TTTOT Kluphuis 12
zaterdag 1 september 2012 om 21:12
Welkom in ons gezellige kluphuis, waar gelachen , gegeind , geklaagd en gehuild mag worden. Waar je al je leuke momenten, pijntjes, weetjes, verdrietjes, grapjes, en alles wat je verder nog wil vertellen, kwijt kan. Waar een emo-post op z’n tijd een must is en niet wordt afgestraft. Waar we allemaal een tikkie koekoek zijn . Kortom, waar je jezelf kan en mag zijn. En waar Peacy, inmiddels alweer een tijd geleden, iets over heeft geschreven wat de lading dekt:
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
zondag 30 september 2012 om 12:55
zondag 30 september 2012 om 12:59
En Suus (ik ga me weer met je leven en je keuzes bemoeien, dus gij zijt gewaarschuwd), zou het geen goed idee zijn om je deadline voor het zwangerworden los te laten of een jaar te verplaatsen? Ik heb namelijk het gevoel dat jij dit jaar nog nodig hebt om jezelf toe te staan om de optimale omstandigheden voor jezelf te creeeren om zwanger te kunnen worden. Ik zou zeggen: gebruik de rest van dit jaar om jezelf aan te leren om wat liever voor je lijf te zijn en ga er in januari echt voor. Mocht je voor die tijd al zwanger zijn, dan is dat mooi mee genomen!
zondag 30 september 2012 om 13:03
quote:yezka schreef op 30 september 2012 @ 12:55:
Hoi maisjes.
Yv, het bloedverlies kan wel tot 6 weken duren, ook na een curettage. Als het bizar veel wordt en je voelt je er echt slap van, dan moet je gelijk contact opnemen met je VK of gyn. Vergeet alleen niet dat je nog geen sex mag hebben zolang je nog bloed.
Ik snap alleen niet dat het helemaal stopt en dan weer opnieuw begint. Vreemd en irritant als je niet meer weet wat je van je eigen lichaam kunt verwachten.
Ik heb wel net aks na mijn vorige zwangerschap vreselijke migraine. Bizar!
Hoi maisjes.
Yv, het bloedverlies kan wel tot 6 weken duren, ook na een curettage. Als het bizar veel wordt en je voelt je er echt slap van, dan moet je gelijk contact opnemen met je VK of gyn. Vergeet alleen niet dat je nog geen sex mag hebben zolang je nog bloed.
Ik snap alleen niet dat het helemaal stopt en dan weer opnieuw begint. Vreemd en irritant als je niet meer weet wat je van je eigen lichaam kunt verwachten.
Ik heb wel net aks na mijn vorige zwangerschap vreselijke migraine. Bizar!
zondag 30 september 2012 om 13:09
quote:Yvonne77 schreef op 30 september 2012 @ 13:03:
[...]
Ik heb wel net aks na mijn vorige zwangerschap vreselijke migraine. Bizar!Ja, die migraines zijn wel heel vervelend. Dat zal wel komen doordat je hormonaal goed door elkaar geschud bent. Ben je ook begeleid door een VK? Of alleen door de gyn? Ik mocht de VK ook nog bellen zo vaak ik wilde na mijn miskraam en kon ook veel vragen aan haar stellen. En anders misschien gewoon deze week naar de huisarts? Daar kan je misschien sneller terecht dan bij een gyn.
[...]
Ik heb wel net aks na mijn vorige zwangerschap vreselijke migraine. Bizar!Ja, die migraines zijn wel heel vervelend. Dat zal wel komen doordat je hormonaal goed door elkaar geschud bent. Ben je ook begeleid door een VK? Of alleen door de gyn? Ik mocht de VK ook nog bellen zo vaak ik wilde na mijn miskraam en kon ook veel vragen aan haar stellen. En anders misschien gewoon deze week naar de huisarts? Daar kan je misschien sneller terecht dan bij een gyn.
zondag 30 september 2012 om 13:10
zondag 30 september 2012 om 13:11
quote:yezka schreef op 30 september 2012 @ 13:09:
[...]
Ja, die migraines zijn wel heel vervelend. Dat zal wel komen doordat je hormonaal goed door elkaar geschud bent.
Inderdaad. Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik door hormonale veranderingen in het derde trimester aanvallen van 4 dagen Sindsdien is mijn migraine verergerd.
Ben je ook begeleid door een VK? Of alleen door de gyn? Ik mocht de VK ook nog bellen zo vaak ik wilde na mijn miskraam en kon ook veel vragen aan haar stellen. En anders misschien gewoon deze week naar de huisarts? Daar kan je misschien sneller terecht dan bij een gyn.Nee geen VK, ik moet de hele zwangerschap naar de gyn. Mijn HA is nog een week op vakantie.
[...]
Ja, die migraines zijn wel heel vervelend. Dat zal wel komen doordat je hormonaal goed door elkaar geschud bent.
Inderdaad. Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik door hormonale veranderingen in het derde trimester aanvallen van 4 dagen Sindsdien is mijn migraine verergerd.
Ben je ook begeleid door een VK? Of alleen door de gyn? Ik mocht de VK ook nog bellen zo vaak ik wilde na mijn miskraam en kon ook veel vragen aan haar stellen. En anders misschien gewoon deze week naar de huisarts? Daar kan je misschien sneller terecht dan bij een gyn.Nee geen VK, ik moet de hele zwangerschap naar de gyn. Mijn HA is nog een week op vakantie.
zondag 30 september 2012 om 13:13
Dan lijkt me dat de gyn voor jou de aangewezen persoon is om deze week eens bij langs te gaan. Goed uitleggen als je belt dat het zo ècht niet meer gaat en dat je zo snel mogelijk hulp nodig hebt. Anders laten ze je misschien nog weken wachten, terwijl er altijd plaats vrij gehouden wordt voor spoedjes.
zondag 30 september 2012 om 13:15
quote:Yvonne77 schreef op 30 september 2012 @ 13:12:
[...]
Waar kijken ze eigenlijk naar bij zo'n echo? Of je baarmoeder weer normaal is?Of de baarmoeder schoon is (dus geen restanten van de zwangerschap achtergebleven) en of de baarmoeder er normaal uitziet. (Geen verklevingen, zoals bij mij het geval was).
[...]
Waar kijken ze eigenlijk naar bij zo'n echo? Of je baarmoeder weer normaal is?Of de baarmoeder schoon is (dus geen restanten van de zwangerschap achtergebleven) en of de baarmoeder er normaal uitziet. (Geen verklevingen, zoals bij mij het geval was).
zondag 30 september 2012 om 13:24