Aparte man

29-09-2012 21:58 379 berichten
Alle reacties Link kopieren
Toen ik aan Hem vroeg, na mijn een-na-laatste relatie, of de volgende alsjeblieft niet zó snel opgewonden zou kunnen zijn (ex werd werkelijk van álles opgewonden), bedoelde ik eigenlijk ook weer niet dit.

Dit gaat dus over mijn vriend. Hij is nogal apart, wat ik nu van hem weet.

Zo weet ik dat hij nooit uit zichzelf geil is, zin heeft in seks. Wordt Judokus (zijn woorden!) niet stijf als hij aan iets seksueels denkt. En blijft hij tijdens seks niet stijf. Hij wordt niet stijf als hij me naakt ziet. Hij wordt niet stijf als ik aan Judokus zit.

Het voelt als een afwijzing. En het doet me pijn. Ik wil ook liever niet dat hij naar me kijkt als ik me omkleed. Bij mijn ex had ik daar totaal geen problemen mee, hij liet tenminste duidelijk zien dat ie mijn lijf lekker vond.

Wat we laatst meemaakten sloeg alles. We gingen uit eten en er was een erg leuke serveerster, die veel lachte. We kregen het over seksuele fantasieën en hij zei dat hij ons wel samen bezig zou willen zien, met een behoorlijke glimlach. Later vroeg ik of hij op dat moment stijf/opgewonden was, maar dat was hij niet. Echt, ik snap dat niet. Mannen worden toch stijf bij seksuele gedachtes/naakt vrouwelijk lichaam? (Zij serveerde niet naakt hoor. )

Ik sta wat dit betreft in tweestrijd. Aan de ene kant wil ik graag naar een parenclub en hem een ander gunnen. Aan de andere kant maakte het me heel verdrietig dat hij die fantasie had. Ik had gelijk weer verlatingsangst, dat hij er met haar vandoor zou (willen) gaan.

Zou mijn vriend ooit kunnen veranderen en wel opgewonden worden van mijn naakte lichaam zonder aanraking of van seksuele gedachtes?
Correctie: en dat jullie seks hebben. En om standje 69 vraagt.
Zo zie je maar dat veel posten en een slecht geheugen geen goede combinatie is.
Truf, wat spreek je jezelf toch steeds tegen. Over jaloezie bijvoorbeeld. En over sex. En over je relatie met je 'soulmate'.
Hippopotomonstrosesquippedaliofobie – de angst voor of weerzin tegen het horen, lezen of uitspreken van lange woorden. Dit begrip is in de loop ontstaan uit het originele begrip sesquipedalofobie.

Zeg dat eens hardop?
Vijftig tinten gestoord.
quote:-no-nick- schreef op 30 september 2012 @ 21:23:

Vijftig tinten gestoord.
quote:frizzy schreef op 30 september 2012 @ 21:02:

Ik snap het echt niet meer. Nu schrijf je weer in een ander topic dat je van pijpen houdt?

Nog maar een keertje dan, omdat je het niet begrijpt.

Ik ben aseksueel in die zin dat ik geen opwinding voel. Dat ik nergens opgewonden van word. Dit houdt niet automatisch in, dat ik van seks walg. Ik walg er nml niet van en kan het op zijn tijd (eens in de zoveel weken) best aan om te doen, voor mijn vriend. Niet voor mezelf. Ik zou een seksloos leven kunnen leiden als ik single was.

Voor pijpen hoef je niet opgewonden te zijn. En dat kun je ook gewoon leuk vinden. Net zoals eten. Dat is ook leuk om te doen, maar je hoeft er niet opgewonden voor te zijn.

Maar echt... is het nou ZO moeilijk om te begrijpen in welke zin ik aseksueel ben?? Nondeju!
quote:frizzy schreef op 30 september 2012 @ 21:02:

Ik snap het echt niet meer. Nu schrijf je weer in een ander topic dat je van pijpen houdt? Hahaha.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:frizzy schreef op 30 september 2012 @ 21:03:

Correctie: en dat jullie seks hebben. En om standje 69 vraagt.hahaha. Het wordt steeds dubieuzer.
Nee tuurlijk. Houden van pijpen en balen als hij niet stijf blijft gaat samen met aseksualiteit. In jouw wereld.
quote:shula schreef op 30 september 2012 @ 21:12:

Truf, wat spreek je jezelf toch steeds tegen. Over jaloezie bijvoorbeeld. En over sex. En over je relatie met je 'soulmate'.

Wat heb ik tegengesproken over jaloezie dan? Ik ben absoluut niet extreem jaloers. Ik vind het prima als mijn vriend met een vrouw praat als ik erbij ben. Totaal geen enkel probleem mee. Ook sms ik hem niet constant, wil ik niet constant weten of hij tijdens het werk nog met iemand gepraat heeft.

Ik heb er alleen wat moeite mee als ik er niet bij ben. Als hij alleen naar een feestje zou gaan bijv. Dan speelt de extreme verlatingsangst heel erg op en ja, dan word ik bang dat hij me verlaat.

En hij is mijn soulmate. Dit voelen we allebei en hij wil ondanks alles bij me blijven en met mij oud worden. Ook ik verdien nml liefde! Het zou arrogant zijn om te bepalen dat ik geen vriend zou mogen. (Sommigen vinden dat blijkbaar, te zot voor woorden.)

Ik vraag weleens waarom hij me zo leuk vind, waarom hij bij me wil blijven. En dan zegt ie dat hij ontzettend veel van me houdt en alles aan mij leuk/mooi vind.
quote:frizzy schreef op 30 september 2012 @ 21:30:

Nee tuurlijk. Houden van pijpen en balen als hij niet stijf blijft gaat samen met aseksualiteit. In jouw wereld.Hahaha, zelfs als ik het (nogmaals) uitleg begrijp je er gewoon helemaal niks van!
Maar even serieus: wat begrijp je er nou niet aan? Is het nou echt zó moeilijk te begrijpen in wat voor opzicht ik aseksueel ben??

En het is nog wel zooo simpel: Geen opwinding kunnen voelen = aseksueel.
Aseksualiteit komt in vele vormen voor. Zo kunnen sommige aseksuelen, ondanks het ontbreken van seksuele interesse, toch bepaalde vormen van seks hebben.

Wikipagina van aseksualiteit...

Aseksualiteit Wiki

Ik bedoel maar.
En welk type ben jij dan, van de Wiki pagina?
Dit doet mij denken aan die mop over een spookrijder:1tje? Ik zie er wel 100!
Ik ben aromantisch aseksueel. Ik kan niet verliefd worden en kan geen opwinding voelen.
quote:truffelmaffia schreef op 30 september 2012 @ 21:34:

[...]

Ik vind het prima als mijn vriend met een vrouw praat als ik erbij ben. Totaal geen enkel probleem mee..Alleen met dat leuke serveerstertje?
TM, je bent zo goed in het googelen van verschillende vormen van a-seksualiteit, maar waarom google je niet eens hoe harde piemels werken?

Ik zal het je even uitleggen; volwassen mannen krijgen niet om de haverklap van iedere naakte vrouw een harde plasser. Mijn lief erecteert zich heus niet, du moment dat ik me uitkleed. Misschien als ik naakt heupwiegend door de kamer zou sjansen, dat hij inderdaad wel een jodokus van heb ik me jou daar zou krijgen. Maar echt niet wanneer ik gewoon op de rand van het bed mn vieze sokken zit uit te trekken in mn hema-slip. Dan dus niet.
Zeg maar Spijker.
Truffel; jij moet die vent van je dumpen.

Denet schreef je dat hij je gewoon door neukte terwijl jij paar keer nee zegt?

Wat een smeerlap.

En ten 2de...waarom trap je hem niet van je af? en ga je met je punani op zijn gezicht zitten. oid

Owja en misschien is dat ook een reden waarom je niet van deze vent opgewonden word!

Zou ik ook niet hiervan worden!
Nee met meerderen BGB.

Maar ik had totaal geen moeite om te zien hoe ze met elkaar omgingen. Ze was gewoon leuk en mijn vriend vertelde me dus dat hij ons samen wel bezig zou willen zien.

Afgezien van het verdriet van de verlatingsangst die even opspeelde vond ik dat geen probleem.
quote:spijk-er schreef op 30 september 2012 @ 21:50:

TM, je bent zo goed in het googelen van verschillende vormen van a-seksualiteit, maar waarom google je niet eens hoe harde piemels werken?

Ik zal het je even uitleggen; volwassen mannen krijgen niet om de haverklap van iedere naakte vrouw een harde plasser. Mijn lief erecteert zich heus niet, du moment dat ik me uitkleed. Misschien als ik naakt heupwiegend door de kamer zou sjansen, dat hij inderdaad wel een jodokus van heb ik me jou daar zou krijgen. Maar echt niet wanneer ik gewoon op de rand van het bed mn vieze sokken zit uit te trekken in mn hema-slip. Dan dus niet.Was mijn ex dan de aparte? Dat hij op zijn 30e nog steeds van het minste of geringste een stijve kreeg? Dat hij zelfs een stijve kreeg als hij me troostte, wanneer ik huilde. Of dat hij elke douchebeurt samen een stijve kreeg, ook al deed ik niks bij hem?
quote:truffelmaffia schreef op 30 september 2012 @ 21:59:

[...]

Was mijn ex dan de aparte? Dat hij op zijn 30e nog steeds van het minste of geringste een stijve kreeg? Dat hij zelfs een stijve kreeg als hij me troostte, wanneer ik huilde. Of dat hij elke douchebeurt samen een stijve kreeg, ook al deed ik niks bij hem?niks geks aan, mijn vent krijgt ook snel een stijve.. Heerlijk!
quote:gurly3 schreef op 30 september 2012 @ 21:52:

Wat een smeerlap.

En ten 2de...waarom trap je hem niet van je af? en ga je met je punani op zijn gezicht zitten. oid

Owja en misschien is dat ook een reden waarom je niet van deze vent opgewonden word!

Zou ik ook niet hiervan worden!Volgens mij heeft tm een hele lieve, zorgzame en geduldige man. Dat moet haast wel
quote:gurly3 schreef op 30 september 2012 @ 21:52:

Wat een smeerlap.

Zou ik ook niet hiervan worden!

Dit is een misverstand, sorry. Ik heb nooit bedoeld dat hij doorneukt terwijl ik nee zeg. Hij heeft me nog nooit verkracht! Dat wil ik even duidelijk hebben. Ik doelde op doorgaan met mij aanraken/strelen, terwijl ik al nee had gezegd.

Maar ik ga hem absoluut niet verlaten. Hij is voor mij de ware. Ik ben voor hem de ware. Zo voelen we het allebei, vanaf het begin. Wij horen bij elkaar en zoveel dingen kloppen wel. En de paar dingen die niet kloppen ben ik hard mee bezig om aan te werken (doelend op de verlatingsangst).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven