Geen leven meer sinds je niet meer rookt?

14-03-2008 21:04 2222 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ildiko, aan jou de eer
Zal het niet verklappen hoor TD.

Smeer jij je keeltje maar lekker.

Beterschap meid.

op afstand want mag niet óók ziek worden.
Tnx Red, ik voel me best nou wel een beetje zielig en lamlendig . Ga maar even slapen nu denk ik...
Arme, arme, arme TD! Wel even goed uitzieken hoor!

Eerder mag je van mij iig niet aan les 4 beginnen!

Ik ga even msn downloaden, anders gebeurt dat echt nooit meer...
Goede avond dames! Ik hoorde van het bestaan van deze gezellige tent en dacht, ik loop een keertje binnen. Ik behoor immers tot de doelgroep, iets langer dan een jaar gestopt met roken en het alleen een wijntje drinken wel eens zat dus ik hef graag het glas even met jullie (een roseetje hier omdat die nu toevallig open was). Benen languit op de bank en ik voel me toch wel heel voldaan, moet ik zeggen.

Beterschap TD...

Tjee wat denk je wat, stopt er een ijscowagen. compleet met clownsmuziekje voor mijn deur! (woon hier pas een paar maanden). Nou, geen ijs voor mij, ben ook niet blij met mijn buik, op het moment.
Hey Its, welkom hier. Hoe meer zielen hoe meer vreugd

TD doe je lekker rustig aan? Eerst goed uitzieken he?

Sum, Red, Illie, alles goed?
Hela Its, leuk dat je komt buurten bij de digitale kroeg! Ik hoop dat je een beetje voorbereid bent op het gebezigde niveau hier...zo niet...lees voor de grap de eerste 10 pagina's even.

Is de ijscowagen al weg op heb je z'n bumper nog vast?

Sjar met mij is alles in orde hoor...'k begin weer een beetje bij te trekken.

Hoe is het met jou? Was het sporten vanmorgen lekker?
Sporten ging wel oke. Wel al wat spierpijn in mijn borst en armen, maar ach, dat hoort erbij.

Ben blij dat je weer wat bij trekt illie

Ik ga zondag voor een rondje van 30 minuten. Als je interesse hebt om mee te lopen dan hoor ik het wel he?

Meiden, ik ga lekker naar mijn bedje. Tot morgenochtend weer
Mmmm ijs... (ben hier nog een grote zak drop aan het wegwerken met geheimhouding dankzij Red)

Voel me al ieeeeetjse beter...

Fijn dat het weer wat beter met jou gaat Illie. Heftig hoor...

En Sjar, hard aan de gewichten lopen sjorren?
Hey dronkenlappen! .. sory.. dag ladies.. TD voel je je iets beter?

.. its, hoi-welkom! Alhoewel, schrijf eigenlijk ook niet echt lang hier mee.. ijswagen met discomuziek... geeft wel een echt zomergevoel, lekker!

Ik heb vanmorgen echt superlekker gelopen. Les 21, weeeeeerrrrr.... blijf geloof ik hier een beetje steken, maar nu geen vakanties en sterfgevallen tussendoor, dus ik ren vrolijk verder nu!

Alhoewel.. dit is natuurlijk erg OT hier..

Verwarrend hoor...

pijler gezondheid: over niet meer roken

pijler overige: over drankmisbruik

pijler lijf&lijn: over rennen-met-Evy

Ga zo ook r. bed, trusten!
Computer says nooooo
quote:summer73 schreef op 22 april 2008 @ 22:29:

pijler gezondheid: over niet meer roken

pijler overige: over drankmisbruik

pijler lijf&lijn: over rennen-met-Evy

Hey! Denk erom hè!!....'t is pas drankmisbruik als je morst!

Even tussendoor...ik stoot trouwens net zóóóó gruwelijk hard mijn kleine teen (ja, de deurpost stond er echt al langer )...ik hoop dat mijn voet het morgen nog doet...doet echt héééél erg pijn!

TD...ik denk dat ik je wel geloof als je zegt dat je je iets beter voelt...

*gaat zo dromen van zakken drop en ijscowagens*
Ildiko: ik hoop zeker voor jou dat je voet het morgen nog doet! Wat kan dat toch godsgruwelijk veel pijn doen he.. je teen stoten, onwerkelijk!
Computer says nooooo
quote:ildiko schreef op 22 april 2008 @ 22:43:

[...]

Hey! Denk erom hè!!....'t is pas drankmisbruik als je morst!

Char, ben je nou alweer sporten geweest? (gelet op het tijdstip van posten).

En mee eensch: het is een Doodzonde om drank te morsen. Tenzij je er iemand mee doopt om toe te treden tot dit lieve zooitje ongeregeld .

Ik heb ooit eens mijn kleine teen gruwelijk hard gestoten toen ik in alle haast om mijn huis in orde te krijgen voor het eerste etentje met mijn vriend bij mij thuis, over een koffertje struikelde dat ik nog moest wegzetten. Dat is zo erg hard aangekomen dat ik het de avond zelf nog wel uithield, maar de rest van de week amper kon lopen. Ook heb ik nog lang na-pijntjes gehad.

Ik heb het nooit kunnen controleren maar ik zou niet verbaasd zijn als ie gebroken is geweest. Mijn kleine tenen staan al naar binnen toe waardoor ik het niet goed kan zien, overigens.

Ik hoop dat het bij jou niet zo hard is aangekomen Illie, anders wordt het komende week schuifelen met een looprek op de aanmoedigende klanken van Evy...
Hallo lieverds van me,

Voor jullie denken dat ik van de aardbodem verdwenen ben laat ik maar weer snel iets van me horen hier.

Illie ,

Hoe gaat t met je voetje vandaag lieverd, kun je nog een beetje lopen toch?

Sjar,

Ook alweer van alle pijntjes bevrijd?

Sum,

Kun je het nog een beetje bijhouden met al die topics?

Hoi Its, welkom.

Hier rijd ook altijd zo'n ijcowagen met zo'n achterlijk muziekje.

Je woont toch niet stiekem bij mij in de straat hè?

TD, hoop dat je al weer ietwat bent opgeknapt.

Is je zak drop al leeg?

Drank morsen is inderdaad ernstig misbruik maar vond je tip om nieuwelingen te dopen wel héél sterk.

Dus bij deze roep ik Sum, TD en Its richting de bar te komen zodat we jullie officieel kunnen laten toe treden .

*Red morst een héél klein beetje want is een zuinige zeeuwse en de rest wil ze voor zichzelf bewaren voor de avonduurtjes*

Zo nu zijn jullie officieël toegetreden tot de orde van schuimmacheerders zonder leven.

Heb vanaaf ook wel weer tijd om ff te komen leuteren hier, ga eerst eten bij een goeie kennis waarna de kapster langs komt.

Maar Red zou Red niet zijn als ze niet snel zou maken dat ze daar weg komt om gezellig hier aan de stamtafel te schuiven.

tot laterrrrrrrr, van Red
Ik ben waarlijk vereerd....

Dankje Red!

Ben nog steeds niet lekker in orde, drop heeft niet geholpen en de thermometer wil maar niet onder de 38 komen weer.

Ik heb een leuk weekend voor de boeg, hou op met griepen!!
*Buigt diep het hoofd*

(euh, wat is nu verder eigenlijk de bedoeling van je ritueel, Red? Want je morst een beetje... moeten we dat oplikken van de bar ofzo??)

Hoe gaat 'ie met je, lieve Red?

Nee, ik houd het voor geen meter meer bij hier.. hahaha... schrijf me een versuffing, althans het lijkt mss ook alleen maar zo omdat ik een gruwelhekel aan tieppen heb... Kan het nl écht niet en moet bijna bij elk woord gemiddeld 5x 'backspacen' en opnieuw tieppuh...

Ik ga vanavond uit eten met een vriendinnetje die ik veel te lang niet heb gezien dus denk niet dat ik hier later nog kom meezuipen kletsen..

Heel veel beterschap gewenst voor TD! Je hebt nog 2 dagen de tijd.. het weekend haal je vast!! Flink aan de vitamine c!
Computer says nooooo
Wèèèèèèhhhhhh... Mijn kleine teen is helemaal dik en blauw! Had vandaag (stomme ikke!) ook nog een charmant schoentje met hak aan naar het werk, waar ik uiteindelijk dus niet erg charmant op kon lopen...Ben net nog wel wezen lopen, maar niet echt van harte...voelde niet fijn!

TD, sterkte enne...je zult toch echt geduld moeten hebben, vrees ik! Uitzieken!!!

Red en Summer...veel plezier vanavond!
@Il, heb ooit mijn een-na-kleinste-teen aan een kokosnoot op het strand gestoten.. Onvoorstelbaar pijnlijk en duurde best lang eer dat weg was. Achteraf bleek bij rontgen voor ander doel de teen gebroken te zijn geweest. Je kunt er even naar laten kijken, wellicht kun je tape krijgen, scheelt iig in de pijn, waarschijnlijk.
Computer says nooooo
Illie, en je hebt nog wel van die kekke parapluutjes op je voeten! Zeker geen stootkussens ingebouwd, of had je ze net even uit?

Mijn airbags functioneerden niet...maarrr mijn voeten blijven gelukkig wel droog!

Summer, ik dacht eigenlijk dat dik en blauw gelijk al inhield dat het niet gebroken zou zijn...Of heb ik dat verkeerd?
quote:Chardonnay schreef op 22 april 2008 @ 22:04:

Ik ga zondag voor een rondje van 30 minuten. Als je interesse hebt om mee te lopen dan hoor ik het wel he?

Deze vraag was ff blijven liggen...ik wist niet meer op welk topic je 'm had gesteld...

Ik heb zeker wel interesse, maar moet even afwachten hoe mijn teen het gaat doen...

Verder heb ik zondag een date, maar weet nog niet hoe laat.

Ach, tja, wat zal ik zeggen....de beste manier om een liefde te vergeten is toch echt een nieuwe te ontmoeten...
Een date?

Maareh is de F. niet meer leuk dan. Of heeft die er geen zin meer in nu hij on hold was gezet

Kijk maar ff illie, je kan me zondagochtend altijd even mailen, msn-en, krabbelen, of je komt hier even langs
Hé lieverd, ik ben er al weer hoor,

Illie, alweer een nieuwe date meid????

Sum,

Ietwat te laat wellicht maar wil je toch en leuke avond toe wensen wijffie, geniet er van.

Sjar en Td nog wel in the house???

Of zit ik hier nu zielig alleen te wezen?
Hihi..Sjar, die F. had ik al definitief on hold gezet omdat hij mij veel te veel claimde en daar kan illie errug slecht tegen!

De nieuwe date is trouwens wel weer een F, maar niet dezelfde...

Ik moet zeggen dat ik niet heel erg sta te springen, maar wellicht is het toch een goede manier om de gedachten een beetje te verzetten. Je hebt best kans dat ik er zondag wel heel erg veel zin in heb...mezelf kennende...

Zondagochtend heb ik geen afspraken, dus afspreken kan sowieso...de vraag is alleen of ik ook kan lopen...

Red...ik ben ook in da house hoor! is de kapper al geweest?
hé meisjes, of jullie er nu zijn of niet.

Moet ff wat kwijt.

Wordt een beetje triest van alle reclame's nu op tv over moederdag.

Maakt me een beetje huilerig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven