liefdseverdriet

28-09-2012 19:48 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, allemaal..

Ik ben er achter gekomen dat je niet oud hoeft te zijn voor liefdesverdriet.. mijn vriend heeft gezegd ik stop ermee, en wetende dat we allebei verliefd op elkaar zijn... Hij heeft namelijk een dochter in het buitenland van bijna 40 en 2 kinderen 4 en een baby.. Ik hield van ze, ,vriend is al 7 jaar weduwnaar...)of het mijn kleinkinderen zouden kunnen zijn.. en dat voelde van de oudste ook wederzijds aan , maar zei liet mij niet toe , niet in het leven van haar kinderen, en ook niet van mijn vriend haar vader...We zijn met zijn alle naar Lissabon geweest eb als ik maar een simpel iets zei ..bv.. Mijn vriend is ook hartpatient, en haar dochterje wilde met haar Opa spelen waarop ik zei och schat dat kan niet Opa is ziek.. dat was voor die dochter genoeg om in een enorme woede uit te barsten .We zaten op dat moment in een restaurant, waarop zei schreeude . het is haar Opa en mijn Vader .. weg wezen jij .. waarop ik van alles in mijn gezicht werd gegooid... en het kind streng toegesproken werd dat ze niet een woord tegen mij meer mocht zeggen en dat ik naar mijn eigen huis moest oprotten... Dat gaat zo iedere keer ..Ze doet het ook tegen haar Vader en dan zeg ik dat kan je niet doen dat is je vader ..waarop zei zegt oprotten teringwijf ..in het hotel moest haar Vader op haar kamer komen en werd ook tegen hem geschreeuwd en gedreigd als hij met mij om blijft gaan.. hij de kinderen niet meer mag zien en zij niet meer naar Nederland komt, haar man zegt niets.. en mijn vriend heeft geen partij voor mij gekozen.. dit doet ze altijd zegt hij... tegen zijn moeder schoonmoeder van de vader.. ook nu tegen haar eigen schoonmoeder en tegen het kind ook op de kamer gooien en na 10 min heel overdreven het kind gaat knuffelen.. Mijn vriend heeft het uitgemaakt, het doet pijn..!! lieve groetjes.. Jennifer..
Het beeindigen van een relatie is héél erg pijnlijk en het rouwproces daarom neemt heel veel tijd in. Vaak wel dik een jaar. Als een relatie lang heeft geduurd nog meer dan een jaar.

Leeftijd doet er niet toe.

Je had een toekomst voor ogen en dat is nu in duigen. Je ziet nu even geen toekomst meer.

Maar die ís er wel. Jij moet gewoon je rouwproces uitzitten maar bijna iedereen maakt dit ook mee en ze komen er allemaal overheen, dus jíj ook. Daaraan moet je je optrekken. Probeer jezelf te zien over een jaar. Dan sta je er al anders in dan nu.

Je wordt wel weer gelukkig.

Probeer nu niet te veel in je eentje gaan zitten te simmen maar afleiding te zoeken in andere mensen. Zoek vrienden op, ga dingen ondernemen.

Heel veel sterkte.
Maar zijn er ook dingen die jij hebt gezegd dan? Heeft jouw ex je wel eens gezegd om zaken anders te bespreken met haar? Zo ja welke zaken dan?

Overigens niets rechtvaardigt het tokkie gedrag van deze 'volwassen' vrouw .
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nee, zij kan niet tegen kritiek denk ik zoals ik nu denk ..wat ik zeg is heel normaal VB...Haar dochtertje vraagt opa kom je met mij spelen zeg ik ach lieve schat opa kan niet die is een beetje ziek,, Hij had op dat moment pijn op zijn borst.. waarop zijn dochter begint te schreeuwen en van alles in mijn gezicht gooit wat op tafel ligt..en dat ik op moet rotten..en in het restaurant en teringwijf mijn vriend zegt dat ze dat tegen heel veel mensen doet....ze houdt ook de agenda van papa bij van iedere dag wat hij gaat doen..Ik heb echt mijn best gedaan..
Sjee Jennifer wat een man zonder ruggengraat zeg. Ik snap dat je verdriet hebt maar als hij om deze reden het uitmaakt met jou kan je hem toch beter kwijt dan rijk zijn?

Zijn dochter is een asociale vrouw die schijnbaar haar vader kan controleren. Haar vader keurt haar gedrag goed. Haar man zit erbij en kijkt er naar.

Ik snap best dat je verdriet hebt maar gun jezelf iemand die jou op waarde kan schatten en voor jou opkomt als je onheus bejegend wordt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Maar zij woont dus in het buitenland?
quote:Enn schreef op 28 september 2012 @ 23:00:

Maar zij woont dus in het buitenland?Ja ze woont in Zwitserland...Ik heb zelf het gevoel dat ze bordeliner is..
Vertel je me nu dat een dochter die in het buitenland woont de agenda van haar vader in Nederland bijhoudt?
quote:Enn schreef op 28 september 2012 @ 23:35:

Vertel je me nu dat een dochter die in het buitenland woont de agenda van haar vader in Nederland bijhoudt?Ja ..alles wordt besproken....voor 5 weken geleden kwam ze naar Nederland en dan mag ik dat weekend niet kom en want dan is ze chagrijnig en moet ze rust hebben..De eerste keer dat ik haar ontmoette zei ze Je komt nooit tussen mijn vader en mij in.. waarop ik zei dat is ook niet mijn bedoeling.. en het ergste is dat ze tegen haar vader ook zo uitvalt waarop ik tegen mijn vriend zei wat doe je dan ik zeg niks en ga maar in de tuin werken of fietsen met haar dochtertje..Ze toont totaal geen emphatie naar mij toe terwijl ze in het restaurant alles in mijn gezicht gooide en tegen mensen naast ons met haar vinger tegen haar kop tikt en zegt die is hartstikke gek en moet naar een psychiater.. Ik schaamde mij dood. ze verstonden het dat wel niet ..maar ze begrepen wel dat het niet goed ging....S,avonds moest mijn vriend altijd naar hun hotelkamer komen niet voor een uurtje want dan springt ze weer uit haar vel hij ging terug en bleef langer weg met het gevolg dat ik alleen op mijn klein hotel kamer zat in Lissabon en toen hij terug kwam van haar vertelde hij dat hij de komende 2dagen met haar weg ging en haar man en kindjes en mij lieten ze alleen...ik heb maar huilend en kwaad op bed gezeten.. en daarna kreeg ik de bons...
Maar hemel Jennifer, dan zijn ze toch allebei krankjorum?!

Denk je dat hun relatie ook verder gaat dan vader-dochter zeg maar? Geen idee waarom ik dit plots type maar hun gedrag doet me eerder aan 'jaloers lover' gedrag denken dan aan een vader-dochter relatie.
Maar goed daar heb jij niets aan nu hè? Heb je al het contact met hem verbroken?
Hij heeft het contact met mij verbroken omdat hij tegen overspannen heid aanzit..hij wil rust en stopt met alles ook met mij! en ik mag zeker niet meer bellen ...geen smsjes niets meer maar over zijn dochter mag ik niets zeggen... zij heeft wel gedreigd aan mijn vriend dat ze niet meer naar Nederland komt en hij de kleinkinderen ook niet meer mag zien ze heeft hem helemaal gek gemaakt.Ik moest weg Ik heb ook van een buurvrouwtje gehoord dat ze dat ook al eens bij een andere vrouw heeft gedaan.....Nou wat jij schrijft heb ik ook tegen mijn vriend gezegd ..als ik boos op hem was inv met haar jongen het lijkt wel of ze verliefd op je is .. laat haar toch haar eigen leven lijden... iedere dag bellen ze wel tig keren met elkaar ze geven alles door waar ze zijn....haar man is eigenlijk een groot kind daar heb je niets aan.... Mijn vriend gaat in theraphie zei hij de laatste keer tegen mij ,want hij is helemaal kapot van de situatie...Hij is 7 jaar weduwnaar.. Ik ben nog steeds boos over de hele situatie , Ik wilde niet meegaan want voor de vacantie was ze ook al zo

kwekerig ..mijn vriend zei doe het dan voor mij....al met al vind ik het erg was toch 2 jaar, en heb nog op mijn leeftijd liefdesverdriet...
Hoe oud ben je dan?
Ik ben 63 en erg jong van geest, ik werk nog in de kinderopvang...Mijn vriend is 64 en zijn dochter 39..
Ok.

Waarom zoek je niet een andere man die je leuk vindt? Dit is toch geen leuke man?
Nou jennifer,volgens mij is niet alleen die dochter knettergek maar zijn haar man en vader het ook.

Ik denk dat je heel opgelucht mag zijn dat dit voorbij is.
Goedemorgen.. Je hebt gelijk dit kan toch niet..!!
quote:jennifer69 schreef op 29 september 2012 @ 11:17:

Goedemorgen.. Je hebt gelijk dit kan toch niet..!!

Goedemorgen jennifer.

Soms is het goed je verhaal op te schrijven nog eens na te lezen en dan ineens besef je 'dit is te idioot voor woorden'.

Natuurlijk is het heel verdrietig maar ik denk dat je blij mag zijn dat dit voorbij is.

Je hebt nog heel veel jaren te gaan die wil je toch niet vullen met dit soort ellende en drama?

Sterkte en laat deze man maar lekker links liggen..
Doe ik... Jij bent lief... Ik verdien dit ook niet!!!!!

Dankjewel.. liefs. Jennifer..
Soms denken we weleens het tij te kunnen keren, iets beter te kunnen maken, omdat we zelf open staan voor verandering. Maar in dit geval, na jouw verhaal gelezen te hebben, lijkt me niet dat hier het tij nog te keren is.

Ik denk dat je er echt het beste aan doet, voor jezelf te kiezen, en je verdriet zal straks plaats maken voor geluk, alleen of met een nieuw iemand.

Eerlijk gezegd, vind ik het best vernederend dat jij alleen bent gelaten voor 2 dagen en daarna de bons hebt gekregen. Gek he, dat je zoiets dan eigenlijk ook bijna laat gebeuren op dat moment, dat je dat lijkt te accepteren.

Herpak jezelf en zorg goed voor jezelf. Waarschijnlijk ben jij heel stabiel, behoud dat en koester je warmte en liefde voor jezelf en de persoon die straks op je wacht en echt voor jou kiest. Bedenk ook goed, of je niet straks toch in de valkuil stapt, indien je vriend toenadering zoekt. Los van dat hij je de bons heeft gegeven, lijkt het me ook goed dat je zelf een keuze maakt ,wat jij wilt en of je ook echt voor je eigen geluk gaat kiezen.

Maak wat moois van je leven!
Dankjewel voor zoveel lieve woorden.. Ik heb heel veel aan deze site gehad... Het doet je goed..!!! Ik ga zeker proberen om goed voor mijzelf te zijn.. Ik moet het even een plaatsje geven.. en dan beloof ik jou en mijzelf dat ik er voor ga...om weer gelukkig te worden..

Lieve groet.. Jennifer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven