Weggeeftopic deel 4

11-08-2012 14:19 3017 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurt zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Vorige deel klikklik

Kortingsbonnen mogen ook en meld je voor uitwisselen van spaaracties/geldterugtips/andere tips gerust eens in het vrekkentopic bij Geld&Recht.

Er wordt ook gezellig gekletst in dit topic , handig is om aangeboden items vetgedrukt te doen [ b ] met spaties [ / b ] zonderspaties (forumnaam eventueel ook vet of onderstreept ofzo [ u ] [ / u ] )

Om kans op spam te verminderen: schrijf je e-mailadres met spaties ofzo en quote geen mailadressen (of regio/woonplaats). Bijvoorbeeld mijnmail at hotmail.NL ipv mijnmail@hotmail.nl

Op blz 1 in de 1e en 2e post de Weggeefkaart en uitleg over plaatje plakken. Plaats op de kaart en foto's van items zijn niet verplicht. Plaatjesplak-recht moet je tegenwoordig aanvragen, zie een topic van moderator bij overig
Alle reacties Link kopieren
@ayla, doosje net uitgepakt. Leuk leuk leuk! Dank, daar kan dochter mooi al in! Barbapapashirt is leueueuk!
quote:watervrouw2 schreef op 26 september 2012 @ 22:25:

[...]

Herkansingsmail gestuurd.Herkansingsmail heb ik gekregen. En je hebt mail terug. Hopelijk gaat 't lukken met onze Jozef.
Met je gezicht naar de zon, valt de schaduw altijd achter je
quote:ayla2 schreef op 26 september 2012 @ 23:04:

[...]

Ze woont in Rhoon...... is niet echt naast de deur volgens mij......

Zou wel heel lief zijn, maar dan écht alleen als je daar in de buurt komt hoor!!

Enne, niet meer bij de radijsjes?? Nog wel in Aylatown?

Je hebt trouwens ook wel hele fijne boeken op je lijstje staan, heb je die nog?? Ik houd me wel aanbevolen......

Rhoon... Daar moest ik wel even op googlen. Nee, daar zal ik niet in de buurt komen dit weekend. Jammer!

En Aylatown is niet meer Essietown

Maar ik kom er nog dagelijks langs gereden en de super ziet me ook nog wekelijks, dus boeken bij je droppen zal geen probleem zijn. Morgen volgt waarschijnlijk nog een lijstje, ik heb de smaak te pakken en ga morgen rigoreus opruimen. Even geduld nog, dan hoor ik wel of en wat ik bij je langs mag brengen.
Alle boeken zijn weg! Ayla2 heeft genoeg leesvoer voor dit jaar... quote:Essie78 schreef op 25 september 2012 @ 11:26:

Even up voor de al geposte boeken en een aanvulling hierop:

Voor de liefhebber:

- Spijkerschrift - Kader Abdolah

- Blauw water - Simone van der Vlugt

- De ooggetuige - Simone van der Vlugt (heel dun boekje, 92 blz. Was ter gelegenheid van de maand van het spannende boek)

- Begraven beenderen - Kathy Reichs

- Onder de huid - Alice Blanchard

- Aas - Charlie Huston

- Sterf met mij - Elena Fobes

- Kleine meisjes - Helen Fitzgerald

- Veel Geluk! Doe wat je echt wilt - Carien Karsten en Gerard Smit

En net uit mijn boekenkast geplukt voor een beter leven elders:

- Het laatste zwijgen - Simon Becket

- De geur van sterfelijkheid - Simon Becket

- Passiespel - Richard Montanari

- De stalker - Brian Freeman

- Teerbemind - Gillian Flynn

- Koud spoor - John Smolens

- Vermist - Chevy Stevens

- Bloedproef - Lori Andrews

Mail me maar op essie.78 op de hete mail .NL
essie78 wijzigde dit bericht op 03-10-2012 19:38
Reden: Update: alle boeken zijn weg
% gewijzigd
quote:mirri29 schreef op 27 september 2012 @ 19:06:

ik heb 2 vuilniszakken kleding op te halen omgeving 075.

Maat 38 / M

Voor een klein iemand ivm broeken die kort zijn (max 1.55cm)

Diverse dingen jasjes rokken broeken shirts etc.

Wie oh wie, Maylea jij mag het ook hoor als je het op wil komen halen? 2 zware vuilniszakken versturen gaat namelijk niet.

Anders gaat het naar de kringloop.
Hm, iemand op dit topic had mij om de zwangerschapstest gevraagd. Ik wil 'm opsturen, maar krijg geen antwoord op de mail. Wil je je adres mailen, dan kan ik 'm op de bus gooien!
@mirri

Jammer dat het voor mij te ver weg is. Kom helaas nooit die kant uit

Hier nog in de aanbieding.

2 c1000 dagje uit vouchers.
quote:mirri29 schreef op 28 september 2012 @ 19:10:

[...]

Wie oh wie, Maylea jij mag het ook hoor als je het op wil komen halen? 2 zware vuilniszakken versturen gaat namelijk niet.

Anders gaat het naar de kringloop.Mirri, kun je me mailen op maylea1@hotmail.nl
quote:Essie78 schreef op 27 september 2012 @ 22:25:

[...]

Rhoon... Daar moest ik wel even op googlen. Nee, daar zal ik niet in de buurt komen dit weekend. Jammer!

En Aylatown is niet meer Essietown

Maar ik kom er nog dagelijks langs gereden en de super ziet me ook nog wekelijks, dus boeken bij je droppen zal geen probleem zijn. Morgen volgt waarschijnlijk nog een lijstje, ik heb de smaak te pakken en ga morgen rigoreus opruimen. Even geduld nog, dan hoor ik wel of en wat ik bij je langs mag brengen.

Potterdorievinkenpropje, ga je door héél den lande maar niet hier dus

Detail is dat we dik 2 maanden geleden nog in Wildervank zaten maa ja, dat was nét toen we begonnen aan heel die renovateizooi...
Ik ga even héél lief kijken: niemand anders die héééél toevallig net in de buurt van Rhoon komt (dat is net ietsjes onder Rotterdam) en daarnaast ook hééééél toevallig in het beeldschone Friesland belandt

En áls iemand daar even een klein omweggetje voor moet maken betaal ik met liefde een benzinevergoeding voor dat omweggetje, mits dat geen giga ómweg is that is

Opsturen van die handel is bwv spreke duurder dan die kasten nieuw kosten zo ongeveer
Zijn er hier trouwens nog mensen/kinderen die gogo's sparen?

Heb er nog 4 ingepakt liggen.

Verder nog c1000 vouchers voor een dagje uit, 2 stuks.

Ook nog aangeboden. pakje stopcontactbeveiligers. wij hebben al beveiligde stopcontacten. Er zitten er 9 in.

Zelf ben ik op zoek naar jurkjes maat m/ 38-40.

Mijn garderobe heeft dringend aanvulling nodig voor na mijn zwangerschap.

@thaorchid.

Helaas kom ik nooit die kant op, dus kan je helaas niet helpen.
Ik heb een hele hoop leuke dingen hier liggen. Voor fotos mail naar dinges83@live.nl
quote:Essie78 schreef op 28 september 2012 @ 12:46:

[...]

Ik heb je gemaild.....
quote:thaorchid schreef op 29 september 2012 @ 19:59:

Ik ga even héél lief kijken: niemand anders die héééél toevallig net in de buurt van Rhoon komt (dat is net ietsjes onder Rotterdam) en daarnaast ook hééééél toevallig in het beeldschone Friesland belandt

En áls iemand daar even een klein omweggetje voor moet maken betaal ik met liefde een benzinevergoeding voor dat omweggetje, mits dat geen giga ómweg is that is

Opsturen van die handel is bwv spreke duurder dan die kasten nieuw kosten zo ongeveerlief van je..... Rhoon - Friesland is toch best een afstand..... als het niet gaat lukken heb ik helaas gewoon pech gehad!
Mama K, de doos met jongenskleren is vandaag weggegaan!!

Veel plezier ervan alvast!!
quote:mamaria schreef op 27 september 2012 @ 19:43:

En is de schoolreis een beetje meegevallen? Je had zo'n last van hoofdpijn toch? Is dat inmiddels een beetje weggetrokken?Schoolreis was érg leuk! Gelukkig hoofdpijnloos meegeweest Ben wel naar ha geweest inmiddels, zware medicatie gekregen en dagboek bij gaan houden..... en dan weer verder zien, ik heb iets te vaak flinke hoofdpijn......
quote:isa33 schreef op 27 september 2012 @ 10:30:

Ayla, heb je mijn mailtje gemist? Of heb ik een verkeerd emailadres gebruikt? Ik had je nl ook gemaild over de kleertjes.

(Geeft niet als het een misverstand is hoor! Er komt vast wel weer iets anders voorbij )

Oh, wat vervelend.... ik heb inderdaad geen mail ontvangen..... had je belang bij meiden of jongensspul? Dan houd ik je een volgende ronde gewoon in het achterhoofd

Was jij dan ook degene die op zoek was naar patroontje van gehaakte bloemetjes???
Oh Ayla, wat vervelend die hoofdpijnen. Hier migraine in de familie van mans kant, dus ik weet hoe het je leven kan bepalen... we zaten regelmatig met de gordijnen gesloten en radio of tv uit omdat het anders niet te houden was voor mamaKman. Sterkte en ik hoop dat je snel een oorzaak en oplossing vindt. Bedankt voor het opsturen!
quote:Shenandoah schreef op 29 september 2012 @ 21:15:

Zijn er hier trouwens nog mensen/kinderen die gogo's sparen?

Heb er nog 4 ingepakt liggen.

Verder nog c1000 vouchers voor een dagje uit, 2 stuks.

Ook nog aangeboden. pakje stopcontactbeveiligers. wij hebben al beveiligde stopcontacten. Er zitten er 9 in.

Zelf ben ik op zoek naar jurkjes maat m/ 38-40.

Mijn garderobe heeft dringend aanvulling nodig voor na mijn zwangerschap.

@thaorchid.

Helaas kom ik nooit die kant op, dus kan je helaas niet helpen.De kinders van Eefjewentelteefje sparen Gogo's dus
668, the neighbour of the Beast
quote:maylea schreef op 28 september 2012 @ 21:15:

[...]

Mirri, kun je me mailen op maylea1@hotmail.nlGedaan!
quote:mirri29 schreef op 30 september 2012 @ 10:40:

[...]

Gedaan!En mailtje terug.
@ 30912... nu ben ik ook wel nieuwsgierig naar wat voor leuks jij nog hebt liggen...

Ik heb dit nog steeds in de aanbieding:

http://www.mijnalbum.nl/Album=KMQOCOPF
@MamaK, die Little Rascals serie, daar heb ik wel belang bij!

Waar woon je?
@eefjewentelteefje.

Als jou kids nog interesse hebben in gogo's, wil je me dan even mailen? shenandoah at xs4all punt nl
Ik denk niet dat Eefje hier veel komt Shen, maar ik heb dr inmiddels gevonden dus je post even via de mail naar haar doorgestuurd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven