Als je toch volgende week darmonderzoek heb, ga voor die tijd naar de huisarts met de klachten. Die yakult is alleen goed voor de portemonnee van de fabrikant.
De huisarts moet maar specifieker laten kijken of door verwijzen.
Anoniem_148516
vrijdag 28 september 2012 om 15:00
Ik vind dit echt niet normaal klinken, als er niets uit de kweek komt, zou ik toch aandringen op verder onderzoek. Als de HA zelf geen idee heeft, moet 'ie je doorverwijzen. Laat je niet afschepen!
quote:aafke2009 schreef op 28 september 2012 @ 16:10:
Het komt nu zo over dat een hypochonder niks lichamelijks kan mankeren.Maar misschien moet je als hypochonder niet zo veel topics openenen over dingen waar je bezorgd over ben. We zijn geen online HA.
Feit blijft dat ze al 2 weken diarree heeft en zelfs een keer bloed erbij. Andere feit blijft dat je 9 okt. toch al een darmonderzoek hebt dus wordt je darm al bekeken en ben je toch bij een internist, dus is het dan nog niet over kan je bij hem terecht met je klachten.
Anoniem_151171
zaterdag 29 september 2012 om 00:46
Feit is dat TO in korte tijd veel topics opent over mogelijke ziektes waaraan ze zou lijden.
TO je gaat naar de internist, je moet dus afwachten. Verder kan een gesprek met je psycholoog ook geen kwaad . Je piekert blijkbaar erg erg erg veel
Rood bloed duidt meestal toch gewoon op aambeien? Als het dieper zit dan word je ontlasting juist zwart volgens mij
Anoniem_151171
zaterdag 29 september 2012 om 17:15
dat is allemaal al uitgebreid in 1 van haar vorige topics aan de orde gekomen.
Anoniem_160150
zaterdag 29 september 2012 om 17:51
quote:dwarsmaarnietlazy schreef op 29 september 2012 @ 17:13:
Rood bloed duidt meestal toch gewoon op aambeien? Als het dieper zit dan word je ontlasting juist zwart volgens mijnee hoor, ik heb crohn en bij mij is het toch echt rood bloed als ik een ontsteking heb.