SYTYCD 2012
zondag 30 september 2012 om 20:24
quote:elastiekje_ schreef op 30 september 2012 @ 20:22:
Nou Sum, volgens mij heb jij kort haar, ben je slank, een beetje slutty in je gedrag (gezien Dan etc.), enthousiast, en heb je waarschijnlijk een emmer mee zodat je het Dan-kwijl kunt opvangen
You've got me!
IK wilde zo'n topje aan, gewoon om een beetje op te vallen bij Dan
Nou Sum, volgens mij heb jij kort haar, ben je slank, een beetje slutty in je gedrag (gezien Dan etc.), enthousiast, en heb je waarschijnlijk een emmer mee zodat je het Dan-kwijl kunt opvangen
You've got me!
IK wilde zo'n topje aan, gewoon om een beetje op te vallen bij Dan
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 30 september 2012 om 20:25
quote:Summerdance schreef op 30 september 2012 @ 20:20:
[...]
Wordt het vierde jaar nu
Was een leuke thuiskomer vorige week...
Kadootje ook nog eens
Soms heb ik echt een lief zussieJe hebt Dan dus al vier keer gezien
[...]
Wordt het vierde jaar nu
Was een leuke thuiskomer vorige week...
Kadootje ook nog eens
Soms heb ik echt een lief zussieJe hebt Dan dus al vier keer gezien
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 30 september 2012 om 20:28
zondag 30 september 2012 om 20:28
quote:Liezze schreef op 30 september 2012 @ 20:27:
Ik zou m wel n beetje customizen Sum, zodat Dan zeker weet dat je hem bedoelt! Voordat je bijvoorbeeld DenDen in je kruis hebt hangen ofzo! En ook duidelijk naar hem roepen! Want als je alleen Dan! Dan! schreeuwt, weet je zeker dat je met Denden opgescheept zit
Ik zou m wel n beetje customizen Sum, zodat Dan zeker weet dat je hem bedoelt! Voordat je bijvoorbeeld DenDen in je kruis hebt hangen ofzo! En ook duidelijk naar hem roepen! Want als je alleen Dan! Dan! schreeuwt, weet je zeker dat je met Denden opgescheept zit
zondag 30 september 2012 om 20:30
quote:Liezze schreef op 30 september 2012 @ 20:27:
Ik zou m wel n beetje customizen Sum, zodat Dan zeker weet dat je hem bedoelt! Voordat je bijvoorbeeld DenDen in je kruis hebt hangen ofzo!
Ik zou m wel n beetje customizen Sum, zodat Dan zeker weet dat je hem bedoelt! Voordat je bijvoorbeeld DenDen in je kruis hebt hangen ofzo!
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 30 september 2012 om 20:32
quote:Liezze schreef op 30 september 2012 @ 20:29:
As we speak wordt er gewoon voor mij gekookt! Met de woorden "Jij vind dat dans-programma toch leuk, ga dan lekker kijken!"
Ik ben denk ik n beetje fulliefd
Oh....vertel....waar heb je die opgeduikeld?
Want das nieuw
As we speak wordt er gewoon voor mij gekookt! Met de woorden "Jij vind dat dans-programma toch leuk, ga dan lekker kijken!"
Ik ben denk ik n beetje fulliefd
Oh....vertel....waar heb je die opgeduikeld?
Want das nieuw
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 30 september 2012 om 20:32