Huis te koop!

01-04-2012 21:14 2348 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu de Open Huizen Dag voorbij is, en we weer gewoon proberen ons huis te verkopen...dacht ik dat het misschien leuk was om een beetje op de hoogte te blijven van elkaars ontwikkelingen.
En ook aardig van Heppie en Visils, thanks!
Spannend Rieneke!
Nog niemand.

Dit is wel zenuwslopend hè! Man blijft positief.
Ja vreselijk zenuwslopend, ook hier is man rustig(er )
Rieneke, waren je kijkers een beetje enthousiast?
Jaaa, wij hebben net twee stellen gehad hier, waren enthousiast!
Super joh!!
Ja

Hoop voor jou ook nog kijkers!
@Droid, ja, woning voldoet aan de wensen, staat er op het formulier. Maar beide ( een stel) nog in bezit van een woning... dus.....

Net weer een bezichtiging gehad. Degene die dinsdag ook komt kijken ( en in mei ook al is geweest......:-)) en tijdens die bezichtiging kwam nummer 3!!!! Die lopen nog rond.

Wouw ben helemaal happy!!!
..
_webs_ wijzigde dit bericht op 29-09-2012 14:56
Reden: verkeerde topic
% gewijzigd
Hoe is het afgelopen bij jullie? Hier één kijker maar wel een serieuze, én een huurflat, we gaan het zien!

Ben wel erg blij dat het erop zit, werd knetter van mezelf!

Toi toi toi voor ons allemaal!!
De ene kijker die is geweest was positief. Ze willen echt gaan kopen. Dus nu duimen dat het ons huis zal zijn!
Dit was echt de meest nutteloze zaterdag in jaaaarreen... Geen kijkers, hele dag een beetje doelloos rondgehangen, niks aan.
quote:visils schreef op 29 september 2012 @ 16:32:

De ene kijker die is geweest was positief. Ze willen echt gaan kopen. Dus nu duimen dat het ons huis zal zijn!

Same here!

Rot Anna15, dat hadden wij de vorige keer ook!
O mensen! Ik hoop zo dat er tussen die kijkers ook KOPERS zitten!

Anna: he shit zeg! O ik kan me zo voorstellen dat je je dan een beetje hopeloos voelt. Ik had om kwart over elf al zoiets van 'komt 'r nog iemand!?'

Wij hebben hier een goede OHD gehad. NEGEN stellen/gezinnen over de vloer gehad! Het was loeidruk. Ze overlapten elkaar ook allemaal en we konden het met z'n tweeen maar net bolwerken. Superfijn. Kindjes gedroegen zich voorbeeldig, dat was ook fijn... ze willen nog wel eens in een vervelende bui schieten als ze niet zoveel aandacht krijgen, maar ze hielden zich heel kranig. Nu ben ik niet meer nerveus voor de OHD maar voor het moment dat de makelaar belt. Klinkt dat bekend? Of stel ik me nou aan? Gaat jullie makelaar erachteraan bellen?
webs: ? Wat doen de puntjes? Wel kijkers? Geen kijkers?

[edit] o ik zie het al, verkeerde topic.
Helemaal dat de kijkers elkaar tegenkomen, moet toch een gevoel van 'popi huis...goeie koop' geven!

Negen, zou toch denken dat daar een koper tussen zit!!

quote:Talise schreef op 29 september 2012 @ 19:33:

Nu ben ik niet meer nerveus voor de OHD maar voor het moment dat de makelaar belt. Klinkt dat bekend? Of stel ik me nou aan? Gaat jullie makelaar erachteraan bellen?Onze makelaar gaat gelijk maandag bellen...nieuw plan van aanpak geloof ik, ijzer smeden nu het heet is, ik weet niet of ik er helemaal achtersta, of het niet een beetje pushy is, wat vinden jullie?
Droid: je zou het zeggen... maar dit hebben we eerder gehad en toch geen koper (andere huis).

Maandag. Ja... kweenie, ik ben nogal ongeduldig van aard (schorpioen) dus ik hou wel van een beetje actie, haha! Maar of het handig is? Dat laten we maar aan de makelaar over toch? Ik kan me voorstellen dat ie belt, voordat iedereen het alweer vergeten is, dat kan ook nog.

Wij hebben in ieder geval alle kijkers een (selfmade, jaja) brochure meegegeven zodat ze thuis nog even kunnen 'nagenieten' ahum. Ik hoop dat dat ook nog helpt. Dan denken ze wellicht 'oja, was toch wel heel erg leuk!'. Hoop ik

God ik ben zo benieuwd wat jullie volgende week posten! Ik wens voor iedereen een grote, dikke, opvallende 'verkocht'sticker!
Ik heb hetzelfde gevoel hoor! Nu ben ik weer zenuwachtig voor maandag. Ook onze makelaar gaat de kijker dan bellen. Hopelijk komen er kopers van!

Ik blijf hier wel even meelezen. Ik hoop ook op veel ontwikkelingen!
@Anna, flink balen zeg.... Niet leuk voor je..

@talise NEGEN!! Je inspanningen zijn niet voor niets geweest. Fijn zeg! Nu maar afwachten of de kopers tussen zitten.

Mooi stukje in de Margriet! Ik hoop voor je dat er snel verbetering in die situatie komt.

Zo te horen waren de meeste kijkers enthousiast. Ik ben benieuwd of er hierdoor nog huizen verkocht worden....

Onze derde kijkers waren ook razend enthousiast!! Terwijl ze op het laatst toch ons huis nog op hun lijstje hebben gezet. Ze bleven maar rond kijken... Er is een grote kans dat ze hun huis verkocht hebben....

Maar onze hoop is eerst op de kijkers die dinsdag komen! Ze kwam nu dus ook kijken en gaf duidelijk aan dat ze voor januari iets wil kopen. Wij zijn na 15.00 ook nog bij een huis wezen kijken ( ik had een mailtje naar hun makelaar gestuurd en gevraagt of na 15.00 nog mochten komen). het huis staan nog maar 3 weken te koop en staat al leeg. Wat een ruimte! Mooi hoor! Er ligt dus, wat ons betreft een mooi plannetje klaar, maar helaas zijn wij niet de enige die daar in beslissen.. We wachten af...
Wij hebben al een andere woning gekocht. Op zich maak ik me niet heel sappel, want we hebben al een huurder mocht dit niet verkocht raken en we kunnen het vrij lang volhouden, maar ik had er echt meer van verwacht. We zitten flink lager dan andere woningen in dezelfde categorie en onze woning is af, daar hoeft maar heel weinig aan te gebeuren.
Echt vervelend hoor Anna! Je hoopt toch op kijkers. Ook al zit je nog wel even goed zonder koper, je wil het huis toch kwijt. Ik hoop dat er toch nog snel iemand komt kijken.
Hier ook iemand die wat huizen heeft bekeken vandaag. Maar een koopflat en die moet ik echt eerst kwijt.

Ik zou zo blij zijn wanneer ze die starterslening er af gaan gooien. Dan worden jonge mensen (lees 20+) verplicht om in een flat te beginnen ipv gelijk 6 gezinswoning met tuin e.d.

Door dat ze een starterslening kunnen krijgen van 30.000 euro kan men dus ipv een flat van 115duizend euro nu een 1gezinswoning van 145.000 kopen. Balen !
Jeetje wat een hoop positieve dingen lees ik hier! Mijn flat staat al 14 maanden te koop en daarvoor al een keer 2 jaar... In de randstad. Vandaag zoveelste openhuizendag en ben al blij dat ik niet helemaal voor niks heb zitten wachten. 1 bezichtiging maar beter dan niks.
Ignorance is bliss
Rieneke: spannend zeg! Jeetje, ik hoop voor je dat je het verkoopt! Ik ga elke dag kijken of je een update geeft over de situatie. Ik wil dinsdag het woord 'bod' zien staan

Visils: ook laten weten he, als de makelaar je gebeld heeft nav de telefoontjes naar de kijkers...

Zespri: hmm ja zo had ik het dan ook nog niet bekeken. Ik had juist het idee dat de starters dus wel kopen (vanuit huurwoningen) maar dus nog niet zo'n groot budget hebben. Edoch... hier stonden ook starters voor de deur (!??) en die hebben dan toch een flinke zak geld bij zich. Begrijp er niks van!

flute: 1 is beter dan niks... maar was het een enthousiaste bezichtiging?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven