Goedemorgen vroege vogels.

30-09-2012 05:39 54 berichten
Is jullie slaapstofje ook al op?

Lekker hoor, om 5 uur was het uitgewerkt en ineens superfit.

De komende dag ga ik besteden aan het wassen van een grote berg sierkussens en rondhangen op mijn zonnige balkon, waar het nog heerlijk toeven is. Misschien slenter ik nog even naar de super voor een leuk tijdschrift.

Wat gaan jullie doen vandaag? En waarom zijn jullie zo vroeg wakker? In bed gepiest?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben eigenlijk nog steeds wakker..mag dat ook?
ik heb gvd nog geen oog dicht gedaan, vrees dat van mijn plannen niets komt
Ha cateautje! Goedemorgen!!!

Wat lekker dat je zó blij bent om vroeg wakker te zijn!! Ik heb gepiest in de mvm maatbeker. Lig nu te malen over de inbraakgolf hier in de straat. Zou willen dat ik nog even door kon slapen maar het lukt me niet. Krijg hopelijk vermoeide ogen van het mobiel forummen :-)
Ik ga vandaag maar even wat slapen en luieren, heerlijk:)
Ik hoop dat je vrijwillig wakker bent Woman, want Teuntje zit er aardig doorheen, als ik het zo mag lezen. Sterkte Teun, ik wens je mooie dromen, zo snel mogelijk. Maak je ook alsjeblieft niet boos, dat maakt adrenaline aan en daar ga je van stuiteren. Relax.
Ha Dotje,

Kan me voorstellen dat je je even niet veilig genoeg voelt om in een onschuldige slaap vallen, van een inbraakgolf wordt niemand blij en ontspannen. Ik hoop dat ze de daders snel oppakken en dat de rust weer snel weerkeert, dit is maar niks zo.

Wat geweldig dat je voor moeders voor moeders mee werkt. Ik wist niet dat dat nog bestond.
Helaas is de slaap alweer op, moet vandaag voor de tweede keer deze week naar een beurs. Heel vermoeiend maar ook wel leuk.

Maar ik hoef pas over 4 uur weg, dus waarom nu al wakker .
quote:galadriel schreef op 30 september 2012 @ 05:57:

Helaas is de slaap alweer op, moet vandaag voor de tweede keer deze week naar een beurs. Heel vermoeiend maar ook wel leuk.

Maar ik hoef pas over 4 uur weg, dus waarom nu al wakker .

Tja, dat was ook mijn eerste gedachte, nu al?! Maar goed, dan maar er wat van maken.

Naar wat voor beurs ga je en ga je privé of voor het werk? Ik hoop in ieder geval dat je het naar je zin zult hebben.

Tot mijn verbazing is het hier een hele droge nacht geweest en kan ik de was van gisteravond al binnenhalen en al gelijk aan de kussenhoezen beginnen, dus lekker snel klaar vandaag. Misschien toch eens overwegen iets echt te ondernemen
Zit je eerste was al in de machine Cateuatje?

Vond gisteren bij thuiskomst 2 gevouwen papiertjes tussen de voordeur en de deurpost dus we worden in de gaten gehouden. Twee jaar terug een behoorlijk fraumatische ervaring opgedaan en ik ben er gewoin zó klaar mee. Sta niet zo goed voor mezelf in, ahum.

Door het piesen van andere zwangeren ben ik nu ook zwanger dus ja, tuurlijk pies ik mee. Het bestaat al sinds de begin jaren 70, mooi hè?

Galadriel is het een leuke beurs?
Eerste keer voor werk, nu voor mijzelf en ik neem nog wat mensen op sleeptouw mee. Het zal wel leuk worden.

Ik lig nu nog in bed hoor

Partner ronkt behoorlijk naast me.

Wel schattig.

Ik kijk tv, Facebook en vivaforum.
Vandaag trouwens drie wassen draaien en de (jaarlijkse) ramen wasbeurt. Misschien einde van de middag nog naar bos of strand al is dat meestal afgeladen vol op zo'n mooie herfstdag. Wel heel aardig dat het zulk mooi weer is!!
Jeetje dotjemol, wat vervelend.

Wat doet de politie?
Laat jij altijd de was buiten cateautje, in de nacht.
Politie komt vaker langs gereden in de strraat en bij een volgende ontdekking van papiertjes komt de recherche al langs. Er is gisteren een paar huizen verderop ingebroken. Pure mazzel dat wij het dus niet waren. Ellendelingen!

Op een beurs staan heeft wel wat, leuke sfeer vaak. Wil ke zeggen waarmee je staat?

Mijn vriend wikkelt zich om me heen en vraagt of het licht uit mag, haha!
quote:Dotjemol schreef op 30 september 2012 @ 06:02:

Zit je eerste was al in de machine Cateuatje?

Vond gisteren bij thuiskomst 2 gevouwen papiertjes tussen de voordeur en de deurpost dus we worden in de gaten gehouden. Twee jaar terug een behoorlijk fraumatische ervaring opgedaan en ik ben er gewoin zó klaar mee. Sta niet zo goed voor mezelf in, ahum.

Door het piesen van andere zwangeren ben ik nu ook zwanger dus ja, tuurlijk pies ik mee. Het bestaat al sinds de begin jaren 70, mooi hè?

Galadriel is het een leuke beurs?

Heb de halve was al binnen gehaald en ga zo de rest even doen. Weer heerlijk frisse badlakens en dekbedhoezen.

Ga daarna even die kussen uit elkaar halen en de hoezen wassen. Het zijn gebreide brocante kussens en was van plan om ze naar de ruilwinkel te brengen, maar brocante is natuurlijk heel populair, dus ik bedenk het nog even. Misschien is Marktplaats een beter idee. Het is vandaag de laatste dag van het jaar dat kussens kunnen drogen in de zon, dus aan het einde van de dag, is het voor elkaar.

Heb MVM altijd een heel mooi initiatief gevonden. Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Nou, niet in mijn bed gepiest, maar wel bijna.

Zwanger-> slechte weerstand -> verkouden -> hoesten alsof ik open TBC heb -> heel weinig slapen -> zwakke bekken spieren (want zwanger) -> heftig hoesten=steeds een beetje plassen.

Dus, klaarwakker en maar weer naar de wc. En een nieuwe tena lady in. Ach, de zegeningen van zwanger zijn!

Nu ga ik proberen rechtop nog een beetje weg te dutten.
quote:galadriel schreef op 30 september 2012 @ 06:07:

Laat jij altijd de was buiten cateautje, in de nacht.Ja.
quote:lindahe schreef op 30 september 2012 @ 06:11:

Nou, niet in mijn bed gepiest, maar wel bijna.

Zwanger-> slechte weerstand -> verkouden -> hoesten alsof ik open TBC heb -> heel weinig slapen -> zwakke bekken spieren (want zwanger) -> heftig hoesten=steeds een beetje plassen.

Dus, klaarwakker en maar weer naar de wc. En een nieuwe tena lady in. Ach, de zegeningen van zwanger zijn!

Nu ga ik proberen rechtop nog een beetje weg te dutten.Je krijgt er veel moois voor terug.
Onze twee kinderen zijn de hele nacht door naar onze slaapkamer gekomen om bij ons in bed te kruipen. Hadden we de ene net teruggebracht, kwam de ander weer.

Inmiddels ben ik zo vaak gewekt in 1 nacht dat ik de slaap sinds een half uur helemaal niet meer kan vatten.

Dat wordt een zwaar dagje voor mijn man en mij, want wij kunnen slecht tegen gebroken nachten (wie niet).

De afgelopen anderhalf jaar kwamen de kinderen 's nachts gelukkig bijna niet meer uit bed, maar de laatste paar nachten... En geen idee waarom.

Dotjemol, misschien een domme vraag maar wat betekenen die gevouwen papiertjes dan?
Oh Java dat staat mij ook te wachten over een paar jaar, thx!! Misschien kunnen ze vanmiddag ergens spelen en jullie een hazeslaapje doen?

De gevouwen papiertjes vallen op de grond dus geen papiertje op de grond betekent een ongeopende deur oftewel bewoners niet thuis. Weer wat geleerd :-)

Brocante kussens... Geen idee! Zijn ze gehaakt wit broderie of juist goudachtige stoffen?
Lindahe van harte met je zwangerschap!! Mag je nog lang??
De kussens zijn gebreid. Het is zoiets, maar dan vierkant. In creme.

Pofferdrie op mn ipod zijn de plaatjes niet zichtbaar. Kijk vanmiddag nog wel even hoe het eruit ziet. Ben nu wel nieuwsgierig!

Bedenk me net dat ik vanmiddag nog wel wat hardhout in de olie kan zetten. Mooi klusje buiten met dit weer.

Wat is het nog donker buiten he? Brrr, ben een echt zomermens.

Misschien nog maar een poging tot slapen wagen. Tot zo (of niet).
@cateautje: ik weet het! Heb het al een keer mee mogen maken en daar is een heerlijke peuter nu het bewijs van. Door al zijn snotkusjes ben ik nu zo aan het blaffen. Maar ach, weigeren doe ik ze ook niet. Snotkusjes.

@dotje: bedankt! Jij ook! En ja, ik moet nog HEUL lang. Nog 22 weken. Ik ben zielsgelukkig zwanger te zijn na meerdere miskramen, omdat er iets geweldigs voor terug komt. Maar dat zwanger zijn én dat eerste half jaar mag echt iemand anders voor me doen. Wat is het toch dat sommige vrouwen er zo van genieten, en ik die hele zwangerschap niks aan vind?

Maar voel jij je goed? Je eerste?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven