5 jaar verschil

24-09-2012 18:02 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Afgelopen zomer heb ik 3 maanden in Spanje gewerkt. Wat super was nauurlijk. Veel feest en veel mannen. Ik werkte in een bar. en de laaste 3 weken heb ik het heel erg leuk en gezellig gehad met collega van mij. `Zo leuk dat we nu ook steeds in Nedeland met elkaar afspreken. We wonen wel 1,5 uur reizen uit elkaar. Maar dat hebben we er wel voor over..

Er zijn alleen een paar dingetjes die steeds door mijn hoofd spoken en dat heeft te maken met het feit dat ik 25 ben en hij 20!

Leeftijd zou niet moeten uitmaken, maar misschien toch wel.

Ik heb al een aantal relaties achter de rug. Ik ben nu wel al weer een tijdje vrijgezel en ik ben nu wel toe aan een vaste relatie, een wat serieuzer met kijk op de toekomst. Klinkt een beetje suf, maar ik wil op een gegeven moment ook wel een samenwonen.. en tegen de 30 beginnen mijn eierstokken denk ik ook wel te klapperen. Teminste dat denk ik. Ik ben verder namelijk helemaal niet zo huisje boompje beestje persoon,.

Maar hij is natuurlijk 20. En heeft nog geen wat langere relatie gehad. En ik kan me zo voorstellen dat hij de aankomende 5 jaar nog wil rond rennen met zijn vrienden op het hockeyveld.

Ik durf dit hem allemaal nog niet echt voor te leggen omdat het allemaal heel pril is.. Mocht het zo zijn dat ik een relatie met hem krijg is dat natuurlijk hardstikke leuk, Maar als hij na bijv 2 jaar denkt, Hey er zijn nog meer leuke visjes in de zee... dan ben ik wel weer 2 jaar verder.. dus 27 en weer single.

Dilema Dilema,,,

Ik vraag me af hoe jullie hier over denken of in de zelfde situatie zitten of hebben gezeten.

Graag tips en reacties!!
quote:carenza schreef op 24 september 2012 @ 18:42:

25 en 20 vind ik een te groot verschil, hij is net puber af . . . . Jij bent toe aan huisje-boompje-beestje, hij komt net kijken . . . . Kap het af en ga voor iemand die ouder is . . . .

Zo pardon?

Ik ben 27 en ook totaaaal niet toe aan huisje-boompje-beestje. Mannen van 30+ vind ik veel te serieuzig en oud. Ik vind 25-20 nog net kunnen geloof ik, als ik naar mezelf kijk, ligt de grens ook op max 5 jaar jonger.
quote:carenza schreef op 24 september 2012 @ 18:42:

25 en 20 vind ik een te groot verschil, hij is net puber af . . . . Jij bent toe aan huisje-boompje-beestje, hij komt net kijken . . . . Kap het af en ga voor iemand die ouder is . . . .

Je hebt algemeenheid en individuen. En dat zijn twee totaal verschillende dingen.

Stel dat die jongen gek is op haar? Wie ben jij dan om te bepalen dat hij net puber af is en niet klaar is voor een serieuze relatie?
En ergens heeft Carenza wel een punt. Toen ik 25 was vond ik het ook allemaal wel prima, maar..... toen ik 27 was was ik stiekem toch al wel een stuk burgelijker dan mijn vriend, zeker omdat ik toen een serieuze baan had en een echt huis. Dat is wel eens lastig geweest, maar meestal was het ook wel leuk om mijn lief lekker door het leven te zien flierefluiten en zich nergens echt druk over te maken. Dat was voor mij soms best goed (kan soms iets te serieus zijn).

Voor mij maakt he theel veel verschil dat wij elkaar met alle plezier los laten en veel gunnen. Dat betekend dat ik niet altijd mijn zin krijg, maar dat krijgt hij ook niet.
ik vind persoonlijk 20 en 25 wel een groot verschil...30 en 35 daarintegen niet.het heeft inderdaad met de levensfase te maken waar je in zit.en over het algemeen zijn ''jongens'' van 20 ook nog vrij onvolwassen ( uitzonderingen daargelaten) wellicht heb jij de uitzondering op de regel wel te pakken? en zo niet; jammer...
hey!

Mijn vriend en ik schelen 7 jaar.

Maar dat is niet aan ons te merken zeg maar

We zitten gewoon op hetzelfde level. We hebben nu 5 jaar een relatie en gaat heel goed.

Ik denk dat je gauw genoeg zult merken of jullie ook op datzelfde level zitten..

Toen ik wat met mijn vriend kreeg was hij 19 en ik 26

Good luck!
tja ik begrijp dat je het lastig vind. ik zou gewoon een tijdje kijken hoe het gaat en mocht het serieus worden je zorgen eens voorleggen. ben het wel eens met ana-isabel dat 'mannen' van 20 soms nog wat onvolwassen zijn, en dat terwijl ik zelf pas 23 ben;) maarja, als je het geen kans geeft wordt het zeker niks! ik heb trouwens een oom en tante die 6 jr schelen. hij was 21 toen hij haar (toen net 28) leerde kennen. en ze hebben een paar weken terug hun zilveren bruiloft gevierd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven