TTTOT Kluphuis 12
zaterdag 1 september 2012 om 21:12
Welkom in ons gezellige kluphuis, waar gelachen , gegeind , geklaagd en gehuild mag worden. Waar je al je leuke momenten, pijntjes, weetjes, verdrietjes, grapjes, en alles wat je verder nog wil vertellen, kwijt kan. Waar een emo-post op z’n tijd een must is en niet wordt afgestraft. Waar we allemaal een tikkie koekoek zijn . Kortom, waar je jezelf kan en mag zijn. En waar Peacy, inmiddels alweer een tijd geleden, iets over heeft geschreven wat de lading dekt:
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
zaterdag 29 september 2012 om 16:37
zaterdag 29 september 2012 om 16:53
Onze nieuwe huisgenoot, de kitten, is vandaag gearriveerd. Leuk beessie vinden wij, alleen denken Zus en Broer daar nog heel anders over. Zus gaat nog wel, die is best nieuwsgierig, maar Broer gromt en blaast als een idioot. Had het eigenlijk andersom verwacht want Broer is normaal veel socialer dan Zus. We laten ze maar even gaan.
Hahaha, Broer is nu buiten, maar de 2 dames zitten zowaar samen te eten! Zus vindt het niet eens erg dat Ukkie uit haar bak eet, dus zitten ze nu samen aan het kittenvoer.
Hahaha, Broer is nu buiten, maar de 2 dames zitten zowaar samen te eten! Zus vindt het niet eens erg dat Ukkie uit haar bak eet, dus zitten ze nu samen aan het kittenvoer.
zaterdag 29 september 2012 om 16:53
quote:missy_acy schreef op 29 september 2012 @ 16:34:
Zo irritant. Mutsen die plots 90 op een 120 weg gaan rijden!!!
Inderdaad! Wat ook irritant is, mensen die een eenrichtingsweg in rijden omdat dat korter is en dan het hele kruispunt opstoppen omdat als het (fiets)stoplicht op groen springt er geen auto's horen te rijden...
Zit nu te kijken naar hoe een vrouw haar auto 4 keer laat afslaan bij het de bocht omgaan (ze stond niet eens volledig stil).
Zo irritant. Mutsen die plots 90 op een 120 weg gaan rijden!!!
Inderdaad! Wat ook irritant is, mensen die een eenrichtingsweg in rijden omdat dat korter is en dan het hele kruispunt opstoppen omdat als het (fiets)stoplicht op groen springt er geen auto's horen te rijden...
Zit nu te kijken naar hoe een vrouw haar auto 4 keer laat afslaan bij het de bocht omgaan (ze stond niet eens volledig stil).
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
zaterdag 29 september 2012 om 16:55
quote:grobbekuiken schreef op 29 september 2012 @ 16:53:
Hahaha, Broer is nu buiten, maar de 2 dames zitten zowaar samen te eten! Zus vindt het niet eens erg dat Ukkie uit haar bak eet, dus zitten ze nu samen aan het kittenvoer.aaaah
Hahaha, Broer is nu buiten, maar de 2 dames zitten zowaar samen te eten! Zus vindt het niet eens erg dat Ukkie uit haar bak eet, dus zitten ze nu samen aan het kittenvoer.aaaah
zaterdag 29 september 2012 om 17:01
Lastpakken op de weg, waarom zijn het er zo veul?!
Slim om dat adres alvast te oefenen, heel belangrijk vind ik dat. Maar ja, wij hebben maar 1 lettergreep, dus da's dan weer heel makkelijk.
Onze WBV had jaren geleden het plan opgevat de huizen in onze wijk in allerlei kleuren te schilderen: rood, geel, blauw en groen. Want, zo was de redenatie van de muts die ze daarvoor hadden ingehuurd, dan konden de kinderen makkelijker hun huis terugvinden .
Slim om dat adres alvast te oefenen, heel belangrijk vind ik dat. Maar ja, wij hebben maar 1 lettergreep, dus da's dan weer heel makkelijk.
Onze WBV had jaren geleden het plan opgevat de huizen in onze wijk in allerlei kleuren te schilderen: rood, geel, blauw en groen. Want, zo was de redenatie van de muts die ze daarvoor hadden ingehuurd, dan konden de kinderen makkelijker hun huis terugvinden .
zaterdag 29 september 2012 om 17:06
quote:grobbekuiken schreef op 29 september 2012 @ 17:01:
Onze WBV had jaren geleden het plan opgevat de huizen in onze wijk in allerlei kleuren te schilderen: rood, geel, blauw en groen. Want, zo was de redenatie van de muts die ze daarvoor hadden ingehuurd, dan konden de kinderen makkelijker hun huis terugvinden .Is iets van te vinden, alleen krijg je een WIllemstadeffect
Onze WBV had jaren geleden het plan opgevat de huizen in onze wijk in allerlei kleuren te schilderen: rood, geel, blauw en groen. Want, zo was de redenatie van de muts die ze daarvoor hadden ingehuurd, dan konden de kinderen makkelijker hun huis terugvinden .Is iets van te vinden, alleen krijg je een WIllemstadeffect
zaterdag 29 september 2012 om 17:11
Dat zou nog leuk zijn Peacy, maar het zijn allemaal dezelfde type woningen, waarvan dan alleen de kozijnen geschilderd worden. Ze hebben dit al eerder zo gedaan, dat zag er echt niet uit. Rood werd na een jaar een soort eng roze, wij hadden geel (?!?) en er was nog wat vaalgroen.
Op één bewoonster na hebben we ze hartelijk uitgelachen tijdens een bijeenkomst en uiteindelijk hebben ze er "normale" kleuren opgekalkt (want schilderen kun je het eigenlijk niet eens noemen).
Op één bewoonster na hebben we ze hartelijk uitgelachen tijdens een bijeenkomst en uiteindelijk hebben ze er "normale" kleuren opgekalkt (want schilderen kun je het eigenlijk niet eens noemen).
zaterdag 29 september 2012 om 19:14
quote:neweve schreef op 29 september 2012 @ 19:03:
Ik vul een onderzoek in over een nieuw product: licht ontbite wat een rare titel voor een product.Raar is dat toch hè? Een Nederlandse naam voldoet kennelijk niet. Maar dan zou ik er iets als "lite ontbite" van maken, anders ziet het eruit als ontbijt met een lichtje .
Loop je wel risico dat mensen het heel fonetisch gaan uitspreken, als liete ontbiete ipv lijt ontbijt. (schoonma zei altijd Tupperwáááre).
Wat is het eigenlijk voor product?
Ik vul een onderzoek in over een nieuw product: licht ontbite wat een rare titel voor een product.Raar is dat toch hè? Een Nederlandse naam voldoet kennelijk niet. Maar dan zou ik er iets als "lite ontbite" van maken, anders ziet het eruit als ontbijt met een lichtje .
Loop je wel risico dat mensen het heel fonetisch gaan uitspreken, als liete ontbiete ipv lijt ontbijt. (schoonma zei altijd Tupperwáááre).
Wat is het eigenlijk voor product?
zaterdag 29 september 2012 om 19:25
quote:grobbekuiken schreef op 29 september 2012 @ 19:14:
[...]
Raar is dat toch hè? Een Nederlandse naam voldoet kennelijk niet. Maar dan zou ik er iets als "lite ontbite" van maken, anders ziet het eruit als ontbijt met een lichtje .
Wat is het eigenlijk voor product?Ik dacht nu ook eerst licht ontbiete? waarom schrijven ze ontbijt verkeerd is het een typfout (nee dan is het ook een spelfout: ontbeit)... Kortom geen geschikte naam...
[...]
Raar is dat toch hè? Een Nederlandse naam voldoet kennelijk niet. Maar dan zou ik er iets als "lite ontbite" van maken, anders ziet het eruit als ontbijt met een lichtje .
Wat is het eigenlijk voor product?Ik dacht nu ook eerst licht ontbiete? waarom schrijven ze ontbijt verkeerd is het een typfout (nee dan is het ook een spelfout: ontbeit)... Kortom geen geschikte naam...
zaterdag 29 september 2012 om 19:30