Mode & Beauty alle pijlers

Dwaze Dagen

26-09-2012 20:25 169 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja Ja ze staan weer voor de deur! de dwaze dagen van de Bijekorf.

Persoonlijk ben ik een enorme fan, en ik heb die boekjes al uitgespit met alles wat ik wil hebben.

Maar ik kan zeker beg rijpen dan mensen er ook een ontzettende hekel aan hebben. Wat vind jij ervan?

Ik heb mijn verlanglijstje al klaar
quote:mika65 schreef op 27 september 2012 @ 11:54:

Jee wat een dure winkel die bijenkorf.Ik vind hem ook behoorlijk overrated. Heb dat foldertje doorgenomen en het enige dat ik enigszins mooi vond was een meubelstuk en zo'n geurding voor in je woonkamer.
Is er een extra DDDkoopavond op woensdag 3 oktober voor Bijenkorf Card houders?
Het aanbod en bijbehorende aanbiedingen vallen mij gaandeweg meer en meer tegen.

Ben al sinds 1988 een diehard DDD fan maar krijg het idee dat het de laatste jaren meer draait om het fenomeen DDD dan dat het om echte aanbiedingen gaat die de moeite waard zijn.

Bv enkellaarsjes die nog steeds 149 euro kosten (ondanks DDD) vind ik een beetje sneu en jammer.

Ik sla dit jaar dus over, heb de boekjes online bekeken en zag eigenlijk niets wat ik de moeite waard vond.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
De Orlane bodylotion ( blz 31 op zat.)is goed en ruikt erg lekker. Grote fles voor 13,- Hadden ze vorig jaar ook met de dwaze dagen.
quote:Oudzuid schreef op 01 oktober 2012 @ 13:51:

Is er een extra DDDkoopavond op woensdag 3 oktober voor Bijenkorf Card houders?Mijn zusje heeft een card en die heeft een uitnodiging ontvangen.
Ik heb vandaag de boekjes doorgespit en ik heb ook een verlanglijstje!

Ik wil zo'n klein Samsonite koffertje, Freya bh en short, Collistar lipgloss, Collistar bronzing powder en een tuniek van Sandwich. Eigenlijk ook wel het lampje van Esprit, maar ik weet eigenlijk niet waar ik 'm moet laten.
quote:LadyPhoxy schreef op 26 september 2012 @ 20:43:

Ik kom ook niet in de winkel deze dagen, maar ik ga zeker online bestellen.

Wat staat er op jouw lijstje Diorissima?Niet alles is ook online te bestellen
Weet je je bekijkt die boekjes en maak eventueel je keuzes en eenmaal daar zie je weer andere aanbiedingen die NIET in het boekje staan pfffff
Het koffertje is helemaal niet van Samsonite, kan dan ook wel van het lijstje af, scheelt weer geld.
Volgens mij is het morgen juist helemaal niet zo druk

De verkoop van kleding en schoenen holt vanwege de crisis achteruit!

Dus ik hoop op een snelle kassa afhandeling
Ik zag een mooie horloge maar na een tijdje wikken en wegen besloten dat ik hem niet nodig had om gelukkiger te worden
quote:diorissima schreef op dinsdag 02 oktober 2012 22:40 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Oudzuid in "Dwaze Dagen"" class="messagelink">Oudzuid schreef op 01 oktober 2012 @ 13:51</a>:</b>

Is er een extra DDDkoopavond op woensdag 3 oktober voor Bijenkorf Card houders?</div></blockquote>Mijn zusje heeft een card en die heeft een uitnodiging ontvangen. Dank voor je reactie. Ik ben het vergeten.
Ik ben alweer terug 2 kinderboeken (knofje met 70% korting!) 1 boek van Ramsey en de Blond mokken

De drukte viel hier mee, vond het wel leuk om een keer mee te maken.
Voor mij niet de moeite om te gaan helaas. De leuke dingen verkopen ze hier niet. En online gaat qua bezorgen niet lukken.
Om 09.00 ben ik in de digitale rij gaan staan, met 23.000 wachtende voor me. Om half 12 kon ik naar binnen. En was de jas UITVERKOCHT.
Ik ben op weg naar de gekte! Vriendlief wil nieuwe spijkerbroeken dus ik bereid me voor. En als beloning de OPI nagellakjes voor mij. Ben benieuwd of het drukker is dan vorig jaar, toen ging ik sochtends. Brrrr hou helemaal niet van drukte en nijd tijdens het shoppen.
Ik ben gisteren ochtend en avond naar de Bijenkorf geweest.

Nu ben ik geloof ik al 3 jaar niet meer naar de DDD geweest en het viel mij op dat het wel meeviel met de drukte.

In mijn herinnering was het vroeger in de jaren 90' en voor de crisis voor 2007/2008 veel drukker. Klop dat?
quote:thomaaas schreef op 04 oktober 2012 @ 17:58:

Om 09.00 ben ik in de digitale rij gaan staan, met 23.000 wachtende voor me. Om half 12 kon ik naar binnen. En was de jas UITVERKOCHT. Gisteren al vroeg paraat in de wachtrij. Maar toen ik aan de beurt was was het artikel al uitverkocht. En vandaag hetzelfde met een ander artikel. Waren beide behoorlijk afgeprijsd, maar vraag me wel af hoeveel ze er nu eigenlijk van in voorraad hadden of dat het alleen maar als lokkertje was bedoeld...
quote:Oudzuid schreef op 05 oktober 2012 @ 10:29:

Nu ben ik geloof ik al 3 jaar niet meer naar de DDD geweest en het viel mij op dat het wel meeviel met de drukte.

In mijn herinnering was het vroeger in de jaren 90' en voor de crisis voor 2007/2008 veel drukker. Klop dat?Ja, die indruk had ik ook al, vroeger moest je een uur voor openingstijd voor de deur liggen en je ellbogen gebruiken bij je aankopen, nu niet.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven