Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Alle reacties Link kopieren
Hoooooi orchid

Wat fijn! Heb je nu ook nog het vakantiegevoel in eigen huis? Dat had ik wel toen.. Vond het zo mooi! Voelde niet als eigen.. Inmiddels wel en ik ben er nog erg blij mee gelukkig Die nu even niet ken ik ook hahaha! Komt vanselluf wel weer! Nu eerst ff uitpuffen (met een goed boek? ) op de bank!

Hier hetzelfde helaas. Amper verbetering maar ook geen verslechtering dus geen reden tot paniek. We zullen zien.. Leuk je weer te spreken! Draag de shirtjes heel veel! Ideaal om te sporten maar ook op het werk! Al zal dat binnenkort te koud worden.. Bbrr.. Echt herfst al he
*
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Ayla, heb jij m'n mailtje nog gehad? Heb ik nog iemand over het hoofd gezien qua reageren?

Oh ja, het kinderbedje... nee daar heb ik (nog) geen foto van. Gewoon een wit simpel bedje met spijltjes. Wil je er een foto van, want dan moet ik 'm even in elkaar zetten.. Tadaa geloof ik toch?
*
Bron en Bird73,ik heb de verzendkosten overgemaakt.
Quote weggehaald.

Sorry sorry sorry! Ik zal de verzendkosten meteen overmaken. Ik ben het echt straalvergeten en dat mailadres gebruik ik alleen hier dus vergeet ik nogal eens te checken. Echt sorry! Ik bedoel het absoluut niet verkeerd. En bedankt voor de dvd! Ben er blij mee!
Hallo Allemaal

Hier staat nog een magnetron (zilverkleurig) in de gang, is niet nieuw maar wel god onderhouden en schoon, als ik er echt iemand blij mee kan maken mag die opgehaald worden,..

omgeving leeuwarden/sneek
Bron,de dvd was er al,wat snel!

Uk ligt hem nu te kijken,dank je wel nogmaals!
quote:SuperGoomba schreef op 25 september 2012 @ 10:42:

[...]

Sorry sorry sorry! Ik zal de verzendkosten meteen overmaken. Ik ben het echt straalvergeten en dat mailadres gebruik ik alleen hier dus vergeet ik nogal eens te checken. Echt sorry! Ik bedoel het absoluut niet verkeerd. En bedankt voor de dvd! Ben er blij mee!

Misschien kun je je mail die op dat adres aankomt ook door laten sturen naar een mailadres dat je wel regelmatig checkt?

Doe ik ook, is heel handig! Moet je er alleen wel even bij stilstaan dat je inlogt op je andere account om te reageren, maar je ziet de mails in ieder geval niet over het hoofd.
Met je gezicht naar de zon, valt de schaduw altijd achter je
En ik heb ook eindelijk de boekenkast eens doorgespit op boeken die weg mogen.

Voor de liefhebber:

- Spijkerschrift - Kader Abdolah

- Blauw water - Simone van der Vlugt

- De ooggetuige - Simone van der Vlugt (heel dun boekje, 92 blz. Was ter gelegenheid van de maand van het spannende boek)

- Begraven beenderen - Kathy Reichs

- De verdwenen Jozef - Elizabeth George

- Onder de huid - Alice Blanchard

- Aas - Charlie Huston

- Sterf met mij - Elena Fobes

- Kleine meisjes - Helen Fitzgerald

- Veel Geluk! Doe wat je echt wilt - Carien Karsten en Gerard Smit

Hopelijk doe ik er iemand een plezier mee, hier staan ze maar stof te vangen in de kast.

Mail me maar op essie.78 op de hete mail .NL
Met je gezicht naar de zon, valt de schaduw altijd achter je
quote:coeberghmetijs schreef op 25 september 2012 @ 11:14:

Bron,de dvd was er al,wat snel!

Uk ligt hem nu te kijken,dank je wel nogmaals! Graag gedaan!!

[...]

Sorry sorry sorry! Ik zal de verzendkosten meteen overmaken. Ik ben het echt straalvergeten en dat mailadres gebruik ik alleen hier dus vergeet ik nogal eens te checken. Echt sorry! Ik bedoel het absoluut niet verkeerd. En bedankt voor de dvd! Ben er blij mee!Het is je vergeven!! maar ik heb op MP al een paar keer gehad dat men gewoon niet betaalde,of dat ik zelf had betaald en niks ontving.
quote:Essie78 schreef op 25 september 2012 @ 11:18:

[...]

Misschien kun je je mail die op dat adres aankomt ook door laten sturen naar een mailadres dat je wel regelmatig checkt?

Doe ik ook, is heel handig! Moet je er alleen wel even bij stilstaan dat je inlogt op je andere account om te reageren, maar je ziet de mails in ieder geval niet over het hoofd.Ik heb aan mijn mailbox meerdere emailadressen hangen, alles komt dan in dezelfde box aan. Ik heb zelf xs4all, maar denk dat het bij andere providers ook wel kan.
quote:Essie78 schreef op 25 september 2012 @ 11:18:

[...]

Doe ik ook, is heel handig! Moet je er alleen wel even bij stilstaan dat je inlogt op je andere account om te reageren, maar je ziet de mails in ieder geval niet over het hoofd.

Goed idee! Dank!

En Lichtbron, het geld is inmiddels overgemaakt hoor.
Ik heb het gezien.. bedankt ook voor de excuses die erbij staan..

vond het wel geinig om te lezen. Hoop dat je veel plezier hebt aan de dvd!!

[...]

Sorry sorry sorry! Ik zal de verzendkosten meteen overmaken. Ik ben het echt straalvergeten en dat mailadres gebruik ik alleen hier dus vergeet ik nogal eens te checken. Echt sorry! Ik bedoel het absoluut niet verkeerd. En bedankt voor de dvd! Ben er blij mee!Je mag de qoute gerust weghalen hoor Goomba..
Quote is weggehaald. Ik begrijp het trouwens hoor, dat je wantrouwend werd. Zou ik ook hebben als het te lang zou duren en ik geen reactie meer zou krijgen. Fijn dat je het geld hebt ontvangen!
Lichtbron, geeft toch niks dat je even teleurgesteld/boos was, mag toch, en dat iemand dan iets vergeten is is vervelend en best kwetsend eventjes maar kan gebeuren. Komt meestal goed.

Had ik ook, stuur wat op, wilde absoluut de verzendkosten niet betaald hebben maar kreeg geen reactie óf het wel goed aangekomen was. Dus ik beetje pissig doen op haar mail.

Wat bleek, die lieverd is dagen bezig geweest zelf een prachtige kaart met veel zorgvuldig en megaprecies werk voor me te maken als verrassing.....mét een prachtige kadobon... (waarop weer een ractie mijnerzijds met een bon omdat ik die bon zo lief maar niet nodig vond

Ik was heel blij met die prachtige kaart maar schaamde me best een beetje dat ik zo snel beetje lelijk deed.

(en die kaart heeft lang staan pronken hier en ligt nu in mijn "lieve-kaartjes-bewaar-doos" ))
Lieve dames, heeft iemand het mailadres van Ayle toevallig? Die heeft het druk met 3 kinders maar ze wil eigenlijk graag de campingkasten maar nog geen idee waar ze woont..

Volgens Ayla woon ik niet in de buurt maar ja, wát is niet in de buurt?
Ik heb de dvd's binnen, ben er blij mee! Ivm de verbouwing hier staat de tv boven en mijn man is er niet om dat apparaat weer naar beneden te slepen (te zwaar en lomp groot (beeldbuis) voor mij alleen). Tv staat boven dus ook niet aangesloten, wat inhoudt dat ik keuze heb uit 3 films (want, dvd's ook in dozen naar boven) om op mijn laptop te kijken!

Vloer ligt overigens, wat een puinhoop, 2 weken in de zooi en zonder meubeltjes en het laatste weekend zonder vloer! Maar, hij ligt nu, is prachtig, en bijijijjjjjjna schoon. Alleen nog het hoekje waar ik zit (op tuinstoelen aan een campingtafel ) wat ik nog moet dweilen en tadaaa een versbelegde woonkamer. Ben er zo blij van, ik ga ratelen, haha!

Wilde iemand mijn blaaspijpen nog hebben (didgeridoos)? Anders gaan ze zeer binnenkort (mogelijk morgen, anders zaterdag) richting stort.
Mamaria; vind je het goed als ik een (hele leuke) man vraag of hij toevallig belangstelling heeft? (scoor ik misschien weer mee, hahaha).
quote:mamaria schreef op 19 september 2012 @ 20:27:

Wat "entertainment" voor aan de muur. Mag absoluut heel graag alstublieft weg. Zijn van mijn man (gaan wel in overleg weg hoor!) en ik ben ze heel erg beu.

En de foto's die het eerst niet deden ff naar boven gesjord:

Mag weg! Is een boekenplank (yoghurtmasjien blijft dus hier! Die stond daar toevallig...), maar ik zou er niet al te veel boeken op leggen, 't voelt wat gammel. Hier heeft er een 3tal vazen op gestaan, plus wat fotolijstjes.

Ophalen in Vlissingen!

mamariaviaviva at gmail punt comUpje voor de blaaspijpen en soort van boekenplank.
quote:rara70 schreef op 25 september 2012 @ 20:11:

Mamaria; vind je het goed als ik een (hele leuke) man vraag of hij toevallig belangstelling heeft? (scoor ik misschien weer mee, hahaha).

Haha! Die didgeridoos? Ja tuurlijk maar ik weet niet of hij er echt op wil blazen? Ze hebben hier namelijk 7 jaar aan de muur gehangen, stof liggen verzamelen.

Succes met punten scoren ik hoor er wel van!

Edit: indien makkelijker qua ophalen: ik werk in Zierikzee.
Mamaria; Leuke (doch veeleisende) man wil ze graag als ze niet van Bamboe zijn.....;-)
Ik kijk morgen even. Ze staan nu ergens boven achter dozen en dochter slaapt. Wilde ik nog een paar uur zo houden.

Verder, Shenandoa, hartelijk bedankt, ik zit te genieten van (het begin van) Beowulf and Grendel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven