Relatie spannend houden
dinsdag 22 april 2008 om 14:54
Ik heb nu een relatie van bijna vier jaar maar het is gewoon niet spannend meer. Ik zie hem als een gewone vriend en we doen altijd het zelfde (film kijken bij hem). We smsen en bellen wel elke dag maar het is gewoon niet echt boeiend meer zoals in het begin. Misschien dat ik het maar uit moet maken.
Hebben jullie misschien tips zodat ik mijn relatie spannend kan maken????
Hebben jullie misschien tips zodat ik mijn relatie spannend kan maken????
dinsdag 22 april 2008 om 15:19
dinsdag 22 april 2008 om 15:21
dinsdag 22 april 2008 om 15:21
Lorena, ik denk dat de verliefdheid bij jou geen liefde geworden is. Iedere relatie verliest na verloop van tijd de spanning (behalve de slechte relaties, met vreemdgangers, dat zorgt uiteraard voor spanning..
. Maar in de plaats daarvan komt, als het goed is, een immense tederheid, verbondenheid, geestelijke en lichamelijke intimiteit, en een speciaal soort vriendschap die veel dieper gaat dan gewone vriendschap. Liefde dus.
Als dat er bij jou niet is, moet je inderdaad overwegen of je het niet beter uit maakt.

Als dat er bij jou niet is, moet je inderdaad overwegen of je het niet beter uit maakt.
dinsdag 22 april 2008 om 15:45
Stout, heerlijk toch? Lekker hangen tegen elkaar op de bank als sloddervossen dvdtje kijken? Ok ok, zo nu en dan is het lekker en gezellig maar niet elke avond 
Ik wil helemaal geen spannende relatie, ik wil een rustige relatie. Die 'spanning' die men in het begin heeft, gaat gelukkig over in stabiliteit, rust en genegenheid. Elkaar vanzelfsprekend vinden en vooral onverschillig worden naar elkaar is killing.

Ik wil helemaal geen spannende relatie, ik wil een rustige relatie. Die 'spanning' die men in het begin heeft, gaat gelukkig over in stabiliteit, rust en genegenheid. Elkaar vanzelfsprekend vinden en vooral onverschillig worden naar elkaar is killing.

woensdag 23 april 2008 om 17:05
quote:Reiger100 schreef op 22 april 2008 @ 15:21:
Lorena, ik denk dat de verliefdheid bij jou geen liefde geworden is. Iedere relatie verliest na verloop van tijd de spanning (behalve de slechte relaties, met vreemdgangers, dat zorgt uiteraard voor spanning..
. Maar in de plaats daarvan komt, als het goed is, een immense tederheid, verbondenheid, geestelijke en lichamelijke intimiteit, en een speciaal soort vriendschap die veel dieper gaat dan gewone vriendschap. Liefde dus.
Als de verliefdheid over is is dat toch nog geen reden om avond aan avond kassie te kijken of je hangbegonia groot te gaan zitten kijken ?
En als je daar geen r**t aan vindt dan zou je niet van iemand houden ?

Als de verliefdheid over is is dat toch nog geen reden om avond aan avond kassie te kijken of je hangbegonia groot te gaan zitten kijken ?
En als je daar geen r**t aan vindt dan zou je niet van iemand houden ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.