TTTOT Kluphuis 12
zaterdag 1 september 2012 om 21:12
Welkom in ons gezellige kluphuis, waar gelachen , gegeind , geklaagd en gehuild mag worden. Waar je al je leuke momenten, pijntjes, weetjes, verdrietjes, grapjes, en alles wat je verder nog wil vertellen, kwijt kan. Waar een emo-post op z’n tijd een must is en niet wordt afgestraft. Waar we allemaal een tikkie koekoek zijn . Kortom, waar je jezelf kan en mag zijn. En waar Peacy, inmiddels alweer een tijd geleden, iets over heeft geschreven wat de lading dekt:
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Het Kluplied:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
maandag 1 oktober 2012 om 00:08
quote:apatura schreef op 30 september 2012 @ 23:25:
En dan sta je in t stikke donker bij n tankstation. Alle akkers en bosjes om me heen donker. Stil heel erg stil. Geen auto's op de weg. Niets!
En dan schreeuwt er in een bosje een vogel ofzo: SKRIIEEEK
WHAAAAA
(en k was al bang in t donker)
Had ik soms in mijn vorige woonplaats. Daar voelde ik me heel veili dus liet ik gerust om 1u 's nachts de hond alleen uit. Dan liep ik langs de rand van het park en soms langs de kinderboerderij. Dan riep er ineens zo'n geit of schaap: "BEEE"
Dan schrok ik me altijd kapot en ging ik hem/haar uitschelden
Ohja, ik ging slapen, maar ik ben een beetje op m'n vent en hij draaide zich om en ging slapen. Daar kan ik echt niet tegen.
En dan sta je in t stikke donker bij n tankstation. Alle akkers en bosjes om me heen donker. Stil heel erg stil. Geen auto's op de weg. Niets!
En dan schreeuwt er in een bosje een vogel ofzo: SKRIIEEEK
WHAAAAA
(en k was al bang in t donker)
Had ik soms in mijn vorige woonplaats. Daar voelde ik me heel veili dus liet ik gerust om 1u 's nachts de hond alleen uit. Dan liep ik langs de rand van het park en soms langs de kinderboerderij. Dan riep er ineens zo'n geit of schaap: "BEEE"
Dan schrok ik me altijd kapot en ging ik hem/haar uitschelden
Ohja, ik ging slapen, maar ik ben een beetje op m'n vent en hij draaide zich om en ging slapen. Daar kan ik echt niet tegen.
maandag 1 oktober 2012 om 00:35
maandag 1 oktober 2012 om 09:22
Yez, piet wil niet meer langer proberen. Hij heeft in sept 2010 gezegd, tot mijn 50e wil ik proberen. Dat was afgelopen april...
En al kreeg ik nog 10 jaar om te proberen, die zelfdestructie, die is here to stay ben ik bang.
Ik had gewoon 20 kilo moeten afvallen, en dan hadden ze me geholpen in het ziekenhuis. Maar zelfs dat krijg ik niet voor elkaar.
Maar ik heb geen zin in dat depressie gat, ik wil daar niet meer invallen. Ik wil er omheen lopen en best wel eens in het gat kijken, maar meer ook niet
Gister was gewoon een klote timing...
En die ochtend met Piet en spanning om als 2e te werken met een niet vaste medewerker, wat overigens wel goed gegaan is..
En het kwam ook als donderslag bij heldere hemel, omdat ik meende dat ze pas volgend jaar met iui zouden beginnen. Dus ik had me nog niet schrap kunnen zetten.
En omdat ik me realiseerde dat ik in 2010 zei, oow lijkt me leuk: met een zwangere buik naar tori amos gaan, dat iedereen voor je schuift enzo
En nu ga ik vanavond voor de 3e keer naar tori amos, zonder zwangere buik
Het lijkt alsof al mijn dromen en wensen die je hebt als klein meisje, en groot meisje, niet uitkomen...
Alle romatische prins op het witte paard, ik krijg kinderen en ik ga iets bijzonders doen dromen, pats, weg..
En al kreeg ik nog 10 jaar om te proberen, die zelfdestructie, die is here to stay ben ik bang.
Ik had gewoon 20 kilo moeten afvallen, en dan hadden ze me geholpen in het ziekenhuis. Maar zelfs dat krijg ik niet voor elkaar.
Maar ik heb geen zin in dat depressie gat, ik wil daar niet meer invallen. Ik wil er omheen lopen en best wel eens in het gat kijken, maar meer ook niet
Gister was gewoon een klote timing...
En die ochtend met Piet en spanning om als 2e te werken met een niet vaste medewerker, wat overigens wel goed gegaan is..
En het kwam ook als donderslag bij heldere hemel, omdat ik meende dat ze pas volgend jaar met iui zouden beginnen. Dus ik had me nog niet schrap kunnen zetten.
En omdat ik me realiseerde dat ik in 2010 zei, oow lijkt me leuk: met een zwangere buik naar tori amos gaan, dat iedereen voor je schuift enzo
En nu ga ik vanavond voor de 3e keer naar tori amos, zonder zwangere buik
Het lijkt alsof al mijn dromen en wensen die je hebt als klein meisje, en groot meisje, niet uitkomen...
Alle romatische prins op het witte paard, ik krijg kinderen en ik ga iets bijzonders doen dromen, pats, weg..
maandag 1 oktober 2012 om 09:30
maandag 1 oktober 2012 om 09:37
Suus je doet iets bijzonders. Je hebt een mooie, waardevolle baan. (Waarbij ht zelfs goed gaat als je zonder vaste medewerker staat)
Ik snap dat de timing klote is, dat je liever zwanger had willen zijn of liever allang een kindje in je armen had willen hebben. maar dat is geen reden om jezelf onderuit te halen. Je hoeft niet het gat in te klimmen meid. Lieve schat wees lief voor jezelf. Gun jezelf het genieten, echt je verdient het.
Ik snap dat de timing klote is, dat je liever zwanger had willen zijn of liever allang een kindje in je armen had willen hebben. maar dat is geen reden om jezelf onderuit te halen. Je hoeft niet het gat in te klimmen meid. Lieve schat wees lief voor jezelf. Gun jezelf het genieten, echt je verdient het.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
maandag 1 oktober 2012 om 09:49
Ik weet het ook even allemaal niet. Gisteren waren de kinderen van piet hier. Die zien naruurlijk okk dat ik begin te janken. Vraagt zoon of ik het soms niet leuk vind dat ze zwanger zijn.
Zegt piet, jawel, maar suus en ik wilden ook graag een kindje maar dat loopt niet zoals we dat gewild zouden hebben.
En, zegt hij, ik wil niet op mijn 53e of 54e nog vader worden.
Dus ik snap het niet meer. Wil hij nou toch langer proberen? Ik durf t niet te vragen. Ergens denk ik, ik laat het gewoon op zijn beloop. Ik minder met eten (ben trouwens 3 kilo kwijt) en ik minder met roken (dankzij jullie en de steun die ik hier ervaar, lukt het me ook daadwerkelijk om minder te roken, zeker 5- 10 per dag minder) en ala het januari is, hou ik me gewoon van de domme tijdens de sex.
Dus als piet geen condoom pakt, pak ik hem ook niet. Zeg maar.
Ik vermoed dat het zo gaat lopen. Onuitgesproken wat langer proberen...
Zegt piet, jawel, maar suus en ik wilden ook graag een kindje maar dat loopt niet zoals we dat gewild zouden hebben.
En, zegt hij, ik wil niet op mijn 53e of 54e nog vader worden.
Dus ik snap het niet meer. Wil hij nou toch langer proberen? Ik durf t niet te vragen. Ergens denk ik, ik laat het gewoon op zijn beloop. Ik minder met eten (ben trouwens 3 kilo kwijt) en ik minder met roken (dankzij jullie en de steun die ik hier ervaar, lukt het me ook daadwerkelijk om minder te roken, zeker 5- 10 per dag minder) en ala het januari is, hou ik me gewoon van de domme tijdens de sex.
Dus als piet geen condoom pakt, pak ik hem ook niet. Zeg maar.
Ik vermoed dat het zo gaat lopen. Onuitgesproken wat langer proberen...
maandag 1 oktober 2012 om 09:54