Glossy Box - wie?
woensdag 12 september 2012 om 09:59
Ik ben inmiddels echt helemaal klaar met de beautybox!!
Heb nog steeds mijn Summeredition niet ontvangen.
Volgens hen ligt het aan POST NL omdat die mijn adres niet kunnen vinden, wat ik een beetje bizar vindt aangezien ze met andere pakketjes mij wel kunnen vinden. Inmiddels reageren ze ook niet meer op mijn e-mails. Geef ze nog deze week en anders laat ik mijn geld terugstorten. Baal er echt van zeg.
Heb nog steeds mijn Summeredition niet ontvangen.
Volgens hen ligt het aan POST NL omdat die mijn adres niet kunnen vinden, wat ik een beetje bizar vindt aangezien ze met andere pakketjes mij wel kunnen vinden. Inmiddels reageren ze ook niet meer op mijn e-mails. Geef ze nog deze week en anders laat ik mijn geld terugstorten. Baal er echt van zeg.
vrijdag 14 september 2012 om 16:50
Eindelijk is mijn beautybox er ook!
Jullie willen natuurlijk ook weten wat er in die van mij zit?
Ik had:
Toni&Guy sea salt spray
Toni&Guy shampoo
Trind nagellak (roze)
Pascaud creme
Hans schreuder littekencreme
Hans Schreuder body creme
Eveline Mascare
Lookx Eyeliner
Mini lipgloss van Lookx
Volgens mij is het een combinatie van alle drie de dozen, maar ik klaag niet.
Jullie willen natuurlijk ook weten wat er in die van mij zit?
Ik had:
Toni&Guy sea salt spray
Toni&Guy shampoo
Trind nagellak (roze)
Pascaud creme
Hans schreuder littekencreme
Hans Schreuder body creme
Eveline Mascare
Lookx Eyeliner
Mini lipgloss van Lookx
Volgens mij is het een combinatie van alle drie de dozen, maar ik klaag niet.
woensdag 19 september 2012 om 21:03
donderdag 20 september 2012 om 21:30
zondag 23 september 2012 om 14:57
Ik heb alweer een tijdje de truly yours box en ben daar erg tevreden over, vind de kwaliteit vrij constant en ben ook al aan een paar produkten blijven hangen, die koop ik nu zelf ook.
Ik vind het een mooie manier om wat nieuws te testen, ook voor mij totaal onbekende produkten. Wat ik fijn vind aan de TY box is dat ze volgens mij ook elke keer wel wel een paar produkten tussen zitten die in min of meerdere mate natuurlijk zijn.
Schijnt dat die beautybox op 4 oktober komt ivm dierproefvrije en dierendag. Maar het fijne weet ik er verder ook niet van, heb die box niet.
Ik vind het een mooie manier om wat nieuws te testen, ook voor mij totaal onbekende produkten. Wat ik fijn vind aan de TY box is dat ze volgens mij ook elke keer wel wel een paar produkten tussen zitten die in min of meerdere mate natuurlijk zijn.
Schijnt dat die beautybox op 4 oktober komt ivm dierproefvrije en dierendag. Maar het fijne weet ik er verder ook niet van, heb die box niet.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
zondag 23 september 2012 om 16:49
Ik heb net de Glossybox opgezegd. Ik zat er al over te twijfelen en gezien de inhoud van de laatste box, heb ik besloten om hem op te zeggen.
Nu heb ik dus alleen de Beautybox, maar wil ook graag de Truly Yours want daar lees ik veel goede reactie over.
Is er toevallig iemand die nog een kortingscode heeft voor de Truly Yours?
Nu heb ik dus alleen de Beautybox, maar wil ook graag de Truly Yours want daar lees ik veel goede reactie over.
Is er toevallig iemand die nog een kortingscode heeft voor de Truly Yours?
zondag 23 september 2012 om 19:14
Ik heb een mail van de mensen van beautybox gekregen. Heb er een stukje uit gekopieerd:
Met veel plezier kunnen we je vertellen dat in samenwerking met Stichting Proefdiervrij een exclusieve Proefdiervrije Beautybox uitgebracht gaat worden!
Met het oog op dierendag wordt deze editie op 4 oktober bij jou thuis bezorgd. Een box vol met Beauty- en cosmeticamerken die laten zien dat je met alternatieve technieken even goede en misschien zelfs wel betere en mooiere cosmetica ontwikkelt.
Voor de duidelijkheid, eind oktober zal de oktober-editie verzonden worden.
Omdat de speciale Proefdiervrije Beautybox op dierendag wordt bezorgd, zal de afschrijving voor de oktober-editie rond 10 oktober plaatsvinden.
Wij wensen je alvast heel veel plezier met deze speciale uitgave van de Beautybox!
Met veel plezier kunnen we je vertellen dat in samenwerking met Stichting Proefdiervrij een exclusieve Proefdiervrije Beautybox uitgebracht gaat worden!
Met het oog op dierendag wordt deze editie op 4 oktober bij jou thuis bezorgd. Een box vol met Beauty- en cosmeticamerken die laten zien dat je met alternatieve technieken even goede en misschien zelfs wel betere en mooiere cosmetica ontwikkelt.
Voor de duidelijkheid, eind oktober zal de oktober-editie verzonden worden.
Omdat de speciale Proefdiervrije Beautybox op dierendag wordt bezorgd, zal de afschrijving voor de oktober-editie rond 10 oktober plaatsvinden.
Wij wensen je alvast heel veel plezier met deze speciale uitgave van de Beautybox!
Semper ubi sub ubi
dinsdag 25 september 2012 om 09:19
quote:makeupyourmind schreef op 23 september 2012 @ 16:49:
Ik heb net de Glossybox opgezocht. Ik zat er al over te twijfelen en gezien de inhoud van de laatste box, heb ik besloten om hem op te zeggen.
Is er toevallig iemand die nog een kortingscode heeft voor de Truly Yours?Een doorlopende kortingscode.... als je nl voor 1 oktober een abonnement neemt betaal je nog de oude prijs van 12,95 ipv 14,95.
Ik heb net de Glossybox opgezocht. Ik zat er al over te twijfelen en gezien de inhoud van de laatste box, heb ik besloten om hem op te zeggen.
Is er toevallig iemand die nog een kortingscode heeft voor de Truly Yours?Een doorlopende kortingscode.... als je nl voor 1 oktober een abonnement neemt betaal je nog de oude prijs van 12,95 ipv 14,95.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
donderdag 27 september 2012 om 19:18
quote:kerstklok schreef op 25 september 2012 @ 12:20:
Ja inderdaad, als je twijfelt over de TrulyYours, neem dan een abonnement voor 1 oktober.
Verder hoop ik dat de TY vrijdag komt, ik ga zaterdagochtend-vroeg op vakantie..Net bericht dat ie is verstuurd! Ben benieuwd, staat nog niks op site helaas
Ja inderdaad, als je twijfelt over de TrulyYours, neem dan een abonnement voor 1 oktober.
Verder hoop ik dat de TY vrijdag komt, ik ga zaterdagochtend-vroeg op vakantie..Net bericht dat ie is verstuurd! Ben benieuwd, staat nog niks op site helaas