TTTOT Kluphuis 12

01-09-2012 21:12 3031 berichten
Welkom in ons gezellige kluphuis, waar gelachen , gegeind , geklaagd en gehuild mag worden. Waar je al je leuke momenten, pijntjes, weetjes, verdrietjes, grapjes, en alles wat je verder nog wil vertellen, kwijt kan. Waar een emo-post op z’n tijd een must is en niet wordt afgestraft. Waar we allemaal een tikkie koekoek zijn . Kortom, waar je jezelf kan en mag zijn. En waar Peacy, inmiddels alweer een tijd geleden, iets over heeft geschreven wat de lading dekt:

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)
Zo irritant. Mutsen die plots 90 op een 120 weg gaan rijden!!!
Hey, zo'n muts ben ik niet .

Maar ze zijn wel irritant inderdaad.

Sleehak kan ik wel doen.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 29 september 2012 @ 15:11:

Ben net ook meteen doorgegaan naar de supermarkt en was blij met het winkelwagentje.

Maar nog blijer was ik toen ik thuiskwam in die hakken heb uitgeschopt!Toch wel netjes uitgedaan hoop ik? Uitgeschopt is ook zonde hoor!
quote:pimpelmeesje67 schreef op 29 september 2012 @ 14:57:

Nou... ik zou geen nee zeggen tegen een voetmassage Hoi Pimpel, ik heb nog wel zo'n voetmassage-waterapparaat voor je. Krijg je er ook oordoppen bij, want hij maakt best veel herrie.
Onze nieuwe huisgenoot, de kitten, is vandaag gearriveerd. Leuk beessie vinden wij, alleen denken Zus en Broer daar nog heel anders over. Zus gaat nog wel, die is best nieuwsgierig, maar Broer gromt en blaast als een idioot. Had het eigenlijk andersom verwacht want Broer is normaal veel socialer dan Zus. We laten ze maar even gaan.

Hahaha, Broer is nu buiten, maar de 2 dames zitten zowaar samen te eten! Zus vindt het niet eens erg dat Ukkie uit haar bak eet, dus zitten ze nu samen aan het kittenvoer.
Alle reacties Link kopieren
quote:missy_acy schreef op 29 september 2012 @ 16:34:

Zo irritant. Mutsen die plots 90 op een 120 weg gaan rijden!!!

Inderdaad! Wat ook irritant is, mensen die een eenrichtingsweg in rijden omdat dat korter is en dan het hele kruispunt opstoppen omdat als het (fiets)stoplicht op groen springt er geen auto's horen te rijden...

Zit nu te kijken naar hoe een vrouw haar auto 4 keer laat afslaan bij het de bocht omgaan (ze stond niet eens volledig stil).
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
quote:grobbekuiken schreef op 29 september 2012 @ 16:53:

Hahaha, Broer is nu buiten, maar de 2 dames zitten zowaar samen te eten! Zus vindt het niet eens erg dat Ukkie uit haar bak eet, dus zitten ze nu samen aan het kittenvoer.aaaah
quote:Hahaha, Broer is nu buiten, maar de 2 dames zitten zowaar samen te eten! Zus vindt het niet eens erg dat Ukkie uit haar bak eet, dus zitten ze nu samen aan het kittenvoer.
Ons nieuwe adres heeft 9 lettergrepen straks.

Nu zijn het er 3, en DP kent haar adres dus uit t hoofd.

Ben alvast t nieuwe adres aan t oefenen dus.
Lastpakken op de weg, waarom zijn het er zo veul?!

Slim om dat adres alvast te oefenen, heel belangrijk vind ik dat. Maar ja, wij hebben maar 1 lettergreep, dus da's dan weer heel makkelijk.

Onze WBV had jaren geleden het plan opgevat de huizen in onze wijk in allerlei kleuren te schilderen: rood, geel, blauw en groen. Want, zo was de redenatie van de muts die ze daarvoor hadden ingehuurd, dan konden de kinderen makkelijker hun huis terugvinden .
quote:grobbekuiken schreef op 29 september 2012 @ 17:01:

Lastpakken op de weg, waarom zijn het er zo veul?!

Slim om dat adres alvast te oefenen, heel belangrijk vind ik dat. Maar ja, wij hebben maar 1 lettergreep, dus da's dan weer heel makkelijk.

Onze WBV had jaren geleden het plan opgevat de huizen in onze wijk in allerlei kleuren te schilderen: rood, geel, blauw en groen. Want, zo was de redenatie van de muts die ze daarvoor hadden ingehuurd, dan konden de kinderen makkelijker hun huis terugvinden .Is iets van te vinden, alleen krijg je een WIllemstadeffect
Dat zou nog leuk zijn Peacy, maar het zijn allemaal dezelfde type woningen, waarvan dan alleen de kozijnen geschilderd worden. Ze hebben dit al eerder zo gedaan, dat zag er echt niet uit. Rood werd na een jaar een soort eng roze, wij hadden geel (?!?) en er was nog wat vaalgroen.

Op één bewoonster na hebben we ze hartelijk uitgelachen tijdens een bijeenkomst en uiteindelijk hebben ze er "normale" kleuren opgekalkt (want schilderen kun je het eigenlijk niet eens noemen).
BURP misschien waren 3 gevulde wraps toch een beetje veel maar het groenteprutje was erg lekker.

Waar is iedereen heen gevlucht eigenlijk?
Ik vul een onderzoek in over een nieuw product: licht ontbite wat een rare titel voor een product.
Ik ben er nog hoor.
Ik ben er nog hoor. ..

Ooh Grobs.. Nee dan werkt t niet . Raar hoe ze daar bijkomen dan :-s.

Licht ontbite??
quote:neweve schreef op 29 september 2012 @ 19:03:

Ik vul een onderzoek in over een nieuw product: licht ontbite wat een rare titel voor een product.Raar is dat toch hè? Een Nederlandse naam voldoet kennelijk niet. Maar dan zou ik er iets als "lite ontbite" van maken, anders ziet het eruit als ontbijt met een lichtje .

Loop je wel risico dat mensen het heel fonetisch gaan uitspreken, als liete ontbiete ipv lijt ontbijt. (schoonma zei altijd Tupperwáááre).

Wat is het eigenlijk voor product?
quote:grobbekuiken schreef op 29 september 2012 @ 19:14:

[...]

Raar is dat toch hè? Een Nederlandse naam voldoet kennelijk niet. Maar dan zou ik er iets als "lite ontbite" van maken, anders ziet het eruit als ontbijt met een lichtje .

Loop je wel risico dat mensen het heel fonetisch gaan uitspreken, als liete ontbiete ipv lijt ontbijt. (schoonma zei altijd Tupperwáááre).

Wat is het eigenlijk voor product?Ik dacht nu ook eerst licht ontbiete? waarom schrijven ze ontbijt verkeerd is het een typfout (nee dan is het ook een spelfout: ontbeit)... Kortom geen geschikte naam...
Mag je dat ook nog aangeven, dat die naam belachelijk is?
Het is denk ik bite. Als in een bite hebben.
quote:grobbekuiken schreef op 29 september 2012 @ 19:27:

Mag je dat ook nog aangeven, dat die naam belachelijk is?Yep en of ik de naam bij het beoogde product (een soort fruitontbijtdrank) vond passen.
Blijft een rare naam. Als het idd zo is als Acy bedoelt, is het nog steeds maf want dan mix je Nederlands en Engels door elkaar.

Ont-bite, net zoiets als Breaksnel. Bovendien is er aan een drankje meestal niet zoveel te bi-ten lijkt me .
Breaksnel klinkt leuk.

Bite kan ook de smaak zijn.
Ik heb bij de xenos de hello Kitty bakvorm gekocht. Was nu maar 3 euro!
Cute!

Hallo allemaal. Kom ff zwaaien. (batterij is bijna leeg en k heb geen stopcontact)
Been there, done that, got the T-shirt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven