve smart, spui hier uw gal!
Rik z'n nek is nog steeds kwijt
Bing die zit nog steeds vol schijt
Doet aan onze ogen zeer
Toch kijken we telkens weer
Gedeelde smart is halve smart, spui hier uw gal!
maandag 24 september 2012 om 21:43
quote:Lotte35 schreef op 24 september 2012 @ 21:41:
Is het misschien handig om zoiets voor Rik mee te nemen, in het kader van de nekoprekking?
[img]http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... piCiJCoFvu[/img]Yes die ringen gaan de tas in.
Is het misschien handig om zoiets voor Rik mee te nemen, in het kader van de nekoprekking?
[img]http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... piCiJCoFvu[/img]Yes die ringen gaan de tas in.
dinsdag 25 september 2012 om 08:23
Ik noem Nina altijd Mevrouw Groot-Oog. Volgens mij is ze daarop aangenomen, dat ze grote ogen heeft die ze kan opensperren. Want een greintje acteertalent heeft ze niet, nooit gehad en zal ze ook nooit krijgen. Roep al jaren dat ze deze kleuter de serie uit moeten schrijven maar tot op heden.....
I learned that pleasing everyone is impossible. But pissing everyone off is a piece of cake
dinsdag 25 september 2012 om 13:20
quote:Manonna schreef op 25 september 2012 @ 13:11:
[...]
Mike is heeeeeeerlijk evil. En ik kan niet wachten tot Nina op haar bek gaat.
Nou, het wordt tijd dat die meid op haar verwende snoet gaat
Die ringen zijn trouwens prachtig en ook een heel origineel symbool voor het huwelijk. Wie ooit bedacht heeft dat je alleen een ring om je vinger draagt...
[...]
Mike is heeeeeeerlijk evil. En ik kan niet wachten tot Nina op haar bek gaat.
Nou, het wordt tijd dat die meid op haar verwende snoet gaat
Die ringen zijn trouwens prachtig en ook een heel origineel symbool voor het huwelijk. Wie ooit bedacht heeft dat je alleen een ring om je vinger draagt...
Hallo?!
dinsdag 25 september 2012 om 13:20
Lotte en Lucifer, mag ik ook mee??? Heb wel wat ontspanning nodig...
quote:Lucifer1983 schreef op 24 september 2012 @ 21:38:
Ik zorg voor de koffie en cake Ik voor de fakkels en hooivorken.quote:speklapje schreef op 25 september 2012 @ 08:23:
Ik noem Nina altijd Mevrouw Groot-Oog. Volgens mij is ze daarop aangenomen, dat ze grote ogen heeft die ze kan opensperren. Want een greintje acteertalent heeft ze niet, nooit gehad en zal ze ook nooit krijgen. Roep al jaren dat ze deze kleuter de serie uit moeten schrijven maar tot op heden.....Volgens mij heb ik het wel eens eerder genoemd maar ze lijkt op zo'n Manga poppetje, kijk maar:
quote:Lucifer1983 schreef op 24 september 2012 @ 21:38:
Ik zorg voor de koffie en cake Ik voor de fakkels en hooivorken.quote:speklapje schreef op 25 september 2012 @ 08:23:
Ik noem Nina altijd Mevrouw Groot-Oog. Volgens mij is ze daarop aangenomen, dat ze grote ogen heeft die ze kan opensperren. Want een greintje acteertalent heeft ze niet, nooit gehad en zal ze ook nooit krijgen. Roep al jaren dat ze deze kleuter de serie uit moeten schrijven maar tot op heden.....Volgens mij heb ik het wel eens eerder genoemd maar ze lijkt op zo'n Manga poppetje, kijk maar: