Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc. deel 14

19-05-2012 14:52 2814 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.

Op verzoek van een aantal trouwe lezers en schrijvers heb ik ervoor gekozen om het 1e stuk van dit deel volledig in te ruimen voor oude recensies, ervaringen en handige tips voor wat betreft alles wat te maken heeft met swingen. Zo hoeft iemand die de meest voor de hand liggende vragen heeft niet een heel topic door te lezen maar kan men die in het begin makkelijk en snel terug vinden.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.

Verzoek aan de schrijvers: als jullie een post plaatsen waarvan jullie van mening zijn dat dit van toegevoegde waarde is voor andere lezers, de post svp in het rood plaatsen. Als ik die mening ook ben toegedaan, zal ik de link hier vermelden.

Het oude deel kunnen jullie hier lezen: Parenclub, swingen: ervaringen, vragen etc deel 13

Mooie aanvulling op parenclub Monique:link

Verslag Amouret'te vind je hier en hier

Verslag Tempation vind je hier

Verslag Eroxx vind je hier en hier

Mindere ervaring Fun is hier te lezen

Verslag over Privilege (in Zuid-België) is hier
@Stout, thanks

Weinig gemerkt van overmatig drugsgebruik. Op één kerel na die net iets te enthousiast aan t rondspringen was op de dansvloer om negen uur in zn eentje...

Maar ik heb er ook niet echt op gelet, en had bovendien meer oog voor andere dingen
Wat leuk verslag vanFata

Het leuke daar vind ik het dansgedeelte, harde muziek, veel discolampen, heerlijk ff los op de muziek, maar voldoende alternatieven om te zitten als je niet in lawaai wilt.

Wij gaan volgende maand weer eens.
Hallo Allemaal,

Al een poosje lees ik mee en lees erg leuke ervaringen. zelf heb ik ook wat vragen en hoop ik wat antwoorden te krijgen.

Wij (gelegenheidsstel ik 28 hij 40) willen binnenkort naar een club. we hebben al een datum in gedachte. We zitten te denken aan de Wilphof.. kennen jullie die?? (zelf willen we op een maandagmiddag gaan)

ben benieuwd naar jullie ervaringen!

zelf zijn we 2x naar een eroticsinema geweest maar dat was nog niet echt ons ding vandaar dat we nu verder kijken.

Lijkt me allemaal erg spannend. Ik zit vooral te denken wat aan te doen.. heb al wat site's bekeken die hier voorbij kwamen maar weet niet of dat echt wat voor mij is. ikzelf heb een maatje meer 42-44 dus denk ik aan een string,bh met daarover iets van een jurkje.
Ik zou persoonlijk nooit op een maandagmiddag naar een club gaan, welke club dan ook. Volgens mij kom je dan nooit de mensen tegen die je wil tegenkomen!
Volgens mij zijn jullie vreemdgangers? Waarom zou je anders op maandagmiddag naar een club gaan met je gelegenheidspartner?

In dat geval zou mijn antwoord zijn: gewoon swingen met je eigen partner, stuk gemakkelijker!
Leuk om over de Fata te lezen. Vooral omdat de kans groot is dat ik er vrijdag in goed gezelschap naar toe ga.

Ik was er nog nooit en vraag me af hoe het daar op vrijdag is. Over de zaterdag hoorde ik iig wel goede verhalen.

Hoe is het daar op een gemiddelde vrijdag, is het dan gezellig druk? Zowel beneden als boven?
@patricia: in het verleden alleen maar slechte dingen over de wilphof gehoord; het zou er vies zijn, veel alleengaande mannen, veredelde hoerenclub.

Het kan natuurlijk zijn dat ze dit verbeterd hebben, probeer het uit enne we horen jullie ervaringen graag!
ja zoiets las ik nu later ook..niet echt leuk dus.

We wonen in Zwolle en willen niet te ver rijden. dus leek ons dat wel een leuke plek, maar zo even het forum uitgeplozen te hebben..

Toch nog maar even over nadenken, misschien alsnog een andere plek.
Sailor, de vrijdagen zijn er rustig, wij zijn wel eens na een uur naar huis gegaan.
Patricia, ik zou geen 1 club aanraden die hier al positief besproken is.'

ik denk dat elke beetje gerenomeerde club wel hier een keer benoemd is.

En inderdaad is een doordeweekse dag midden op de dag geen moment waarop swingers naar een club gaan, daarvoor moet je echt de weekeinden hebben, doordeweeks overdag is vaak meer het tijdstip voor vreemgaanders en vreemdgaande single heren die een plek zoeken om sex te kunnen hebben.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Dank voor je antwoord Moody, al klinkt het niet erg aantrekkelijk. Dan wordt het, als we gaan, eerder die andere grotere club met een F. Ik bewaar de Fata dan wel voor een zaterdag.
Betere keuze denk ik ja ...
Alhoewel ze mij daar ook niet snel meer op een vrijdag zullen zien ...
Ja maar moody, waar kan ik je dan in godshemelsnaam een keer bij je enkels richting bubbelbadje slepen?
Over een paar weken in de Fata maar je weet t he, no sex in the pool
@patricia. Ik ben een keer in de Wilphof geweest en daar blijft het ook bij. Er is weinig sfeer in die club en heel hokkerig. Heb je al eens aan partyplayers in Lelystad gedacht? Dat is vanuit Zwolle goed te doen.
hee das leuk positieve verhalen over de fata, die hebben wij ook over 2 weekjes op het programa staan, al vaker in de fun geweest maarrrr wij roken graag een sigaretje en dat is vrij onmogelijk in de fun. daarnaast zijn we gewoon nieuwsgierig naar een andere club en deze word naast de fun toch als beste beschreven heb ik het idee.

moet zeggen dat ik al erg lang mee lees hier ( en af en toe reageer) en mijn beeld van de fata is nu dus toch al behoorlijk gevormd zo denk ik dat er veel wappie zijn en ik denk dat het veel tattoes en de wat ruigere types zijn die daar heen komen. Dus word de hoogste tijd om deze beeldvorming eens ff te gaan testen, ik hoop zo dat het lekker bouwvakkermentaliteit is, dat is wat ik beetje mis bij de fun soms een beetje te veel barbie en ken sfeertje. wij hebben wat te vieren en gaan er daar een lekker feestje van maken !
@leen65: ik zie wel dat je mijn vriendschapsverzoek geaccepteerd hebt (dankjewel), en vervolgens had ik een berichte gestuurd met mijn vraagjes. Is dat eigenlijk toegekomen, want het is me in elk geval ook niet helemaal duidelijk hoe dat dan werkt, en of ik dat berichtje nu wel juist verstuurd hebt.
Tja horse, wij blijven hier maar zeggen dat zaterdags altijd de beste avond is, tenzij je 50 + bent.

Maar ja sommige mensen zijn gewoon eigenwijs he

Fijn dat t bevallen is
quote:trixy67 schreef op 29 september 2012 @ 13:32:

@leen65: ik zie wel dat je mijn vriendschapsverzoek geaccepteerd hebt (dankjewel), en vervolgens had ik een berichte gestuurd met mijn vraagjes. Is dat eigenlijk toegekomen, want het is me in elk geval ook niet helemaal duidelijk hoe dat dan werkt, en of ik dat berichtje nu wel juist verstuurd hebt.

Ik heb ontdekt dat je eenmail van viva krijgt zo gauw er mail is. Ik heb jouw mail beantwoord inmiddels. ER zal dus een mailtje van VIVA in jouw mail staan, hoop ik.

Is wel allemaal wat omslachtig. Vindje geen mail dan laat maar weten dan mail ik je opnieuw.
It's never too late start living!
quote:Mayaelf schreef op 24 september 2012 @ 18:11:

[...]

Dan hoop ik niet dat je nu de verkeerde voor je hebt. Een klein tipje van de sluier, ik was niet degene die zich daarna weer in leer hulde.

Late reactie.

Nee de vrouw die wij zagen had een rood setje aan. Geen leer. Was jij het dan toch Mayaelf ?

Deze week erg veel nagenoten van ons eerste clubbezoek. Toch heel anders als de trios die ik tot nu toe gehad heb met man en minnaar.

Vanavond gaan we nar de kamasutrabeurs in Utrecht. Heel misschien ook het swingerscafe in. Maar hebben eerlijk gezegd geen idee of dat verstandig is. Mogelijk beter om eerst wat vaker nar een parenclub gaan en daar eens contact met andere stellen te leggen? Ik heb dus man en minnaar maar voor man is het 23 jaar geleden dat hij een andere vrouw heeft gehad.

Ik weet ook niet hoe ik het vind om gebezigd te zien met een nude vrouw.

Wie kan ons wat info geven over de beurs?
IPad blijft lastig tikken. Sorry voor de spelfouten.
quote:MoodyMissy schreef op 29 september 2012 @ 14:16:

Tja horse, wij blijven hier maar zeggen dat zaterdags altijd de beste avond is, tenzij je 50 + bent.)Hmm, vraagje: Is 50+ dan op zaterdag "uit de toon vallen"? Wordt je dan aangekeken (geweigerd in de fun misschien?) Ook als de lijven wel oke zijn (geen buiken en overgewicht)
Ik zal er vanavond eens even goed op letten cirrus. Voor mij gaat het niet zozeer om leeftijd, maar meer om uitstraling.
@Bea: nee, ik had geen rood setje aan, die heb ik ook niet gezien, dus die zal voor of na mij op de tafel hebben gelegen.

Kamasutrabeurs heb je inmiddels gedaan, dus weinig zin om daar nog iets over te zeggen. Wij zijn destijds niet het swingcafé in geweest, wel het doolhof. Dat was wel grappig...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven