Minnaartopic deel 18

10-08-2012 11:54 3001 berichten
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten. Op dit topic schrijven we over de issues die het hebben van een minnaar met zich meebrengt. Gevoels- en communicatiekwesties maar ook hoe geweldig, leuk en heerlijk het kan zijn.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Alle reacties Link kopieren
quote:engel68 schreef op 27 september 2012 @ 22:44:

Lieve Angel! Er komt een mailtje je kan uit maar in het algemeen moet je bedenken; zijn alle mooie dingen die je samen met minnaar hebt meegemaakt voldoende voor je om door te gaan?

Het is niet voor het eerst dat dit gebeurd en waarschijnlijk ook niet de laatste keer, hoe graag ik je anders zou wensen.

Kun je het zelf handelen dat deze meneer steeds jouw grenzen over gaat? Zoek je spanning en/of geile aandacht of is het de man voor je? Het eerste kan je overal krijgen dat weet je! Deze man bespeelt je echter goed, de vraag is; wil je dat nog langer?

Het zal niet meevallen maar boven alles houdt respect voor jezelf en doe alleen waar jij je goed bij voelt; jouw keuze alleen.

Knuffel !

ik denk dat ik er klaar mee ben,ik heb geen zin meer om steeds argwaan te hebben,twijfel,dit gaat mijn leven beheersen en dat wil ik niet.Ik voel me zo genaaid.Toch had ik vorige week al een onderbuik gevoel en als het dan zwart op wit staat voor je neus

Thanks voor je wijze woorden Engeltje.x
Iedereen bedankt voor de wijze en lieve woorden,moest het even ventileren,ondanks dat ik nooit meer mee schrijf hier.

Ik ga is proberen of ik mijn rust kan herpakken.

Ik slaap en eet niet en voel me jankerig,bah.

Fijn weekend allemaal!
Angel, natuurlijk mag je het hier ventileren, maakt toch niet uit dat je niet veel schrijft. Juist voor dit soort dingen moet ook een plek zijn. Knuff!
@angel: je hebt post

@missdaisyduke: same old, same old? Jazeker! Toch blijf ik nog steeds bijleren en steeds leer ik bij. Het blijft namelijk wiebelen op een dun koord. Ik weet wel dat ik dingen heel anders had gedaan als ik van tevoren had geweten wat ik nu weet. Had mezelf op voorhand beschermd, voor zover dat had gekund!

@allegaartje: hihi waar blijft de tijd he? Toch met de club vanuit deel 1 veel meegemaakt hoor! Heerlijk die af en toe nog eens voorbij te zien komen (voor en achter te schermen) en te zien waar die momenteel staan. Dit topic is denk ik voor veel een meerwaarde geweest en ik hoop dat dat ook voor newbees zo is/zal worden
@noppies,bedankt voor je uitleg,maar het is een heel gedoe en de nickname blijft toch staan.

Hoop,dat er geen bekenden op deze site zitten.

Ik neem gewoon een nieuw account aan en zit voorlopig in de leesstand.
Noppies ja ik wil het beëindigen maar her was makkelijker geweest als hij dat ook had gewild ;)

Misschien heb ik vanavond een date.

Het punt is dat ik het helemaal niet wil beëindigen maar dat ik zijn gebrek aan initiatief zo zat ben. Ik wil geen booty call zijn er moet voor mij wel iets meer achter zitten. En op dit moment wordt ik hier niet gelukkig van.
Rolinka, je kunt in het moderatortopic bij overig vragen om deze nickname te anonimiseren
Och Engeltje, lieverd.. dit heb je niet verdient! Als ik het goed begrepen heb, hebben jullie samen een fijn swingsetje gevonden en nu gaat je minnaar er met "de dame" vandoor? Slordig, bijzonder slordig van beiden, zeker als je duidelijk hebt afgesproken dit niet te doen. Ik zou er in jouw plaats ook helemaal klaar mee zijn.

MissDaisy, nee, ik vind het goed dat je van tevoren eerlijk bent geweest. Je verteld "na de neuk" toch niet dat je getrouwd bent, dat gaat nergens over. Je moet iemand wel de kans geven een echte keuze te maken.

Rolinka, zo ontzettend veel heb je nog niet geschreven toch, haal de lastige stukjes eruit (je kunt die stukken vinden door jezelf te "loepen"), laat je nick anonimiseren en neem evt een nieuwe nickname aan. Of laat de hele bende gewoon staan en neem een nieuwe nick. Officiëel mag het niet (nops, je mag hoe dan ook gewoon niet in één topic reageren onder meerdere nicks, heeft niks met jezelf bijvallen te maken) maar we worden toch slecht gemodereerd.

Ik vind het leuk om een klein fossielenmeetje te hebben hier. Hai Engel en engel, hai lieve Gaar!!

En ik, ik heb vannacht in de houtgreep gelegen. Net toen ik in slaap viel (pfft, wat is de man warm..) ging de wekker, kwart voor 5!! Gelukkig mocht ik nog blijven liggen maar moest hem eerst even voelen... heb mijn lijf om m heen geslingerd. Later kreeg ik een berichtje dat hij dat héérlijk wakker worden vond
Ik wil een nieuw account aanmaken,maar krijg steeds een melding van een interne server-fout,dus dat komt nog wel.
Oh heerlijk Roos!! Ben jaloers!

Vaintje, luister naar je gevoel! Niks overhaasten, maar zeker je gevoel niet negeren.

Thnx for the support meiden. Het gaat zeker weten goed komen met mij!
Roos, een oude Nick een stille dood laten sterven en verder gaan met een nieuwe mag wel hoor. Je mag alleen niet 2 nicks binnen eenzelfde discussie gebruiken.

Missdaisy, ik vind ook dat je het wel gewoon had moeten vertellen. Jammer dat nu afgelopen is, maar het heeft je vast een hoop narigheid bespaard.
Al die gevoelens blijven voor mij een waarschuwing. Vorige week heftig gezoend in de coulissen. Hij moest dringend weg naar een ander overleg ver weg. Gisteren vertelde hij me dat hij tig keer onderweg had overwogen weer om te draaien en ons spel af te maken. Ik heb het idee dat de gevoelens bij hem heftiger zijn dan bij mij. Of ik heb gewoon meer zelfbeheersing :-)

Intussen blijf ik alles bespreken met mijn man. Onze relatie heeft nog nooit een dip gehad en het laatste dat ik zou willen, is dat ik door deze acties een dip zou veroorzaken. Nu zegt iedereen dat natuurlijk......dus waakzaamheid blijft geboden.

Het is wel zo dat mijn man een paar keer een lover heeft gehad. Ik weet in elk geval dat dat toen geen negatief effect heeft gehad.

Het is ook niet zo dat ik door deze lover mijn man opeens anders ga zien. Hij is nog steeds even leuk, inclusief alle kritiekpunten die ik al jaren van hem ken. Hij is namelijk niet volmaakt, net zo min als ik, maar we accepteren dat prima van elkaar.

Mijn man vraagt me daar nu ook wel eens naar: of de halo waarmee ik lover nu omring, nu niet opeens zijn negatieve punten uitlicht. Maar dat is dus niet zo. Ik vraag me af of dat zo is omdat ik niet verliefd ben, of omdat ik zoveel van mijn man hou, of omdat ik zo realistisch ben. Ik denk eigenlijk een mix van alles.
Roodhaar, ik denk ook dat het de mix is. Ik herken het
Meis: ik schrok behoorlijk van je melding dat je gaat scheiden. Eerder meldde je dat je verwachtte weer uit de dip te komen, ook omdat je dit heel belangrijk vindt voor je kind. Is het nu echt definitief?
Roodhaarr, het is definitief. Ik merk dat de situatie zoals die was voor ons kind ook niet gezond was. Kids pikken de signalen en gevoelens heel snel op. En wat heeft m'n kind dan aan een ongelukkige moeder?
quote:meis34 schreef op 28 september 2012 @ 13:35:

Roodhaarr, het is definitief. Ik merk dat de situatie zoals die was voor ons kind ook niet gezond was. Kids pikken de signalen en gevoelens heel snel op. En wat heeft m'n kind dan aan een ongelukkige moeder?Ik wens jullie heel veel sterkte toe
Wat moeilijk zal het voor je zijn Angel, 5 jaar it een behoorlijk lange tijd en om er dan met zo'n klapper achter te komen

Goh daar schrik ik echt wel even van Meis , dat je gaat scheiden.

Ik dacht dat jullie een balans hadden gevonden in een open relatie maar blijkbaar waren er toch meer onderliggende problemen.

Denk je dat het proces versneld is door het aangaan van een Nr2 relatie ?

Ik bedoel niet dat hij de oorzaak is maar je hoort wel vaker dat er daardoor toch diepere problemen naar boven komen.

Ik hoop dat je snel de rust weer terug mag vinden met je kind en net wat je zegt, kinderen hebben zoveel meer in de gaten dan wij doorhebben.

Heel veel sterkte, het zal een moeilijke tijd voor je worden.

@ Rooss nieuwe Ava ? Nice....
Zit erg in de meeleesstand en wil iedereen sterkte en kracht toewensen om het juiste te doen.

Hier net een onverwachts open gesprek gehad met nr 1. Hij vertelde over het vreemdgaan van een vriend die hem in vertrouwen heeft genomen. Dus ik dacht aan een opening en heb eens zitten hengelen. Blijft voor hem een no-go als ie erachter zou komen van mij. Ik heb hem gezegd dat ik me er iets bij voor zou kunnen stellen. Gelijk eens gevraagd wat hij dan vond van mijn zoenpartij met een vrouw (want dat is toch eigenlijk ook vreemdgaan in mijn ogen) Daar zou ie dus een heel stuk minder problemen mee hebben... Waarom is dat dan minder erg??? Ik heb het er gewoon warm van hahaha Ga het even op me in laten werken
Ik geloof dat links naar webpagina's niet zijn toegestaan.

Toch wil ik jullie tippen voor een site. Voor alle dames die steun, troost en herkenning willen/zoeken bij hun verdriet is de site van Hein Pragt een absolute aanrader. Google hem en ga naar de sectie "eroses". Je vindt wellicht antwoorden die je helpen.

Wel serieuze dingen allemaal, maar zoo herkenbaar.

Hopelijk hebben jullie er iets aan en zo ja, laat het de anderen weten oké?
quote:vaintje schreef op 28 september 2012 @ 09:29:

Het gaat inmiddels verder dan gewoon verliefd, en ik kom een beetje in de knel daardoor persoonlijk...

Woops, ben jij even on-topic dan! Bedoel je te zeggen dat er sprake is van 'echte liefde' en dat je last hebt van gewetensconflicten? Nou ja, ik wil niet nieuwsgierig zijn hoor... vertel niet meer dan je kwijt wilt

@Meis. Wat jammer zeg.... ! Een scheiding is een heftig proces, maar volgens mij zat het er al langer aan te komen bij jou. Heel veel sterkte in ieder geval.

@Engel: zeker heeft het topic een meerwaarde, we zitten niet voor niks al op deel 18. Ik vind het ook leuk om een paar fossielen terug te zien hoor...best nieuwsgierig hoe het met al die mensen is gegaan, eigenlijk.

@Roodhaar... spannende ontwikkelingen ! Volgens mij wordt het wel wat tussen jou en deze kandidaat. Ik vind dat je er evenwichtig in staat en ik hoop dat hem dat ook lukken gaat.

@Roos...wat heerlijk dat je je lover zo'n lekkere 'wake-up-call' hebt kunnen geven, al was het onwijs vroeg in de morgen. Daar kan hij weer even mee door dan.

Is het fruitseizoen voorbij of zo, trouwens?? Deze ava vind/vond ik ook heel erg Rooss, hoor !

Ik geniet nog na van een cheile neuqdate afgelopen week, vlindertjes fladderen nog vrolijk rond. Nice.
Oei, Gaar, loedertje dat je bent! Klinkt goed. Een echte cheyle neuqdate, daar ben ik ook wel weer eens vet aan toe hoor.. vrijen met deFries is fijn maar wel eeh vrijen hè?

Dat samen slapen en wakker worden is inderdaad zwaar relaxed hoor.. en het stomme was, gisteren kwam hij een half uur (!!) te vroeg op zijn werk, we hadden makkelijk nog even kunnen seksen. Ik had een balende Fries aan de foon

Heel misschien zondag een herkansing... en dan waarschijnlijk een week minimaal contact.

That`s life.

Fruitseizoen is inderdaad voorbij, ik heb mijn oude jasje weer eens van stal gehaald. Zal wel snel wennen jôh!
quote:Allegaartje schreef op 28 september 2012 @ 00:33:

@Dirk.. hoe is het met jou dan? Heb je al een paar stapjes kunnen maken met je vrouw ?

Lief dat je dat nog weet en aan me denkt.

Nee, dat gedeelte is niet echt opgeschoten. Ik heb een paar gesprekken gehad. Maar er komt niet echt wat terug. Mijn vrouw vind het dagelijkse gangetje wel best. Hoewel ik erg concreet ben geweest dat er voor mij wat mist. Maar ook voor mij is communiceren over dingen waar we lang niet over hoefden te praten moeilijk. Het laatste wat ik wil is dagelijks met een set moeilijkheden aankomen, en zo de problemen aanpraten.

Het is ook niet zo dat ik een moeilijk en zwaar leven hierdoor heb, maar pff, ik zou zo weer met een minnares beginnen als de reden dat ik gestopt was niet weer even hard naar boven zou komen na een poosje.

Denk overigs wel dat mijn vrouw iets vermoed. (maar er is geen minnares meer hè), al een paar keer opgevallen dat ze in mijn telefoon de berichten zat te bekijken.

Ook nog een keer wat gedronken met mijn ex-minnares. Is heel netjes gegaan, maar het doet mij verdriet dat ik haar liefdes verdriet heb aangedaan.

zo, nu ben je weer bij, geniet van je weekend
Voor de fossielen? Waar vind ik dat beton en het prikkeldraad? Ik heb het nodig...

ik heb mezelf laten kwetsen, hopelijk onbedoeld maar het schudde me wel goed wakker, dat is niet wat ik wil.

Ben nog aan het bedenken wat mijn exit-strategie gaat worden. Stap ik er geluidloos uit, chique, een uitgebreide mail waarin ik mijn hart lucht of zoek ik de confrontatie. Bij dat laatste ben ik bang dt ik mezelf ga vernederen en een nog pijnlijker situatie creeer. Mijn hersenen maken overuren op dit moment...
Ik hen sinds 2 jaar een minnaar. Al meteen wist mijn man ervan (hij gaf de voorzet dat hij zeker wist dat ik een gezamenlijke vriend kon verleiden, hij had gelijk 😊.

Na 2 dates zonder man erbij, alleen nog maar trio's gedaan. Minnaar wil wel zonder mijn man erbij, maar man en ik hebben afgesproken dat ik dat niet meer doe. En wat is er geiler als tegelijkertijd 2 mannen om je heen ( in je).

Man heeft kortgeleden aangegeven wel contact met stel te willen zoeken. Maar als ik heel eerlijk ben wegtik niet hoe ik het zou vinden als man met andere vrouw bezig is. Voel me best egoïstisch. Wie herkent dat?
quote:anna15 schreef op 29 september 2012 @ 17:12:

Voor de fossielen? Waar vind ik dat beton en het prikkeldraad? Ik heb het nodig...

.Ik nie snap nie.. ... aan wie refereer je hier? Doe verder niks waar je later spijt van hebt..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven