Gezondheid alle pijlers

al 4 weken last van darmen(?)

28-09-2012 14:41 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
.al 4 weken last van de darmen.
Als je toch volgende week darmonderzoek heb, ga voor die tijd naar de huisarts met de klachten. Die yakult is alleen goed voor de portemonnee van de fabrikant.

De huisarts moet maar specifieker laten kijken of door verwijzen.
Ik vind dit echt niet normaal klinken, als er niets uit de kweek komt, zou ik toch aandringen op verder onderzoek. Als de HA zelf geen idee heeft, moet 'ie je doorverwijzen. Laat je niet afschepen!
Ik denk dat jehier last van hebt, ik heb je even geloept ja..

Edit: to weet zelf al dat ze hypochonder is.
quote:luni schreef op 28 september 2012 @ 15:02:

Ik denk dat jehier last van hebt, ik heb je even geloept ja..Ik was vergeten te loepen.
quote:redband schreef op 28 september 2012 @ 15:04:

[...]

Ik was vergeten te loepen.idem
Jammer dat er het weer over hypochondrie gaat.
Hoezo, dat heb je toch?
quote:luni schreef op 28 september 2012 @ 15:22:

Hoezo, dat heb je toch? Ik vind dit net alsof een schizofreen zich afvraagt wat die stemmen toch steeds zijn..

Sorry TO, tis vast een seireus onderwerp, maar ik moet gewoon vreselijk lachen om deze opmerking.
quote:Kastanjez schreef op 28 september 2012 @ 15:53:

[...]

Sorry TO, tis vast een seireus onderwerp, maar ik moet gewoon vreselijk lachen om deze opmerking.Ik ook, had m net weggehaald maar je was sneller
.
Het is een beetje het " peter en de wolf' verhaal als je al zoveel topics hebt geopend over je gezondheid ja.
quote:aafke2009 schreef op 28 september 2012 @ 16:10:

Het komt nu zo over dat een hypochonder niks lichamelijks kan mankeren.Maar misschien moet je als hypochonder niet zo veel topics openenen over dingen waar je bezorgd over ben. We zijn geen online HA.
Feit blijft dat ze al 2 weken diarree heeft en zelfs een keer bloed erbij. Andere feit blijft dat je 9 okt. toch al een darmonderzoek hebt dus wordt je darm al bekeken en ben je toch bij een internist, dus is het dan nog niet over kan je bij hem terecht met je klachten.
Feit is dat TO in korte tijd veel topics opent over mogelijke ziektes waaraan ze zou lijden.

TO je gaat naar de internist, je moet dus afwachten. Verder kan een gesprek met je psycholoog ook geen kwaad . Je piekert blijkbaar erg erg erg veel
Rood bloed duidt meestal toch gewoon op aambeien? Als het dieper zit dan word je ontlasting juist zwart volgens mij
dat is allemaal al uitgebreid in 1 van haar vorige topics aan de orde gekomen.
quote:dwarsmaarnietlazy schreef op 29 september 2012 @ 17:13:

Rood bloed duidt meestal toch gewoon op aambeien? Als het dieper zit dan word je ontlasting juist zwart volgens mijnee hoor, ik heb crohn en bij mij is het toch echt rood bloed als ik een ontsteking heb.
.
Koorts? die komt ook ineens out of the blue
Waarom krijg je eigenlijk dat darmonderzoek?
waarschijnlijk vanwege darmkanker, huidkanker, hemachromatose en aften in de familie
Dit topic laten sluiten en terug naar de huisarts als je echt klachten hebt.

Ik zie totaal geen nut in dit topic.

Als hier al een arts zou posten dan zou die nog geen advies mogen geven zonder je gezien te hebben.

Dus totaal nutteloos.

Fijne dag verder.
colonscopie was goed. Is spastische darm.Heb nu duspartal gekregen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven