Elektrische deken..........
woensdag 26 september 2012 om 09:38
Ik ben een enorme koukleum en heb me dit jaar maar eens op een elektrische deken getrakteerd.
Gisteren uitgeprobeerd: heerlijk warm. En nog snel ook.
Ik heb één probleem: ik voel de deken. Ik voel de draadjes zitten. Is dit normaal? Moet ik hieraan wennen of ligt het aan het merk/type?
Het is een Inventum 1318.
Is dit bij andere merken ook zo of zijn er "zachtere" dekens? Ik kan 'm nu nog terugsturen........vind het echt niet prettig liggen en hij zal toch wel zo'n half jaar in bed blijven liggen.
Er ligt al een molton en een gewoon hoeslaken op. Anders misschien meerdere moltons gebruiken....hoe doen jullie (koukleumen) dit?
Het is zonde om 'm straks in de kast te gooien; daar is hij te duur voor.
Gisteren uitgeprobeerd: heerlijk warm. En nog snel ook.
Ik heb één probleem: ik voel de deken. Ik voel de draadjes zitten. Is dit normaal? Moet ik hieraan wennen of ligt het aan het merk/type?
Het is een Inventum 1318.
Is dit bij andere merken ook zo of zijn er "zachtere" dekens? Ik kan 'm nu nog terugsturen........vind het echt niet prettig liggen en hij zal toch wel zo'n half jaar in bed blijven liggen.
Er ligt al een molton en een gewoon hoeslaken op. Anders misschien meerdere moltons gebruiken....hoe doen jullie (koukleumen) dit?
Het is zonde om 'm straks in de kast te gooien; daar is hij te duur voor.
woensdag 26 september 2012 om 20:26
woensdag 26 september 2012 om 20:45
woensdag 26 september 2012 om 20:49
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 september 2012 @ 20:45:
[...]
Weken? Echt?
Ik heb de buitendeur nog open, het grootste deel van de dag.
Ik verzucht al evenveel weken dat ik héél graag zou willen dat ik het niet zo snel koud kreeg en dat ik een beter geïsoleerd huis had. Was ik maar zo iemand die prima gedijt bij kou. Maar ja, helaas-pindakaas.
Daarentegen functioneer ik prima als de mussen van het dak vallen. Dan slaap ik ook echt heeeeerlijk.
[...]
Weken? Echt?
Ik heb de buitendeur nog open, het grootste deel van de dag.
Ik verzucht al evenveel weken dat ik héél graag zou willen dat ik het niet zo snel koud kreeg en dat ik een beter geïsoleerd huis had. Was ik maar zo iemand die prima gedijt bij kou. Maar ja, helaas-pindakaas.
Daarentegen functioneer ik prima als de mussen van het dak vallen. Dan slaap ik ook echt heeeeerlijk.
woensdag 26 september 2012 om 21:12
quote:frizzy schreef op 26 september 2012 @ 20:43:
Ik heb em alweer weken aan hoor. De verwarming ook trouwens. En als het vriest zet je em óók gewoon aan.
Echt waar?
De verwarming?
Die krijg ik hier niet eens aan,al zou ik het willen.
Mijn huis is nu nog 22 graden,en als het killig is,zet ik wat kaarsen aan,en kruip onder mijn fleece dekentje op de bank,want als ik de CV aan wil moet hij minstens op 27 wil hij aanspringen.
Elektrische deken haal ik van stal als de klok terug gaat........ ongeveer.
Heb trouwens hier als ik thuis ben ook de achterdeur altijd open.
Heerlijk...
Ik heb em alweer weken aan hoor. De verwarming ook trouwens. En als het vriest zet je em óók gewoon aan.
Echt waar?
De verwarming?
Mijn huis is nu nog 22 graden,en als het killig is,zet ik wat kaarsen aan,en kruip onder mijn fleece dekentje op de bank,want als ik de CV aan wil moet hij minstens op 27 wil hij aanspringen.
Heerlijk...
woensdag 26 september 2012 om 21:23
quote:ladytruckster schreef op 26 september 2012 @ 21:12:
[...]
Echt waar?
De verwarming?
Heerlijk...Tja. Helaas. Mijn huis wordt zonder verwarming gewoon zo'n beetje hetzelfde als de buitentemperatuur.
[...]
Echt waar?
De verwarming?
Heerlijk...Tja. Helaas. Mijn huis wordt zonder verwarming gewoon zo'n beetje hetzelfde als de buitentemperatuur.