Dwaze Dagen
woensdag 26 september 2012 om 20:25
Ja Ja ze staan weer voor de deur! de dwaze dagen van de Bijekorf.
Persoonlijk ben ik een enorme fan, en ik heb die boekjes al uitgespit met alles wat ik wil hebben.
Maar ik kan zeker beg rijpen dan mensen er ook een ontzettende hekel aan hebben. Wat vind jij ervan?
Ik heb mijn verlanglijstje al klaar
Persoonlijk ben ik een enorme fan, en ik heb die boekjes al uitgespit met alles wat ik wil hebben.
Maar ik kan zeker beg rijpen dan mensen er ook een ontzettende hekel aan hebben. Wat vind jij ervan?
Ik heb mijn verlanglijstje al klaar
woensdag 26 september 2012 om 21:04
quote:diorissima schreef op 26 september 2012 @ 21:02:
[...]
Op mijn iphone vind ik het wat minder dan op de ipad. Je kan wel goed uitvergroten, maar het zijn zoveel bladzijden. Misschien kan je het wel als vervelend ervaren.Ik kijk nu al op de laptop. Maar ik dacht dan kijk ik de rest in bed, haha!
[...]
Op mijn iphone vind ik het wat minder dan op de ipad. Je kan wel goed uitvergroten, maar het zijn zoveel bladzijden. Misschien kan je het wel als vervelend ervaren.Ik kijk nu al op de laptop. Maar ik dacht dan kijk ik de rest in bed, haha!
woensdag 26 september 2012 om 21:04
woensdag 26 september 2012 om 21:06
woensdag 26 september 2012 om 21:15
woensdag 26 september 2012 om 21:19
quote:thomaaas schreef op 26 september 2012 @ 21:16:
Geen droog brood, maar ik moet wel een paar andere investeringen doen die eigenlijk best wel voorrang nodig hebben.
Maar kun je die ook een maand later doen?
Ik bedoel; is dit De Jas?
Je moet het zelf weten he, maar als je hem ge-wel-dig vindt en je kunt het lijen, waarom niet.
Geen droog brood, maar ik moet wel een paar andere investeringen doen die eigenlijk best wel voorrang nodig hebben.
Maar kun je die ook een maand later doen?
Ik bedoel; is dit De Jas?
Je moet het zelf weten he, maar als je hem ge-wel-dig vindt en je kunt het lijen, waarom niet.
668, the neighbour of the Beast