Superdieren actie AH begint weer

30-09-2012 08:28 637 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen begint bij AH weer de superdieren actie.

De vorige keer hadden we hier een goedlopend ruil- en weggeeftopic; wie doet er weer mee?
Dat wist ik niet, leuk! Ik ga direct verzamelen!
Leuk! Wij doen mee
Leuk, ik doe mee! Ze lezen het vorige boek nog steeds.
Hier dus ook. In tegenstelling dat alle andere actie-meuk waar nooit meer naar wordt omgekeken.

Het zijn weer 204 verschillende plaatjes en zoals altijd zul je er nu ook wel weer tig dubbel hebben, terwijl andere niet te vinden zijn.

Ik verdenk ze er ook van dat ze dat regionaal verdelen.

Vorige keer had mijn schoonzus die 80 kilometer verder woont juist de plaatjes dubbel die hier niemand had en omgekeerd.

Zie nu de typefout in de topictitel; maat even vragen of de Mods dat kunnen wijzigen.
Wat leuk! Wat anderen ook al zeggen: dit is echt een leuke actie met een leuk boek!
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
mijn zoontje spaart dus alles qua plaatjes, stickers en kaartjes (zijn auti-tic) en aan de ene kant kan ik die dingen niet meer zien.... zijn hele kamer ligt vol en hij versnippert ze ook, maar aan de andere kant... wat zal hij blij zijn hahaha
Leuk! We hebben er helemaal rekening mee gehouden door de boodschappen morgen te gaan doen ipv vandaag. Erg he?
Misschien een domme vraag maar het is toch wel een compleet ander boek vergeleken met vorige keer neem ik aan?
Ja, zitten andere onderwerpen in.
Ik heb toevallig van de week de oude kaartjes weggegooid.
quote:eiland schreef op 30 september 2012 @ 11:13:

Ik heb toevallig van de week de oude kaartjes weggegooid.

Oh, wat jammer. Wij missen kaartje nummer 52 van het oude boek. Dochter heeft het boek een keer op z'n kop vast gehouden en toen zijn er wat kaartjes uitgevallen. Deze hebben we helaas niet meer terug kunnen vinden.

Daarna hebben we de bovenkanten met een plakbandje vastgeplakt.
Bubbelwijn, kijk op Marktplaats als je je boek compleet wilt hebben.
Dat is nog wel een goeie.

Ik had al wel op koninginnedag een hele stapel gekocht. Maar net dat ene kaartje zat er niet tussen.
Op MP kan je nu ook al de nieuwe kopen zie ik. Foutje van de kassiere.
Heb even in onze dubbelen gezocht, ook geen 52 helaas...
quote:bubbelwijn schreef op 30 september 2012 @ 11:50:

Op MP kan je nu ook al de nieuwe kopen zie ik. Foutje van de kassiere.Ja, ik vroeg mij ook al af hoe dat kon.
Nooit aangedacht, dat die oude kaartjes nog in trek waren. Ze zitten nu in de ondergrondse container, dus kan er niet meer bij. Anders had ik ze nog wel uit de kliko gevist!
oeh, leuk! Ik doe ook mee met ruilen! Boek was hier vorige keer ook groot succes, en wordt nog regelmatig doorgebladerd!!

Ik moet ook nog ergens de vorige hebben volgens mij..... zal eens zoeken en kijken of ik nr. 52 nog heb.....
Wij doen ook mee me dochtertje is gek op alles met dieren wie wil er ruilen
Zo, dat schiet lekker op; boodschapen gedaan en al 14 plaatjes dubbel, waarvan 3 zelfs 2 keer dubbel!!
@ Pauline, dat is balen zeg.

Ik ga ook weer meedoen hoor,
quote:bubbelwijn schreef op 30 september 2012 @ 11:18:

[...]

Oh, wat jammer. Wij missen kaartje nummer 52 van het oude boek. Dochter heeft het boek een keer op z'n kop vast gehouden en toen zijn er wat kaartjes uitgevallen. Deze hebben we helaas niet meer terug kunnen vinden.

Daarna hebben we de bovenkanten met een plakbandje vastgeplakt.

Misschien heb ik er nog wat op mijn werk liggen (bso). twijfel of het voetbalplaatjes of superdieren zijn, ik zal wel ff voor je kijken vanmiddag..

Ik heb het eerste pakje kaartjes ook alweer binnen, wel prettig hoe je ze dit jaar open maakt, scheelt heel veel zakjes die kinderen van zich af gooien op straat.
quote:bartjes schreef op 01 oktober 2012 @ 10:33:

@ Pauline, dat is balen zeg.

Ik ga ook weer meedoen hoor,

Ach, ik was er al op voorbereid, is namelijk altijd hetzelfde liedje!

Van coyote, nimmerzat en leguaan heb ik al bijna een kwartet
Zo, de eerste plaatjes zijn hier ook binnen. 4 pakjes (met dank aan de cassière, want ik had maar voor 20 euro boodschappen) en 1 dubbele. Valt me nog mee.

Ik heb ook nog even bij mn dubbelen van vorig jaar gekeken, maar helaas ook geen nr 52

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven