Geen leven meer sinds je niet meer rookt?
dinsdag 22 april 2008 om 21:09
Goede avond dames! Ik hoorde van het bestaan van deze gezellige tent en dacht, ik loop een keertje binnen. Ik behoor immers tot de doelgroep, iets langer dan een jaar gestopt met roken en het alleen een wijntje drinken wel eens zat dus ik hef graag het glas even met jullie (een roseetje hier omdat die nu toevallig open was). Benen languit op de bank en ik voel me toch wel heel voldaan, moet ik zeggen.
Beterschap TD...
Tjee wat denk je wat, stopt er een ijscowagen. compleet met clownsmuziekje voor mijn deur! (woon hier pas een paar maanden). Nou, geen ijs voor mij, ben ook niet blij met mijn buik, op het moment.
Beterschap TD...
Tjee wat denk je wat, stopt er een ijscowagen. compleet met clownsmuziekje voor mijn deur! (woon hier pas een paar maanden). Nou, geen ijs voor mij, ben ook niet blij met mijn buik, op het moment.
dinsdag 22 april 2008 om 21:55
Hela Its, leuk dat je komt buurten bij de digitale kroeg! Ik hoop dat je een beetje voorbereid bent op het gebezigde niveau hier...zo niet...lees voor de grap de eerste 10 pagina's even.
Is de ijscowagen al weg op heb je z'n bumper nog vast?
Sjar met mij is alles in orde hoor...'k begin weer een beetje bij te trekken.
Hoe is het met jou? Was het sporten vanmorgen lekker?
Is de ijscowagen al weg op heb je z'n bumper nog vast?
Sjar met mij is alles in orde hoor...'k begin weer een beetje bij te trekken.
Hoe is het met jou? Was het sporten vanmorgen lekker?
dinsdag 22 april 2008 om 22:04
Sporten ging wel oke. Wel al wat spierpijn in mijn borst en armen, maar ach, dat hoort erbij.
Ben blij dat je weer wat bij trekt illie
Ik ga zondag voor een rondje van 30 minuten. Als je interesse hebt om mee te lopen dan hoor ik het wel he?
Meiden, ik ga lekker naar mijn bedje. Tot morgenochtend weer
Ben blij dat je weer wat bij trekt illie
Ik ga zondag voor een rondje van 30 minuten. Als je interesse hebt om mee te lopen dan hoor ik het wel he?
Meiden, ik ga lekker naar mijn bedje. Tot morgenochtend weer
dinsdag 22 april 2008 om 22:29
Hey dronkenlappen! .. sory.. dag ladies.. TD voel je je iets beter?
.. its, hoi-welkom! Alhoewel, schrijf eigenlijk ook niet echt lang hier mee.. ijswagen met discomuziek... geeft wel een echt zomergevoel, lekker!
Ik heb vanmorgen echt superlekker gelopen. Les 21, weeeeeerrrrr.... blijf geloof ik hier een beetje steken, maar nu geen vakanties en sterfgevallen tussendoor, dus ik ren vrolijk verder nu!
Alhoewel.. dit is natuurlijk erg OT hier..
Verwarrend hoor...
pijler gezondheid: over niet meer roken
pijler overige: over drankmisbruik
pijler lijf&lijn: over rennen-met-Evy
Ga zo ook r. bed, trusten!
.. its, hoi-welkom! Alhoewel, schrijf eigenlijk ook niet echt lang hier mee.. ijswagen met discomuziek... geeft wel een echt zomergevoel, lekker!
Ik heb vanmorgen echt superlekker gelopen. Les 21, weeeeeerrrrr.... blijf geloof ik hier een beetje steken, maar nu geen vakanties en sterfgevallen tussendoor, dus ik ren vrolijk verder nu!
Alhoewel.. dit is natuurlijk erg OT hier..
Verwarrend hoor...
Ga zo ook r. bed, trusten!
Computer says nooooo
dinsdag 22 april 2008 om 22:43
quote:summer73 schreef op 22 april 2008 @ 22:29:
Hey! Denk erom hè!!....'t is pas drankmisbruik als je morst!
Even tussendoor...ik stoot trouwens net zóóóó gruwelijk hard mijn kleine teen (ja, de deurpost stond er echt al langer )...ik hoop dat mijn voet het morgen nog doet...doet echt héééél erg pijn!
TD...ik denk dat ik je wel geloof als je zegt dat je je iets beter voelt...
*gaat zo dromen van zakken drop en ijscowagens*
Hey! Denk erom hè!!....'t is pas drankmisbruik als je morst!
Even tussendoor...ik stoot trouwens net zóóóó gruwelijk hard mijn kleine teen (ja, de deurpost stond er echt al langer )...ik hoop dat mijn voet het morgen nog doet...doet echt héééél erg pijn!
TD...ik denk dat ik je wel geloof als je zegt dat je je iets beter voelt...
*gaat zo dromen van zakken drop en ijscowagens*
woensdag 23 april 2008 om 09:12
Char, ben je nou alweer sporten geweest? (gelet op het tijdstip van posten).
En mee eensch: het is een Doodzonde om drank te morsen. Tenzij je er iemand mee doopt om toe te treden tot dit lieve zooitje ongeregeld .
Ik heb ooit eens mijn kleine teen gruwelijk hard gestoten toen ik in alle haast om mijn huis in orde te krijgen voor het eerste etentje met mijn vriend bij mij thuis, over een koffertje struikelde dat ik nog moest wegzetten. Dat is zo erg hard aangekomen dat ik het de avond zelf nog wel uithield, maar de rest van de week amper kon lopen. Ook heb ik nog lang na-pijntjes gehad.
Ik heb het nooit kunnen controleren maar ik zou niet verbaasd zijn als ie gebroken is geweest. Mijn kleine tenen staan al naar binnen toe waardoor ik het niet goed kan zien, overigens.
Ik hoop dat het bij jou niet zo hard is aangekomen Illie, anders wordt het komende week schuifelen met een looprek op de aanmoedigende klanken van Evy...
En mee eensch: het is een Doodzonde om drank te morsen. Tenzij je er iemand mee doopt om toe te treden tot dit lieve zooitje ongeregeld .
Ik heb ooit eens mijn kleine teen gruwelijk hard gestoten toen ik in alle haast om mijn huis in orde te krijgen voor het eerste etentje met mijn vriend bij mij thuis, over een koffertje struikelde dat ik nog moest wegzetten. Dat is zo erg hard aangekomen dat ik het de avond zelf nog wel uithield, maar de rest van de week amper kon lopen. Ook heb ik nog lang na-pijntjes gehad.
Ik heb het nooit kunnen controleren maar ik zou niet verbaasd zijn als ie gebroken is geweest. Mijn kleine tenen staan al naar binnen toe waardoor ik het niet goed kan zien, overigens.
Ik hoop dat het bij jou niet zo hard is aangekomen Illie, anders wordt het komende week schuifelen met een looprek op de aanmoedigende klanken van Evy...
woensdag 23 april 2008 om 13:27
Hallo lieverds van me,
Voor jullie denken dat ik van de aardbodem verdwenen ben laat ik maar weer snel iets van me horen hier.
Illie ,
Hoe gaat t met je voetje vandaag lieverd, kun je nog een beetje lopen toch?
Sjar,
Ook alweer van alle pijntjes bevrijd?
Sum,
Kun je het nog een beetje bijhouden met al die topics?
Hoi Its, welkom.
Hier rijd ook altijd zo'n ijcowagen met zo'n achterlijk muziekje.
Je woont toch niet stiekem bij mij in de straat hè?
TD, hoop dat je al weer ietwat bent opgeknapt.
Is je zak drop al leeg?
Drank morsen is inderdaad ernstig misbruik maar vond je tip om nieuwelingen te dopen wel héél sterk.
Dus bij deze roep ik Sum, TD en Its richting de bar te komen zodat we jullie officieel kunnen laten toe treden .
*Red morst een héél klein beetje want is een zuinige zeeuwse en de rest wil ze voor zichzelf bewaren voor de avonduurtjes*
Zo nu zijn jullie officieël toegetreden tot de orde van schuimmacheerders zonder leven.
Heb vanaaf ook wel weer tijd om ff te komen leuteren hier, ga eerst eten bij een goeie kennis waarna de kapster langs komt.
Maar Red zou Red niet zijn als ze niet snel zou maken dat ze daar weg komt om gezellig hier aan de stamtafel te schuiven.
tot laterrrrrrrr, van Red
Voor jullie denken dat ik van de aardbodem verdwenen ben laat ik maar weer snel iets van me horen hier.
Illie ,
Hoe gaat t met je voetje vandaag lieverd, kun je nog een beetje lopen toch?
Sjar,
Ook alweer van alle pijntjes bevrijd?
Sum,
Kun je het nog een beetje bijhouden met al die topics?
Hoi Its, welkom.
Hier rijd ook altijd zo'n ijcowagen met zo'n achterlijk muziekje.
Je woont toch niet stiekem bij mij in de straat hè?
TD, hoop dat je al weer ietwat bent opgeknapt.
Is je zak drop al leeg?
Drank morsen is inderdaad ernstig misbruik maar vond je tip om nieuwelingen te dopen wel héél sterk.
Dus bij deze roep ik Sum, TD en Its richting de bar te komen zodat we jullie officieel kunnen laten toe treden .
*Red morst een héél klein beetje want is een zuinige zeeuwse en de rest wil ze voor zichzelf bewaren voor de avonduurtjes*
Zo nu zijn jullie officieël toegetreden tot de orde van schuimmacheerders zonder leven.
Heb vanaaf ook wel weer tijd om ff te komen leuteren hier, ga eerst eten bij een goeie kennis waarna de kapster langs komt.
Maar Red zou Red niet zijn als ze niet snel zou maken dat ze daar weg komt om gezellig hier aan de stamtafel te schuiven.
tot laterrrrrrrr, van Red
woensdag 23 april 2008 om 17:07
*Buigt diep het hoofd*
(euh, wat is nu verder eigenlijk de bedoeling van je ritueel, Red? Want je morst een beetje... moeten we dat oplikken van de bar ofzo??)
Hoe gaat 'ie met je, lieve Red?
Nee, ik houd het voor geen meter meer bij hier.. hahaha... schrijf me een versuffing, althans het lijkt mss ook alleen maar zo omdat ik een gruwelhekel aan tieppen heb... Kan het nl écht niet en moet bijna bij elk woord gemiddeld 5x 'backspacen' en opnieuw tieppuh...
Ik ga vanavond uit eten met een vriendinnetje die ik veel te lang niet heb gezien dus denk niet dat ik hier later nog kom meezuipen kletsen..
Heel veel beterschap gewenst voor TD! Je hebt nog 2 dagen de tijd.. het weekend haal je vast!! Flink aan de vitamine c!
(euh, wat is nu verder eigenlijk de bedoeling van je ritueel, Red? Want je morst een beetje... moeten we dat oplikken van de bar ofzo??)
Hoe gaat 'ie met je, lieve Red?
Nee, ik houd het voor geen meter meer bij hier.. hahaha... schrijf me een versuffing, althans het lijkt mss ook alleen maar zo omdat ik een gruwelhekel aan tieppen heb... Kan het nl écht niet en moet bijna bij elk woord gemiddeld 5x 'backspacen' en opnieuw tieppuh...
Ik ga vanavond uit eten met een vriendinnetje die ik veel te lang niet heb gezien dus denk niet dat ik hier later nog kom meezuipen kletsen..
Heel veel beterschap gewenst voor TD! Je hebt nog 2 dagen de tijd.. het weekend haal je vast!! Flink aan de vitamine c!
Computer says nooooo
woensdag 23 april 2008 om 17:24
Wèèèèèèhhhhhh... Mijn kleine teen is helemaal dik en blauw! Had vandaag (stomme ikke!) ook nog een charmant schoentje met hak aan naar het werk, waar ik uiteindelijk dus niet erg charmant op kon lopen...Ben net nog wel wezen lopen, maar niet echt van harte...voelde niet fijn!
TD, sterkte enne...je zult toch echt geduld moeten hebben, vrees ik! Uitzieken!!!
Red en Summer...veel plezier vanavond!
TD, sterkte enne...je zult toch echt geduld moeten hebben, vrees ik! Uitzieken!!!
Red en Summer...veel plezier vanavond!
woensdag 23 april 2008 om 17:48
@Il, heb ooit mijn een-na-kleinste-teen aan een kokosnoot op het strand gestoten.. Onvoorstelbaar pijnlijk en duurde best lang eer dat weg was. Achteraf bleek bij rontgen voor ander doel de teen gebroken te zijn geweest. Je kunt er even naar laten kijken, wellicht kun je tape krijgen, scheelt iig in de pijn, waarschijnlijk.
Computer says nooooo
woensdag 23 april 2008 om 19:17
quote:Chardonnay schreef op 22 april 2008 @ 22:04:
Deze vraag was ff blijven liggen...ik wist niet meer op welk topic je 'm had gesteld...
Ik heb zeker wel interesse, maar moet even afwachten hoe mijn teen het gaat doen...
Verder heb ik zondag een date, maar weet nog niet hoe laat.
Ach, tja, wat zal ik zeggen....de beste manier om een liefde te vergeten is toch echt een nieuwe te ontmoeten...
Deze vraag was ff blijven liggen...ik wist niet meer op welk topic je 'm had gesteld...
Ik heb zeker wel interesse, maar moet even afwachten hoe mijn teen het gaat doen...
Verder heb ik zondag een date, maar weet nog niet hoe laat.
Ach, tja, wat zal ik zeggen....de beste manier om een liefde te vergeten is toch echt een nieuwe te ontmoeten...
woensdag 23 april 2008 om 20:10
woensdag 23 april 2008 om 20:21
Hihi..Sjar, die F. had ik al definitief on hold gezet omdat hij mij veel te veel claimde en daar kan illie errug slecht tegen!
De nieuwe date is trouwens wel weer een F, maar niet dezelfde...
Ik moet zeggen dat ik niet heel erg sta te springen, maar wellicht is het toch een goede manier om de gedachten een beetje te verzetten. Je hebt best kans dat ik er zondag wel heel erg veel zin in heb...mezelf kennende...
Zondagochtend heb ik geen afspraken, dus afspreken kan sowieso...de vraag is alleen of ik ook kan lopen...
Red...ik ben ook in da house hoor! is de kapper al geweest?
De nieuwe date is trouwens wel weer een F, maar niet dezelfde...
Ik moet zeggen dat ik niet heel erg sta te springen, maar wellicht is het toch een goede manier om de gedachten een beetje te verzetten. Je hebt best kans dat ik er zondag wel heel erg veel zin in heb...mezelf kennende...
Zondagochtend heb ik geen afspraken, dus afspreken kan sowieso...de vraag is alleen of ik ook kan lopen...
Red...ik ben ook in da house hoor! is de kapper al geweest?