Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc. deel 14

19-05-2012 14:52 2814 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.

Op verzoek van een aantal trouwe lezers en schrijvers heb ik ervoor gekozen om het 1e stuk van dit deel volledig in te ruimen voor oude recensies, ervaringen en handige tips voor wat betreft alles wat te maken heeft met swingen. Zo hoeft iemand die de meest voor de hand liggende vragen heeft niet een heel topic door te lezen maar kan men die in het begin makkelijk en snel terug vinden.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.

Verzoek aan de schrijvers: als jullie een post plaatsen waarvan jullie van mening zijn dat dit van toegevoegde waarde is voor andere lezers, de post svp in het rood plaatsen. Als ik die mening ook ben toegedaan, zal ik de link hier vermelden.

Het oude deel kunnen jullie hier lezen: Parenclub, swingen: ervaringen, vragen etc deel 13

Mooie aanvulling op parenclub Monique:link

Verslag Amouret'te vind je hier en hier

Verslag Tempation vind je hier

Verslag Eroxx vind je hier en hier

Mindere ervaring Fun is hier te lezen

Verslag over Privilege (in Zuid-België) is hier
Sam....
Enjoy, de minnaar van de avond was not amused op zijn zachtst gezegd...Het ging gewoon echt heel veel te ver, respectloos, naar mij toe, maar vooral naar hem toe.

Maar om de positieve kant ook even naar voren te halen, 1van mijn reisleiders is ook ehh... van die kant zeg maar en die steekt compleet anders in elkaar!
quote:trixy67 schreef op 24 september 2012 @ 13:34:

Ik wou dus weten, of er nu wel of niet afsluitbare ruimtes waren in de Bornedries, zoals in Eroxx (in de fun lijken ze die ook te hebben) en op de site zelf is er niets te vinden....dus het meest logische leek mij om gewoon een email naar Bornedries zelf te sturen en het hen te vragen.

Nou nou: Ik kreeg een email terug.... en ik zal het geweten hebben

(ik knip en plak even)

"Neen, die zijn er niet, maar er zijn wel enkele ruimtes die bijna

onvindbaar zijn

In elk geval, wanneer je écht 100 alleen wil liggen ga je dan nog naar een club?

Mvg:

(naam)

P.S. Natuurlijk zijn die er wel, maar dat zijn dan de W.C.'s hé"

Nou ja ik vond die laatst 2 opmerkingen dus er toch een beetje raar als je dus weet dat er in andere clubs die er wel zijn, dus was mijn vraag niet zo raar. Ik vond het een beetje een oordeel naar mij toe

In elk geval een kort mailtje terug gestuurd,....kreeg ik enkele uren later een erg verontschuldigend mailtje, dat hij zelf zijn mail herlezen had en er erg van geschroken was, en wou hij het goed maken.

Blijkbaar had die de mail om 3 uur s nachts verstuurd na een ganse nacht werken.

En ook al wou hij het nu goed maken, ik heb er nu toch mijn twijfels bij of het zo een goed gedacht is om al zo snel naar die club te gaan.

Mijn man en ik waren wel van plan de volgende keer eens de meer openbare ruimtes uit te proberen, maar ik wil wel het idee heb dat ik daar ook op dat moment een keuze in heb, als ik dat dan toch ineens niet zie zitten...

Een vreemd mailtje was het wel. Maar goed, er volgde in ieder geval wel excuses. Wij hebben ook vaker mailkontakt gehad maar altijd correct! Ik zou me niet te snel laten afschrikken.

Verder als je echt een afsluitbare ruimte bij de hand wil hebben dan blijft er niet veel over dan terug gaan naar Eroxx. 't Is verder rijdenmaar je kunt er wel iin de buurt overnachten staat op de site.
It's never too late start living!
quote:leen65 schreef op 24 september 2012 @ 22:16:

[...]

Verder als je echt een afsluitbare ruimte bij de hand wil hebben dan blijft er niet veel over dan terug gaan naar Eroxx. 't Is verder rijdenmaar je kunt er wel iin de buurt overnachten staat op de site.

Overnachten (op hotel bijvoorbeeld) is voor ons geen optie. Wij hebben nog vrij jonge kinderen (onder de 12 jaar), dus dat is in het beste geval met babysit, dus moeten wel steeds terugrijden.

Mijn man neigt naar Bornedries (nieuwsgierig?). Hij vindt dat we naar de Eroxx nog steeds kunnen gaan. En met de oma die haar kleinkinderen wil zien past het wel mooi organisatorisch. (van waar wij wonen is Bornedries dus te ver rijden om het op 1 nacht heen er weer te doen. Mijn ouders wel vlakbij)

Ik heb hem wel verwittigd dat ik hem dan geen 100% actie garandeer :-)

maar volgens hem zullen er in Bornedries ook wel ruimtes zijn waar weinig passage en doorgaand verkeer is. :-)

Nu het leuke eraan lijkt me dat je dan ook iets hebt om te vergelijken, en dat geeft dan ook weer gesprekstof met je partner
Ik meende dat Bornedries dichtbij was voor jullie, toch? Verder is het relexed als de kinderen zijn ondergebracht waar ze kunnen blijven slapen. Of in ons geval een babysitter die blijft slapen.

Tuurlijk zijn er rustigere ruimtes maar ook afhankelijk hoe druk de avond is. In de echte kleine kamertjes kan ook niet meteen een tweede koppel bij. Wel heb je dan inkijk en wellicht ook gluurders.

In ieder geval heb je op de zaterdag in ieder geval geen single mannen. En verder kun je altijd aangeven wanneer je met z'n tweeën wilt blijven.
It's never too late start living!
Botte bijl? En hakken? Mag ik trixy even vragen wat jullie insteek/ doel is?
quote:leen65 schreef op 24 september 2012 @ 23:00:

Ik meende dat Bornedries dichtbij was voor jullie, toch?.

Nee hoor, wij wonen in de buurt van (ten zuiden van) Antwerpen. Dus Sint Truiden waar Bornedries is , is een serieus eind uit de buurt. (Maar zelf ben ik dus wel oorspronkelijk van die regio, en ouders wonen er nog wel)

Zal vermoedelijk wel Bornedries worden. Nu is het wel zo dat volgend weekend er net "youth"-thema is.... tja en wij met ons (bijna) 45 jaar...
quote:trixy67 schreef op 24 september 2012 @ 23:29:

[...]

. Nu is het wel zo dat volgend weekend er net "youth"-thema is.... tja en wij met ons (bijna) 45 jaar...

Kans lijkt me groter dat het om de dresscode gaat, dan dat ze alleen maar jonge stellen binnen laten.

http://www.lamor.nl/littlesins
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:femminile schreef op 24 september 2012 @ 23:06:

Botte bijl? En hakken? Mag ik trixy even vragen wat jullie insteek/ doel is?

Ik begrijp misschien de vraag niet helemaal. Ons doel?

Nou we doen het ook wel een beetje voor spanning in de relatie denk ik. Idee kwam oorspronkelijk van mij, maar nu blijkt dat ik ter plaatse ineens heel terughoudend ben.

Ik zie ons op kort termijn zeker niet full swap worden hoor.

Maar we vonden het dus leuk en gezellig de eerste keer in Eroxx.... en ook erotisch naar elkaar toe.

Tot nu toe ervaar ik het als een verdieping van onze relatie, dus zolang de balans positief is,...
Hey Trixy, gezellig om een landgenote te treffen hier

Ja ja, ik ga weer snel terug naar het andere topic waar ik wat actiever ben, maar blijf hier meelezen... het blijft interessant hoe anderen het beleven hier.
cabrio

Ja de kleding die vrouwen dragen valt mij ook erg tegen had daar ook meer van verwacht.

Nu we er een aantal keer geweest zijn weet ik dat het zo is maar toch.

Ik kies zelf ondanks dat ook voor een sexy jurkje hoor maar zou t zeker leuk vinden als meer vrouwen het doen.

Het liep inderdaad snel leeg na de verloting maar wij hebben een erg leuke avond gehad. Weer leuke stellen leren kennen.

Vind wel dat je snel contact maakt daar dat vind ik altijd erg gezellig.
quote:trixy67 schreef op 24 september 2012 @ 23:29:

[...]

Zal vermoedelijk wel Bornedries worden. Nu is het wel zo dat volgend weekend er net "youth"-thema is.... tja en wij met ons (bijna) 45 jaar...

Lees op de site van Bornedries het volgende ivm 'youth' party:

Youth Party

Elk laatste weekend van de maand verwennen we onze Bornedriessers eens extra met wat jeugdig en jong bloed!

Ben je tussen 18 en 25 jaar, dan kom je d’r dit weekend in AAN HALVE PRIJS, dames zowel als heren. Heb je nog geen ( lid- & korting-)kaart van de Born, dan moet je er dit weekend ook geen nemen. Wie zegt beter???

Dus naar mijn mening is dit meer om jonger publiek te trekken en kun je er ook gewoon een als 40 plusser :-)
Stout, had jij nog info ingewonnen over dat mini-clubje dat ja kan huren ?

Of ben je mss al geweest ?
Nee, niks meer mee gedaan. Beetje drukke agenda de laatste tijd..

Trouwens, vanuit jouw kant van het land lijkt het of het voor mij fietsafstand is, maar is echt wel anderhalf uur rijden.
Ik kom bij het teruglezen toch ook weer een positief bericht over de Fun tegen.

Ik ben er nu een paar maanden niet geweest maar ik heb in de winter en begin voorjaar diverse drukke avonden met veel (inter)actie meegemaakt. Dit waren hoofdzakelijk vrijdagen met gigolo of sexpert als thema. Zou het kunnen zijn dat de zomer gewoon een slappere tijd is/was?

Ik ga er binnenkort weer naar toe, ik ben benieuwd wat ik aantref.
Sailor, idd is het de zomermaanden in de fun veel rustiger. Wij gaan niet meer in juli en augustus, vanwege de warmte, de stilte en de buitenlandse toeristen vinden wij niet erg aantrekkelijk. zaterdag gaan we pas weer voor het eerst na de zomer, in de zomer kun je beter thuisdaten, of naar een leuk feestje ofzo.
Ik kom zondag ook weer met een verslagje. Ben al in geen tijden niet meer geweest, dus best benieuwd!
Verslagjes, altijd leuk!!

Moody, ik zag bij een speeddate dit weekend dat een stel een chillruimte verhuurde in Almere.

Ze woonden in Breda, maar ben even de naam kwijt.

Klonk wel interessant!
Mijn man is gelijk gaan kijken want almere is ruim een uur dichterbij dan die andere ruimte, maar we zien t nog niet, dus als je nog op die naam komt, graag, dan zie ik die wel verschijnen in onze inbox
@moody: you've got mail (je weet wel waar)
Hey allemaal! Na lang meelezen op dit topic een nick aangemaakt om te kunnen reageren. Ik (wij) heb veel aan jullie info gehad het afgelopen jaar, toen manlief en ik onze eerste stappen in het swingerswereldje zetten. En daarom wil ik graag mijn ervaringen met jullie (en andere meelezers) delen! Man en ik zijn 10 jaar samen en ruim een jaar getrouwd. Ik eind 20 hij begin 30.

Het begon met mijn interesse in een andere man, en hoewel dat op niets uitliep, was mijn nieuwsgierigheid gewekt. Voor kerst gaf ik m'n man als verrassing een SDC profiel cadeau ;) We begonnen met thuisdaten, dat leek ons intiemer. Ondertussen hebben we een aantal leuke en lekkere stellen ontmoet op die manier. Bijzondere vriendschappen worden dat, heel fijn. Met een stel samen naar de Fun geweest, best leuk. Later nog een keer met een ander stel daar afgesproken en toen vond ik het al leuker (man is meer een clubtype dan ik). Toch ben ik meer van de thuisdates denk ik, dat voelt beter.

Het heeft onze relatie enorm verdiept. En geopend ;) We geven elkaar steeds meer ruimte en dat voelt goed en geeft veel energie.

Afgelopen zaterdag onverwacht in de Fata beland...ik ga deze week nog een verslagje schrijven (omdat die hier zo gewild zijn) want het was, tegen mijn verwachtingen in, erg leuk ;)
@dazzledlady: welkom en leuk als je mee komt schrijven.

Verslagjes zijn leuk, ten eerste leuk om te lezen, ten tweede, een aantal van de verslagen aan het begin van dit topic zijn wat gedateerd en het is leuk om deze door nieuwe verslagen te kunnen vervangen bij de opening van een nieuw deel, zo houden we het up to date.
Mayelf, thanks

We zijn aan t bellen nu met vrienden van hun die er regelmatig komen.

Klinkt goed zeg.

Denk dat wij binnenkort maar eens een feestje gaan organiseren
Een feestje organiseren...

Dat mag ik binnenkort dus ook, maar ik heb geen idee hoe dat aan te pakken, dus alle tips zijn meer dan welkom!

Daarbij... Ik wil graag mijn bovenverdieping (niet afsluitbaar) swingvrij houden, hoe doe ik dat? (badkamer zit beneden dus dat is het punt niet)
Sam....dat kan je gewoon eisen hoor. Zo hebben wij ook een eis dat er niet gesekst wordt met anderen op/ in ons bed. Is wel 1x gebeurt bedenk ik me nu net, was ik alweer vergeten grrr

SV kon niet netjes wachten en kende onze afspraak niet. Tja en ik ging voor de knuppel uh bijl!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven