Glossy Box - wie?
vrijdag 28 september 2012 om 22:45
De beauty box wordt vanaf 1 oktober ook 14,95.
Vandaar dat die nieuwe box pas 4 oktober komt, kunnen ze daar ook gelijk extra geld voor rekenen.
Ik denk dat ik deze ga opzeggen als het weer niks is. Heb me wel net aangemeld voor de Truly Yours, maar hoor dat die dus deze maand ook een beetje tegenvalt?
Vandaar dat die nieuwe box pas 4 oktober komt, kunnen ze daar ook gelijk extra geld voor rekenen.
Ik denk dat ik deze ga opzeggen als het weer niks is. Heb me wel net aangemeld voor de Truly Yours, maar hoor dat die dus deze maand ook een beetje tegenvalt?
vrijdag 28 september 2012 om 23:39
Ach blijf je toch houden dat er altijd wel iets tussen zit wat je niet zo leuk vindt of wat totaal niet bij je past (en vaak ook wel 2 dingen). De plaknagels uit een eerdere box vond ik ook helemaal niks maar ze kunnen het toch niet iedereen naar de zin maken. Ondertussen heb ik ook een aantal produkten waar ik zelf nooit op gekomen was die ik wel heel fijn vind en wat mij betreft voorlopig blijvers zijn.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
zaterdag 29 september 2012 om 10:01
quote:chicaaa schreef op 28 september 2012 @ 22:45:
Ik denk dat ik deze ga opzeggen als het weer niks is. Heb me wel net aangemeld voor de Truly Yours, maar hoor dat die dus deze maand ook een beetje tegenvalt?Nee hoor de betaling voor de box van 4 oktober is gewoon voor de oude prijs.Die van eind oktober is wel voor de nieuwe prijs.
Ik denk dat ik deze ga opzeggen als het weer niks is. Heb me wel net aangemeld voor de Truly Yours, maar hoor dat die dus deze maand ook een beetje tegenvalt?Nee hoor de betaling voor de box van 4 oktober is gewoon voor de oude prijs.Die van eind oktober is wel voor de nieuwe prijs.
donderdag 4 oktober 2012 om 00:52
Ik heb mijn eerste TY-box binnen! Idd snel voor de prijsverhoging. Glossy wacht ik nog even af wat ik daarmee doe, ben vanaf het eerste uur lid en wil uiteraard nog wel de jubleumbox meemaken.
Alleen... het is natuurlijk wel dezelfde man van Selekt Vracht die dat ding bezorgt.. wat moet ie nou wel niet denken met twee van die boxen elke maand?!
Overigens leuk om te zien dat de TY in Rusland hetzelfde is:
http://www.youtube.com/watch?v=9h8meMvNLHY
Alleen... het is natuurlijk wel dezelfde man van Selekt Vracht die dat ding bezorgt.. wat moet ie nou wel niet denken met twee van die boxen elke maand?!
Overigens leuk om te zien dat de TY in Rusland hetzelfde is:
http://www.youtube.com/watch?v=9h8meMvNLHY
donderdag 4 oktober 2012 om 16:24
Kerstklok, bedankt voor de tip!
Het geld is 1 keer afgeschreven, nu ik de box beter heb bekeken is niet alles hetzelfde,
zo heb ik in de ene een shampoo en in de andere box de conditioner.
en een blikje lippenbalsem en handcreme kan ik ook wel (extra) gebruiken nu de winter eraan komt!
gr parelschelp
Het geld is 1 keer afgeschreven, nu ik de box beter heb bekeken is niet alles hetzelfde,
zo heb ik in de ene een shampoo en in de andere box de conditioner.
en een blikje lippenbalsem en handcreme kan ik ook wel (extra) gebruiken nu de winter eraan komt!
gr parelschelp
vrijdag 5 oktober 2012 om 01:14
zaterdag 20 oktober 2012 om 16:13
Ook van de week mijn Glossybox gekregen en ook dit keer weer happy!
Ik heb alleen niet zoveel met de Weleda producten maarde dingen die ik niet gebruik geef ik 1 x in de zoveel tijd weg. Altijd wel iemand blij mee te maken. Vanmorgen voor het eerst de mascara van Rituals gebruikt die in de box zat en ik ben erg tevreden! Mooi full size product hoor.
Ik heb alleen niet zoveel met de Weleda producten maarde dingen die ik niet gebruik geef ik 1 x in de zoveel tijd weg. Altijd wel iemand blij mee te maken. Vanmorgen voor het eerst de mascara van Rituals gebruikt die in de box zat en ik ben erg tevreden! Mooi full size product hoor.