Entertainment alle pijlers

SYTYCD 2012

02-09-2012 19:51 3489 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, na maandenlang smachten, is hij er weer!

Dan met zijn dansers!

Wie geniet mee?







Ja, ik weet het, plaatjes plakken mag niet, maar de dag dat het weer kan, worden we meteen blij verrast zo
Alle reacties Link kopieren
Koen en Roem!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Isabel is ook wel een huilie.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Fruity-Pebbles schreef op 30 september 2012 @ 20:14:

[...]



Jij had toch eerst dat lekkere hapje uit 'Lost'??Klopt, en daarvoor had ik Gerard Butler. Ik juggle een beetje met mannen
Alle reacties Link kopieren
Oh ik heb even een jaloersmakend nieuwtje (of eigenlijk 2)



Samen met mijn zusje ga ik weer naar de halve finale van SYTYCD!

Heeft ze geregeld in mijn vakantie.



Ennnnnnnnnn.....we gaan naar de nieuwe voorstelling van Isabelle!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 30 september 2012 @ 20:14:

Isabel is ook wel een huilie.

Das haar vak hè

Huilen en over de grond rollen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dubbellll
Alle reacties Link kopieren
Zo, daar blijkt maar weer dat ballet de basis is en dat hiphoppers een hoop techniek missen.
Leuk Sum!! Ik ga goed op het publiek letten om te kijken of er iemand lijkt op hoe jij overkomt hier
quote:Summerdance schreef op 30 september 2012 @ 20:16:

Oh ik heb even een jaloersmakend nieuwtje (of eigenlijk 2)



Samen met mijn zusje ga ik weer naar de halve finale van SYTYCD!

Heeft ze geregeld in mijn vakantie.



Ennnnnnnnnn.....we gaan naar de nieuwe voorstelling van Isabelle!





Leuk! Echt gaaf!!! (meen ik echt hoor, ben gewoon jaloers )



Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 30 september 2012 @ 20:16:

Oh ik heb even een jaloersmakend nieuwtje (of eigenlijk 2)



Samen met mijn zusje ga ik weer naar de halve finale van SYTYCD!

Heeft ze geregeld in mijn vakantie.



Ennnnnnnnnn.....we gaan naar de nieuwe voorstelling van Isabelle!Alweer? Wat leuk!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 30 september 2012 @ 20:16:

Oh ik heb even een jaloersmakend nieuwtje (of eigenlijk 2)



Samen met mijn zusje ga ik weer naar de halve finale van SYTYCD!

Heeft ze geregeld in mijn vakantie.



Ennnnnnnnnn.....we gaan naar de nieuwe voorstelling van Isabelle!Wat leuk
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 30 september 2012 @ 20:16:

[...]



Das haar vak hè

Huilen en over de grond rollen Ja en daar is ze erg goed in
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:elastiekje_ schreef op 30 september 2012 @ 20:17:

Leuk Sum!! Ik ga goed op het publiek letten om te kijken of er iemand lijkt op hoe jij overkomt hier

Even voor mijn informatie.....hoe kom ik over hier?

Dan weet ik een beetje wat ik moet doen om op te vallen



Denden.....whatsgebeurt???
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:elastiekje_ schreef op 30 september 2012 @ 20:17:

Leuk Sum!! Ik ga goed op het publiek letten om te kijken of er iemand lijkt op hoe jij overkomt hier
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 30 september 2012 @ 20:18:

[...]





Alweer? Wat leuk!

Wordt het vierde jaar nu

Was een leuke thuiskomer vorige week...

Kadootje ook nog eens

Soms heb ik echt een lief zussie
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Denden heeft toch ook al aan de Beffel meegedaan, dan zou hij toch wel íets geleerd moeten hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 30 september 2012 @ 20:18:

[...]





Ja en daar is ze erg goed in Natuurlijk, dat komt omdat ze zoveel heeft meegemaakt
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 30 september 2012 @ 20:16:

Oh ik heb even een jaloersmakend nieuwtje (of eigenlijk 2)



Samen met mijn zusje ga ik weer naar de halve finale van SYTYCD!

Heeft ze geregeld in mijn vakantie.



Ennnnnnnnnn.....we gaan naar de nieuwe voorstelling van Isabelle!Wat cool Sum!
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 30 september 2012 @ 20:20:

Denden heeft toch ook al aan de Beffel meegedaan, dan zou hij toch wel íets geleerd moeten hebben.Ja DAAR kende ik hem van...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:S0LEIL schreef op 30 september 2012 @ 20:20:

Denden heeft toch ook al aan de Beffel meegedaan, dan zou hij toch wel íets geleerd moeten hebben.

Ja inderdaad. Daar hebben ze ook meerdere stijlen moeten doen.

Maar was hij niet degene waarvan elke keer gezegd werd. Als ik moet wisselen, dan wissel ik Denden in?
Nou Sum, volgens mij heb jij kort haar, ben je slank, een beetje slutty in je gedrag (gezien Dan etc.), enthousiast, en heb je waarschijnlijk een emmer mee zodat je het Dan-kwijl kunt opvangen
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 30 september 2012 @ 20:19:

[...]



Even voor mijn informatie.....hoe kom ik over hier?

Dan weet ik een beetje wat ik moet doen om op te vallen



Denden.....whatsgebeurt???Als een klein dik chagrijnig vrouwtje natuurlijk, duh
Ja Denden was wel de wissel volgens mij
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 30 september 2012 @ 20:19:

[...]



Even voor mijn informatie.....hoe kom ik over hier?

Dan weet ik een beetje wat ik moet doen om op te vallen



Denden.....whatsgebeurt???



Als een erg leuk te gek mens met gevoel voor humor.



Maar als je wil opvallen trek je toch gewoon zo'n pakje aan.



.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven