Relatie spannend houden

22-04-2008 14:54 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu een relatie van bijna vier jaar maar het is gewoon niet spannend meer. Ik zie hem als een gewone vriend en we doen altijd het zelfde (film kijken bij hem). We smsen en bellen wel elke dag maar het is gewoon niet echt boeiend meer zoals in het begin. Misschien dat ik het maar uit moet maken.

Hebben jullie misschien tips zodat ik mijn relatie spannend kan maken????
Stout heeft leuke adviezen op het topic: tips voor dames..
Ik regel dat wel, meld je maar bij mij.

Ben je overigens bereid om je huis te verkopen om de overwaarde er in een maand of 3 doorheen te jagen?
dus na 4 jaar ga je het uit maken omdat het niet echt boeiend meer is?

liefde zit lekker diep dan.....
4 jaar?

6 maanden bij stout!
6 maanden maximaal he, soms ook 6 dagen, maar dan weet je diep in je hart ook wel dat je eigenlijk een saaie doos bent.

Maar terug OT: gewoon leuke dingen met elkaar gaan doen, tijd investeren in elkaar en dan zul je zien, dat de vlam meestal wel weer aanwakkert.
Tip 1 ; gooi cola in zijn dvd .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Lorena , waarom doen jullie niks anders ? Worden jullie het niet eens over wat te doen ? Of vond je het drie jaar lang wel heel leuk ? Wat deden jullie in het begin ? Wat zou JIJ gaarg willen ?
Lorena, ik denk dat de verliefdheid bij jou geen liefde geworden is. Iedere relatie verliest na verloop van tijd de spanning (behalve de slechte relaties, met vreemdgangers, dat zorgt uiteraard voor spanning..;). Maar in de plaats daarvan komt, als het goed is, een immense tederheid, verbondenheid, geestelijke en lichamelijke intimiteit, en een speciaal soort vriendschap die veel dieper gaat dan gewone vriendschap. Liefde dus.

Als dat er bij jou niet is, moet je inderdaad overwegen of je het niet beter uit maakt.
idd, dvd kijken, samen op de bank in huispak of joggingpak, dat is echt dodelijk.

Dan kun je nog beter een wedstrijd houden wie de hardste scheten kan laten.
zoals haiku's krassen in bomen en champgne flessen verstoppen in het bos..
hoe spannend wil jij het...maak eens een lijstje met leuke dingen en opper ze aan hem of verras hem ermee ;)
Stout, heerlijk toch? Lekker hangen tegen elkaar op de bank als sloddervossen dvdtje kijken? Ok ok, zo nu en dan is het lekker en gezellig maar niet elke avond :P

Ik wil helemaal geen spannende relatie, ik wil een rustige relatie. Die 'spanning' die men in het begin heeft, gaat gelukkig over in stabiliteit, rust en genegenheid. Elkaar vanzelfsprekend vinden en vooral onverschillig worden naar elkaar is killing.
Wat deden jullie dan ik het begin, waardoor het wel spannend was. En/of wat voor spannends wil jij graag doen ?

Heb je dat al eens voorgesteld? Hoe was zijn reactie.

Of is het nooit ter sprake gekomen? Misschien heeft hij op een ander forum hetzelfde topic geopend?
quote:Reiger100 schreef op 22 april 2008 @ 15:21:

Lorena, ik denk dat de verliefdheid bij jou geen liefde geworden is. Iedere relatie verliest na verloop van tijd de spanning (behalve de slechte relaties, met vreemdgangers, dat zorgt uiteraard voor spanning..;). Maar in de plaats daarvan komt, als het goed is, een immense tederheid, verbondenheid, geestelijke en lichamelijke intimiteit, en een speciaal soort vriendschap die veel dieper gaat dan gewone vriendschap. Liefde dus.

Als dat er bij jou niet is, moet je inderdaad overwegen of je het niet beter uit maakt.

Als de verliefdheid over is is dat toch nog geen reden om avond aan avond kassie te kijken of je hangbegonia groot te gaan zitten kijken ?

En als je daar geen r**t aan vindt dan zou je niet van iemand houden ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven