TTTOT Kluphuis 12

01-09-2012 21:12 3031 berichten
Welkom in ons gezellige kluphuis, waar gelachen , gegeind , geklaagd en gehuild mag worden. Waar je al je leuke momenten, pijntjes, weetjes, verdrietjes, grapjes, en alles wat je verder nog wil vertellen, kwijt kan. Waar een emo-post op z’n tijd een must is en niet wordt afgestraft. Waar we allemaal een tikkie koekoek zijn . Kortom, waar je jezelf kan en mag zijn. En waar Peacy, inmiddels alweer een tijd geleden, iets over heeft geschreven wat de lading dekt:

Het Kluplied:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker peacy.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
K heb ook nijntje oorbellen

Truste peacy.
Been there, done that, got the T-shirt.
quote:neweve schreef op 30 september 2012 @ 22:00:

[...]

Het viva forum is magisch Dus de mods zijn eigenlijk goede feeën?
quote:yezka schreef op 30 september 2012 @ 22:04:

[...]

Ja! Yv, wat we Suus hebben beloofd geldt natuurlijk ook voor jou!

We slepen je erdoor als het nodig is, ok?Dankje! Heb gewoon na de miskraam weer een goede motivatie nodig om niet opnieuw te beginnen. Tja, ik weet het, mijn eigen gezondheid zou belangrijk moeten zijn, maar... ik heb eigenlijk geen goede reden. Ik vind roken gewoon lekker, boehoe
Nee hoor Yv, dat zie je echt verkeerd. Roken is vies! Juk.

En het ergste van het stoppen heb je al gehad. Het is nu een kwestie van volhouden. Gewoon omdat je het waard bent om lief voor te zijn. Bovendien leven rokers ECHT korter dan niet rokers. En je wil er toch zo lang mogelijk zijn voor de zoon die je al hebt? Daarnaast geef je hem de meeste kans op een verslavingsvrije toekomst als jij het goede voorbeeld geeft.

Dus:

1. doe het voor jezelf

2. doe het voor je zoon!
Yez, je hebt helemaal gelijk en dat weet ik ook. Maar...mijn hersenen willen het en dat is soms zo moeilijk. Die zeggen dan: "lekker roken, dat moet je toch weer eens gaan doen, mmm". Maar zeker mijn zoon en man zijn een goede reden als ik mezelf even niet belangrijk vind. Ik zie dan hun gezichten voor me als ze me zouden betrappen met een sigaret. Die teleurstelling
Kl*te hoor, een verslaving.

Ik hoop echt dat je sterk kunt zijn en dat je ervan wint!
Maisjes, ik ga slapen..

*geeuwt luidruchtig*

Tot morgen!
Zal ik nu nog gaan tanken?
Nu is vast wel rustiger dan morgenochtend... Maar dan moet je er wel nu nog uit!
Oh, ja. Ik ging naar bed.
vanaf morgen gaat de btw toch omhoog? Of dinsdag 1okt?

Op veel plekken las ik vanaf maandag maar t is dus officieel vanaf okt?
Morgen
Dan toch nu nog maar even gaan tanken. Ik zie benzonepompen er voor aan om de prijs om 0.00 omhoog te gooien.
quote:apatura schreef op 30 september 2012 @ 23:03:

Dan toch nu nog maar even gaan tanken. Ik zie benzonepompen er voor aan om de prijs om 0.00 omhoog te gooien.

Ja, dat doen ze gerust die eikels

Ik heb daar helemaal niet aan gedacht, had ik vandaag natuurlijk sigaretten moeten halen. Nee hoor, grapje! (Niet grappig, ik weet het)
Missy, ik ga toch iets bestellen bij Light-in-the-box, wat sieraden en een receptie-boek met pen.

Gewoon om te kijken hoe snel het aankomt en of het überhaupt aankomt. Als dat goed gaat ga ik er denk ik toch een jurk bestellen, een echt bruidsjurk
Echt?!

Wat tof dat je toch voor een echte trouwjurk gaat!
Mooi dat boek zeg!
quote:missy_acy schreef op 30 september 2012 @ 23:11:

Echt?!

Wat tof dat je toch voor een echte trouwjurk gaat! Ja, als ik naar mijn luister wil ik ookjuist deze keer in een echte trouwjurk trouwen. Ik vind het wel erg moeilijk dat ik nu veel dikker ben dan de eerste keer, maarja, dat kan ik toch niet veranderen en zeker niet in deze korte tijd.
quote:missy_acy schreef op 30 september 2012 @ 23:12:

Mooi dat boek zeg!

Ja, mooi he? Terwijl ik ook wel weet dat het bijna nooit meer uit de kast zal komen. Maar ik moest toch iets bestellen?

Ik heb hele verschillende reviews gelezen, heel positief en heel negatief. Ik ga 'm sowieso op maat laten maken als ik 'm bestel, want de standaardmaten vallen niet altijd goed uit.
Mijn betaling is weg

Hopelijk gaat het goed, anders ga ik allemaal slechte reviews plaatsen.

Ik ga maar eens slapen, welterusten meisjes
En dan sta je in t stikke donker bij n tankstation. Alle akkers en bosjes om me heen donker. Stil heel erg stil. Geen auto's op de weg. Niets!

En dan schreeuwt er in een bosje een vogel ofzo: SKRIIEEEK

WHAAAAA

(en k was al bang in t donker)
Slaap lekker, Yv.
Zo dan. Ik kijk naar oh oh Europa.

Wat k*t programma !!
Ik moet morgen zo erg opruimen!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven