Is troostsex met een minnaar/sv na die tijd niet vreselijk eenzaam?
Anoniem_95187
zondag 30 september 2012 om 21:15
Oei, minnaartroostseks is lang geleden, ja voelde wel kut ja.
Heb jij wel eens werkelijk ondefiniëerbare vlekken in je bed?
Anoniem_140691
zondag 30 september 2012 om 21:17
Neuh, ik weet altijd wel waar ze van komen
Wel eens hotelbed vol vlekken achtergelaten (mascara enzo...) waarvan je dacht, oeps...?
Anoniem_95187
zondag 30 september 2012 om 21:19
Ehm, ja mascara ja inderdaad, op het hagelwitte kussen. En het bed was kleddernat omdat hij het nodig vond me met ijskoud water te begieten. Genant man!
Wat voor intens gemene actie zou jij bij je bedpartner uit kunnen halen?
Ehmmmm gisteravond op de orgiezolder van de fun, ietwat nerveuze hulpverloofde daar, en dan zeggen: heej schat, ik ben ff naar het toilet, jij vermaakt je wel he
Partner vastbinden op bed en dan lekker even Boer zoekt Vrouw gaan kijken?
Anoniem_95187
zondag 30 september 2012 om 21:33
Dacht het niet!
Ben jij een held en vang jij de spinnen voor haar/hem?
eh op de salontafel na wel, dat is sekstechnisch (eigenlijk helemaal) een miskoop
Stoffen bank of leren bank?
Anoniem_160123
zondag 30 september 2012 om 22:17
Stof, wasbare hoezen. Ik vind de meeste leren banken niet bij mij passen. En ik vind mijn gewone leven met mijn meubels belangrijker dan of ze seksvlekbestendig zijn.
Ben jij altijd toonbaar of doe je ook in je bankhangoutfit de deur open?
Er zijn momenten dat ik al blij ben als ik mijn haar gekamd heb en geen mascara onder mijn ogen hangt. Ik vind het wel belangrijk dat je daarnaast ook vaak genoeg moeite doet er goed uit te zien.
Hoeveel tijd kost dat jou in de ochtend?
Anoniem_149335
zondag 30 september 2012 om 22:29
Toch wel 20 minuutjes....
Vast gebonden met armen & benen wijd op bed...geil?
quote:luckyjane schreef op 01 oktober 2012 @ 00:06:
Zoekt boer een vrouw? Of een boerin die haar handen laat wapperen?
Goeie vraag. Wat is een huwelijk eigenlijk? Een manier om seks te reguleren of om economische eenheden te vormen? Volgens mij zijn de geleerden het er nog niet over eens.
Hotel. Hoogste verdieping. Geen inkijk. Een stralende middag. Gordijnen open of dicht?