Augustus 2012 deel 10!!

16-09-2012 14:05 2552 berichten
Na 9 maanden op het zwangerpijler gebivakkeerd te hebben, is nu echt de tijd aangebroken om te verhuizen naar kinderen.

We sluiten een periode af maar beginnen ook aan een hele mooie nieuwe periode!

Al onze Augustusbabies zijn gezond ter wereld gekomen. Dat hebben wij meiden toch maar mooi even geflikt! En wat zijn ze lief en mooi

Maar ook onze mooie en lieve babies maken het ons wel eens knap lastig en maken ons kersverse moeders wel eens onzeker. Gelukkig hebben we daarom elkaar om ons door die onzekerheden heen te slepen en elkaar te helpen en adviseren.

Maar buiten dat lachen we ook veel met elkaar en zijn we in die maanden een hechte groep geworden.

Met een Meet&Greet in de planning, kletsen we lekker met elkaar door hier op "Kinderen".

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!mellanie198626 jaar26-072e ZOON! lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12331 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! beetjegek33 jaar24-082eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

Alle reacties Link kopieren
Maat knuf, je hebt een goede keuze gemaakt. Ook al voelt het even nu niet zo.

Liefs beppe
Beppe, of je de kleine meeneemt of niet moet je denk ik zelf beslissen. Van mij mag de kleine mee, maar als je liever alleen komt is het ook prima

Ik ga nu barbies baby terug kijken van gisteren
Zo 22 / 4 en nu slaapt ze nog steeds! Zo maar wakker maken! Eerst maar even snel douchen.

Maat dat is erg vervelend, maar als je er meer energie insteekt dan ervoor terug krijgt, houdt het op!

En die eieren opeten? Brr gatsie!

Chrysss ja ik krijg ook jeuk van die dingen!

Bubbel pijn? Oo nee daar heb ik geen last van.

Brppe ;hug; en Tuurlijk mag mini mee!!
Kroos kindje niet ander merk proberen? Die van kruidvat ballen kleiner. Misschien daarvan mt 3 wel goed.

Of anders de paper wat hoger om d'r middel. Bij mini had ik ze eerst ook tot wel 5 cm over d'r navel!
@Liz

Gefeliciteerd!!

Hoop dat de prikjes meevallen. Korrelientje was ze 's avonds weer vergeten. Ik had wel voor de zekerheid paracetamol gehaald.

@Beppe en Toet

@Rammel

Ukkie was erbij. Die werd uitgebreid bewonderd
Wat een heerlijke nachten voor jullie!!

Hier al twee nachten om de twee uur voeden ik merk er gelukkig weinig van, en we slapen samen weer verder, het eerste stuk van 21.00/22.00 tot of 00.30 of 03.30 (soms trekt ze dus door en komt maar 1x s'nachts) wel altid in haar eigen bed, de pil is inmiddels veilig dus vent en ik dansen de horizontale mambo weer,, yeahhh

Het fles weigeren gaat een issue worden, gister na eindelijk 30cc uit de fles kotste ze alles weer uit, alles!! ze had zich zo druk gemaakt, arme gup

Fopspeen wil ze dus ook echt niet meer en slapen zonder zuigen werkt ook niet... ik hobbel haar dus in slaap in de doek. Ze slaapt wel veel trouwens, moe in de doek even hobbelen en mopperen en slapen.

@Toet, damn meid!! wat heb jij het te verduren zeg ik hoop voor je dat het hierna klaar is met dat gedonder!

@beppe, dikke knuf! Neem jij je megamini (hahaha kroos!!) maar mee hoor! gezellug!

@Kroos... hmmm als ik de maten van de andere baby's hoor denk ik dat wij idd megamini's hebben... en slagroom dat ook Volgende week CB ben erg benieuwd! Hier C1000 huismerk maat 3, perfect!! Pampers maat 3 is echt nog te groot hoor... Etos luiers zijn bagger!!! wat een ondingen!

@Maat, owww bah dat klinkt wel als heeel vervelend gedrag.. balen he als vriendinnen het zo af laten weten!! Ik heb hier 2 cluppies... De ene is dol op Rammeltje en kunnen niet wachten om op te passen. De andere hoor ik weinig van en zijn bij deze gedegradeerd tot niveau 3, jammer de bammer. Sterkte jij en nog maar een paar nachtjes!
@Liz!!! GEFELICITEERD
@ anne, je praat soms echt code taal in je berichten! Haha!

@ beppe, wat naar joh dat het een mk was!

@ juut, jij.ook al zo'n lekkere nacht!!

@ vriendinnen... in het kort, steeds beloven langs te komen, en eenrichtingsverkeer en een mes in de rug steken van mijn beste vriendin!! De maat is vol bij mij! En kan je wel zeggen dat je bij mij heel ver kunt gaan dus dat ik dit nu gedaan heb, zegt genoegover de situatie.
Gefeliciteerd Liz. Je kan na de prikjes de beentjes masseren wellicht dat het helpt. Deed ik bij de oudste de eerste paar keer,maar of het daar aan lag of dat het puur mazzel was maar hij heeft nooit last gehad. Ik gok op puur mazzel trouwens.

Toet ik duim voor je dat het hierna klaar is hoor.

Maat voor jou. Top dat je voor jezelf hebt gekozen, je moet je energie steken in mensen die wel goed voor je zijn daar heb je veel meer aan. Nog n paar nachtjes

Wij zitten volgende week een midweek in de kempervennen met onze mannetjes. Voor mij is dat weer even lekker thuis zijn.
@ kwim, lekker joh midweekje er tussenuit! Daar zullen jullie wel aan toe zijn!

Ik zag net uraten in minimaatje zn luier. Zou dat kunnen omdat hij zo lang geslapen heeft??

Of is mn bv niet genoeg meer?

Nog 2 nachtjes!!!!!!
Maatje, iets minder laten slapen. Veel aanleggen en jij veel drinken.

Uraten duiden inderdaad op weinig vocht.

Leg hem maar snel aan.
Liz van harte!!!

Hier ff rennen vliegen as usual voor vakantie... Nouja we komen vanzelf s weg. Drama gister met meid, hele middag en avond huilen. Niks kunnen doen daardoor, en dus vertraagd. Nu stuk beter weer gelukkig. Vannacht ook zowaar van 23 tot 5 geslapen, mja daarvoor vanaf 13u niet geslapen dis logisch denk. Was zelf gewoon 3u wakker natuurlijk haha

Meiden mss dat ik straks nog ff uitgebreider terugkom maar anders allemaal een goede week met lange nachten, ik zal ri de zon!
Oei Maat, wat Beppe zegt, lekker veel aanleggen!

Wat balen van die 'vriendinnen', heel goed dat je je gevoel volgt en een grens getrokken hebt, sterke vrouw!

Bedankt voor de luiertips, ik heb de maat 3 nu extra hoog bij m aangetrokken. Meneer heeft al 3 poepluiers gebakken vandaag!
Nou zeg ik heel bericht getyped is alles weg...

@bepp: wat jammer!

@kimm: geniet ze daarzo! dat verdien je echt nu

@ziv: fijne vakantie!! heerlijk naar de zon

@maat: goed dat je met hun bent gekapt! Zulke dingen zuigen je leeg en jij hebt wel wat beters aan je hoofd! Wel flink drinken he!

@kroos: wat een poeperds he die minis
Maat ik sluit me aan bij beppe! Ik denk dat de nacht te langs is.. Ik zou er in de nachten niet langer dan 6 uur tussen laten en over dag niet meer dan 4 uur...

Rammeltje heeft haar eerste armbandje om! Naamplaatje gekregen van een vriendin... Te schattig!
Dat zijn we zeker. Een app wat niet verkocht wordt, verbouwing, verhuizing, zwangerschap, bevalling, ernstig .zieke mama, drukte op t werk, huurder die vertrekt, nieuwe huurder. Veel mensen zouden bij de eerste 3 dingen al overspannen thuis zitten. Mensen snappen ook niet dat ik nog steeds mezelf ben,mijn collega's vinden me helemaal dapper nu onze leidinggevende weer overspannen is. Ze vinden dat ik er meer recht op heb . Maar goed er zijn teveel mooie dingen.

Ziv hoewel wij ook weggaan ben ik toch stiekem n beetje jaloers dat jullie de zon opzoeken . Al mag ik alle dagen onder de turbobruiner hihi.

Leuk Rammel zo'n armbandje
Meiden ik heb de locatie va Nico gemaild voor een offerte. Ik heb het aantal personen op 15 gezet. Jullie horen straks via het sub wel wbt de kosten ed en of jullie het hier mee eens zijn.

Ik ben vandaag weer druk! Dus vanavond meer.
Toppertje Anne. Weet alleen nog niet of ik kan,hoop t wel hoor.
Maat, eet en drink je zelf ook goed. Maakte me laatst beetje zorgen om je, maar wil ook niet belerend overkomen.

Anne, prima ben benieuwd.

Ziv, fijne vakantie

Rammel, leuk he zo'n armbandje. Papa had er een gekocht toen hij haar ging aangeven.

Spuitluiers, hier een keer tot haar nek, maar was mijn eigen schuld. Achterkant zat niet goed. Verder nog geen last.

Had trouwens pak kruidvat no1 luiers. Vond ik in begin niet fijn, maar zitten nu perfect. Opmaken nu dus.

Beppe, , nog even harder dan.

Liz, hoe waren de prikjes en hoe gaat het met hem?

Mini zit hier al 1,5 uur in de doek. Ze wilde niets anders dan bij mama zitten. even gewandeld en lig nu lekker op de bank.
Ow meiden ik wanhoop....

Rammeltje laat zich echt echt echt geen fles door dr mik duwen tot spugens aan toe weigert ze... Alle maten geprobeerd, flink honger laten krijgen en net ben ik weg gegaan, vent belde dat ik maar terug moest komen. Trof ik mn meidje in een hysterische bui, borst en hoppa alles weer goed... Moet ik me hier nou bij neer gaan leggen?? Help!! Waarom koos ik ook alweer voor BV?
Rammel, te leuk dat arbandje!

En je hoeft toch nog niet aan de fles? Als ze nu niet wil, misschien volgende week dan. Is het een moeten, nee toch?

Ohw allemaal lekker op vakantie. Lekker genieten dames met het gezinnetje.

echo, ben bijna schoon

Knuf an allen

Liefs Beppe
Rammel, ik heb er geen verstand van, maar zal het wel blijven proberen... Misschien voor iedere voeding aan even proberen voordat je aanlegt. Op die manier kan ze misschien geleidelijk aan wennen...

Ik heb 2 dagen iets vreemds... In de box begint hij te huilen, buik, rug... maakt allemaal niet uit.. Dan leg ik hem over mijn schouder en zit ik met hem op de bank en is hij binnen 5 minuten helemaal vertrokken.... Dan kan ik hem gewoon in de box leggen en slaapt hij rustig een paar uur verder... Maar wil overdag dus alleen maar tegen mij aan (in 1 specifieke houding) in slaap vallen... Wel heel knus zo lekker knuffelen
Rammel is de fles wel warm genoeg? Hier reageert de kleine man precies tzelfde als t te koud is, zodra wij m op onze pols voelen is t goed en das eigenlijk te warm.
Rammel heb je de Chico borst fles al geprobeerd? Dit os n heel kleins speentje misschien wil dat
Chico fles: check

Warmer of kouder: check

Voor elke voeding proberen: no way! dan heb ik heel de dag een omrustig drinkende madame

Ik blijf het 1x daags proberen met 20cc las ik op een site van LK als advies

Nou ja ben alweer wat minder gestressed gelukkig ben ik ontslagen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven