Bar Too Much *****200*****
maandag 10 september 2012 om 20:01
Helaas, geen spetterend vuurwerk, geen stralende neonletters vanwege dit jubileum, alleen saaie lettertjes.
Maarrrrrr............... toch heel bijzonder, onze 200e Bar.
Edit: ik kan gewoon de OP aanpassen.
Maarrrrrr............... toch heel bijzonder, onze 200e Bar.
Edit: ik kan gewoon de OP aanpassen.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 26 september 2012 om 16:24
donderdag 27 september 2012 om 08:03
donderdag 27 september 2012 om 09:07
Ook goedemorgen even een bak koffie zetten en een to-do list maken. Ben nogal moe van die rottige ontstoken jeukbulten, dus ik moet maar ff prioriteiten stellen. De nieuwe behandeling werkt deels, maar de ontstekingen blijven steeds terugkomen. Zal wel weer een penicilinesoort zijn waarvoor ik een resistentie heb opgebouwd. Blègh!
donderdag 27 september 2012 om 09:54
Goeiemorgen barrers,
Yetje, ben je al naar de huisarts geweest. Vaak is het met een creme vrij snel verholpen. Ik heb het zelf ooit gehad en liep er een tijd mee rond, tot ik er gek van werd. Ben naar de huisarts gegaan en binnen een paar dagen was het al een heel eind verminderd...
Mir, ik heb jouw grapje van die oude dame van je gekopieerd en op farma-topic gezet, vond het een prachtige grap
Yetje, ben je al naar de huisarts geweest. Vaak is het met een creme vrij snel verholpen. Ik heb het zelf ooit gehad en liep er een tijd mee rond, tot ik er gek van werd. Ben naar de huisarts gegaan en binnen een paar dagen was het al een heel eind verminderd...
Mir, ik heb jouw grapje van die oude dame van je gekopieerd en op farma-topic gezet, vond het een prachtige grap